//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even uit zetten en weer aan. Dan zou hij het weer goed moeten aangeven....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #881  
Oud 25-03-13, 09:52
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Even uit zetten en weer aan.
Dan zou hij het weer goed moeten aangeven.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 08-04-13, 19:58
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brostem Bekijk bericht
Inderdaad,dit lukt perfect ,waar een forum toch goed voor is ??
Andermans problemen proberen op te lossen
  #883  
Oud 09-04-13, 19:43
necanm necanm is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard

Hallo iedereen,
ik heb een probleem met mijn iphone 4 en hopelijk kan iemand me verderhelpen.
zo'n week geleden zat me iphone aan de lader ,maar de procenten gingen omlaag
terwijl ik wel het signaal zag dat hij oplaadde (kabel werkt prima bij andere)

Ik ging ervan uit dat de accu stuk was,vandaag nieuwe binnengekregen zet ik hem erin gebeurt het volgende

als ik hem aan de laptop koppel gaat ie aan en uit (alleen tot het apple logo )
en doet ie verder niets. als ik hem aan het stopcontact koppel geeft ie aan '' configureer ios6' maar ik heb mijn iphone al 2 weken geleden geupdate.

en omdat hij zonder kabel geeneens opstart en bij de laptop steeds aan en uitgaat kan ik hem ook niet update..
verder heb ik ook geen garantie want hij was 2ehands ( al maanden geleden gekocht )

iemand enig idee, ervaring?
  #884  
Oud 19-05-13, 09:55
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Jup, hou de home + power button ingedrukt totdat hij opnieuw opstart, vervolgens zou de batterij geherconfigureerd zijn en dan werkt alles weer top!

Mocht dit niet zo zijn dan koppel je de iphone aan itunes, hou je de home + powerknop ingedrukt voor 10 sec. Dan laat je de powerknop los en wacht je tot itunes de melding geeft dat er een iphone in dfu mode gevonden is, vervolgens klik je op herstellen.

Hopelijk is het nu opgelost
  #885  
Oud 19-05-13, 10:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Jup, hou de home + power button ingedrukt totdat hij opnieuw opstart, vervolgens zou de batterij geherconfigureerd zijn en dan werkt alles weer top!
Een accu herconfigureren? Wat kan men dan aan een accu configureren? Of bedoel je eventueel calibreren? Dat gebeurd inderdaad als men een harde reset uitvoert.
  #886  
Oud 04-06-13, 23:55
peetersjeroen peetersjeroen is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard iphone 4 als een brick

hoi, ik had ook een appeltje de hele tijd, heb het eens proberen te doorlezen(leek) en heb hersteld via dfu mode. nu heeft heeft hij de laaste versie erop gezet en is mijn unlock en jailbrake weg. Iets aan te doen?

alvast bedankt Jeroen
  #887  
Oud 05-06-13, 00:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je de SHSH hashes van iOS 6.1.2 hebt zou je die iPhone 4 kunnen downgraden en dan opnieuw jailbreaken. De unlock is echter onherroepelijk weg. De laatste modem firmware van een iPhone 4 die nog te unlocken was is versie 01.59.00. Modem firmware downgraden gaat helaas niet.
  #888  
Oud 05-06-13, 00:10
peetersjeroen peetersjeroen is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je de SHSH hashes van iOS 6.1.2 hebt zou je die iPhone 4 kunnen downgraden en dan opnieuw jailbreaken. De unlock is echter onherroepelijk weg. De laatste modem firmware van een iPhone 4 die nog te unlocken was is versie 01.59.00. Modem firmware downgraden gaat helaas niet.
Zou niet weten wat shsh hashes is sorry. unlock is weg wil dit zeggen dat ik hem nooit meer kan gebruiken dan? Bedankt voor de reactie!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 juni 2013 om 23:45 ----------

Hij start weer op maar komt niet verder dan: we are unable to...

please try again later, or contact customer care
  #889  
Oud 05-06-13, 01:07
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Unlock? Er staat dat je een iPhone 5 hebt?
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #890  
Oud 05-06-13, 01:12
peetersjeroen peetersjeroen is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Unlock? Er staat dat je een iPhone 5 hebt?
Heb ik ook 😉. De 4 is mijn ouwe en voor mijn zusje als hij ooit weer werkt.
  #891  
Oud 05-06-13, 09:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peetersjeroen Bekijk bericht
unlock is weg wil dit zeggen dat ik hem nooit meer kan gebruiken dan? Bedankt voor de reactie!
Dat betekent dat die iPhone 4 met de nieuwe modem firmware niet meer softwarematig te unlocken is. Misschien zijn er andere mogelijkheden zoals een een iMEI-unlock. Kijk eens in het Unlock forum.
  #892  
Oud 05-06-13, 11:07
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Voor de mensen die vastzitten in het Apple logo en hun iphone niet willen herstellen:

Ik heb pas onlangs ontdekt dat de iphone hardwarematig in safe mode (veilige modus) kan opgestart worden (softwarematig in safe mode zetten kan ook, o.a. met SBSettings, maar dan moet je iphone natuurlijk aan staan):

- Zet de iphone uit.
- Herstart de iphone terwijl je op de "luider"-volumeknop indrukt (eerst op de volume-up knop drukken en terwijl je deze knop ingedrukt houdt, start je de iphone op).
- De iphone start dan op in safe mode.


Dit zal niet voor iedereen lukken (lukt bv. niet als de software is verknoeid met openSSh of zo). Maar in bepaalde gevallen werkt dit wel. Dit is meer in het bijzonder interessant wanneer je een tweak uit Cydia installeert, en bij het herstarten van je iphone of bij de respring van het springboard loopt de iphone vast. Het vastzitten in het Apple logo is dus te wijten aan een tweak die niet compatibel is met je iphone/ios versie (of conflicteert met een andere tweak).

Ik heb het onlangs meegemaakt. Ik had IntelliscreenX op mijn iphone 5. Nadien installeerde ik ook LockInfo (stomme ik!). Bij de herstart van mijn iphone zat ik vast in het Apple logo (die 2 tweaks conflicteren met elkaar). En ik had al 2 maanden geen backup gemaakt (stomme ik bis!). En ik had totaal geen zin in een herstel van de iphone, waarbij ik alle apps en alle tweaks uit cydia opnieuw moest installeren.
Dus startte ik mijn iphone op in safe mode. Vervolgens kon ik Lockinfo verwijderen (cydia is te gebruiken in safe mode). En het probleem was opgelost, zonder herstel van de iphone!

Succes ermee!

Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 05-06-13 om 11:29.
  #893  
Oud 05-06-13, 11:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik heb pas onlangs ontdekt dat de iphone in safe mode kan opgestart worden:

Zet de iphone uit.
Proficiat met de ontdekking Yep, de "volumeknop +" ingedrukt houden tijdens het opstarten.
  #894  
Oud 05-06-13, 11:32
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Proficiat met de ontdekking Yep, de "volumeknop +" ingedrukt houden tijdens het opstarten.
Zie rest van mijn bericht
Kan soms zeer handig zijn. Ik weet niet of deze oplossing al aangereikt was in dit topic? Omdat ik eerder lees over het herstellen van de iphone.
  #895  
Oud 05-06-13, 11:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik weet niet of deze oplossing al aangereikt was in dit topic?
Als je de zoekfunctie gebruikt met het zoekbegrip "safe mode" kom je wel een aantal topics tegen over dit onderwerp. Maakt verder niet uit, beter één keer te veel dan één keer te weinig.

Maar, er is een maar: dit werkt alleen op een iDevice met een jailbreak. Op een iDevice zonder jailbreak met een vernaggeld besturingssysteem gaat dat niet werken.
  #896  
Oud 05-06-13, 12:57
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik noem het semi-Safe Mode, anderen noemen het non-MobileSubstrate Mode... Volgens mij is er geen officiële naam voor
  #897  
Oud 05-06-13, 12:58
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik denk dat er heel wat mensen zijn bij wie de iphone vastloopt na het installeren van een tweak uit Cydia (en bij wie de iphone dus voorzien is van een jailbreak). Voor deze mensen is dit een oplossing om de iphone terug aan de praat te krijgen zonder te moeten herstellen.
  #898  
Oud 05-06-13, 13:29
peetersjeroen peetersjeroen is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat betekent dat die iPhone 4 met de nieuwe modem firmware niet meer softwarematig te unlocken is. Misschien zijn er andere mogelijkheden zoals een een iMEI-unlock. Kijk eens in het Unlock forum.
Ondertussen gelukt met een overzeese unlock. Bedankt voor de hulp! Jeroen
  #899  
Oud 14-06-13, 00:29
frans33 frans33 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard terug zetten

Hoi,
Wie kan mij helpen met een probleem.
Ik heb een Iphone 4 met 6.1.3 firmware.
Voorheen had ik firmware 5.1.1 in zitten met een jailbreak maar iphone vroeg steeds naar mijn update naar 6.1.3 dus dat heb ik maar gedaan.
Kreeg toen een herstel opdracht via ITunes en uitgevoerd.
Maar wat lees ik hier op dit forum dat er nog geen software beschikbaar was omte jailbreaken.
Dus geprobeerd om firmware terug te zetten naar 6.1.2.
Maar bij de eerste 2 seconden komt het appeltje tevoorschijn en geeft ie een error aan.
Hoe en wat doe ik verkeerd.
Heeft iemand een ideee.

bedankt
  #900  
Oud 18-06-13, 18:18
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

heb je de goede versie ? er zijn 3 verschillende versie s voor de iphone 4 3,1 3,2 en voor de cdma als ik me niet vergis het is denk ik een new iphone 4 ? dan moet je versie 3,2 gebruiken voor restore even ifaith gebruiken kun je dat zien welke versie het is
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 11:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 11:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 23:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 15:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.