//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door frans33 Heeft iemand een ideee. Die vraag heb je in een ander topic ook gesteld en ik heb je daar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #901  
Oud 18-06-13, 17:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frans33 Bekijk bericht
Heeft iemand een ideee.
Die vraag heb je in een ander topic ook gesteld en ik heb je daar een antwoord gegeven:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...rugzetten.html
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #902  
Oud 12-07-13, 23:23
mark0801 mark0801 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Nadat ik gister de update van ios 7.3 beta erop heb gezet heeft me tel het een dag gedaan .


ZOjuist begaf deze het ,, batterij was nog helemaal vol , voordat ik in de auto stapte deed deze het nog heb me tel toen vergrendeld en sindsdien geen leven meer.

Mijn aan/uitknop (boven op toestel ) is kapot dus kan deze niet gebruiken voor een harde reset.
Normaal gesproken als me tel leeg is of uit staat dan kan ik deze weer aanzetten doormiddel van me tel op te laden ( via stopcontact/pc)
hier ben ik nu al een uur of 2 mee bezig en nog steeds geen respons van de tel.

Aangesloten op de pc en itunes geopend, vind die ook niks.

Kan iemand mij helpen hoe ik dit opgelost zou kunnen krijgen of wat er aan de hand is
  #903  
Oud 13-07-13, 08:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mark0801 Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen hoe ik dit opgelost zou kunnen krijgen of wat er aan de hand is
Op het Apple Developer Forum (iOS 7 Beta Livability) staan een paar topics over dit probleem. Ga daar eens kijken. Hoe dan ook, voor alle mogelijke oplossingen heb je de aan/uit knop nodig. Die zal je dus eerst moeten laten herstellen.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 13-07-13 om 09:45. Reden: Taelvauten
  #904  
Oud 24-07-13, 10:49
iphonevankevin iphonevankevin is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: limburg
Berichten: 8
Standaard

hey jongens ik heb ook het probleem dat mijn iphone op het apple logo blijft hangen.
maar ik kan hem niet restoren omdat itunes een foutmelding aangeeft (3194).
en ik heb een simlock met france orange die ik met een jailbreak programma heb geunlockt.
wat moet ik doen aub help mij.
  #905  
Oud 24-07-13, 14:35
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonevankevin Bekijk bericht
hey jongens ik heb ook het probleem dat mijn iphone op het apple logo blijft hangen.
maar ik kan hem niet restoren omdat itunes een foutmelding aangeeft (3194).
en ik heb een simlock met france orange die ik met een jailbreak programma heb geunlockt.
wat moet ik doen aub help mij.
Op welke versie draait de iPhone en heb je daarvoor de SHSH-blobs? Anders kan je niet herstellen naar deze versie en zul je moeten updaten naar 6.1.3
  #906  
Oud 25-07-13, 00:20
iphonevankevin iphonevankevin is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: limburg
Berichten: 8
Standaard

Ik heb al versie 6.1.3 met jailbreak
  #907  
Oud 25-07-13, 08:11
Mettes Mettes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Standaard

Wie helpt?

Mijn iPhone was opgeladen, 100%. Plots, een paar uur later, wordt de iPhone heel warm en loopt de batterij razendsnel leeg.

Ik krijg iPhone nu niet meer aan. Ik krijg hem wel in recovery mode, maar als ik hem wil herstellen via iTunes, dan krijg ik de foutcode 21.
Je zou de telefoon dan in de DFU mode moeten zetten om dit probleem te verhelpen, maar ik krijg hem niet in DFU mode.

Wat kan ik doen? Breng ik hem beter binnen? Is er garantie op het toestel als het gejailbreakt is?


EDIT 1: via redsn0w in DFU mode gekregen maar ik krijg hem niet hersteld.
EDIT 2: handmatig geprobeerd IPSW er op te zetten, maar weer foutcode 21.

Laatst gewijzigd door Mettes; 25-07-13 om 09:36.
  #908  
Oud 25-07-13, 11:12
tomasdevries tomasdevries is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Post iphone blijft hangen op itunes logo

ik heb laatst een iphone 4s gekregen van een collega van m'n moeder
en hij was laatst uit gevallen en dacht zal wel leeg zijn dus achter de lader gedaan en hij ging aan ik keek naar de batterij en 100% dus ik haalde hem er af en toen viel die meteen weer uit dus hij doet het alleen maar op lader toen hat ik hem achter iTunes gedaan en ik wou hem herstellen was hij even bezig en toen gaf hij fout 21 aan dus keek op internet en hat iets te maken met jailbreak? toen haalde ik hem er af en nu geeft hij telkens iTunes aan ook achter lader wat nu?

gr tomas
  #909  
Oud 08-08-13, 20:47
Bierkrat Bierkrat is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 20
Standaard

Hoi, ik zie dat dit een oud topic is. maar hierbij dan toch de vraag.
Ik heb zo'n beetje dit probleem wat in de TS is gepost.
Itunes herkend de iphone 3G niet, als ik hem laad in Ifunastic dat is de mobiel unreachable. Ik ben een beetje ten einde raad.
Dit alles na een reset, op een gejailbreakte iphone. (ik wist niet beter dan dat het niet fout kon gaan) blijft hij ook hangen in het opstart scherm. (apple loading screen)
De truck met de home en opstart button is ook niet de oplossing.
Help?
  #910  
Oud 09-08-13, 06:50
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

welke firmware heb je erop gezet ? probeer eens firmware 3.1.2 ofzo een 3G kun je zonder problemen terug zetten
  #911  
Oud 09-08-13, 08:51
Bierkrat Bierkrat is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 20
Standaard

ik heb werkelijk geen idee, omdat ik hem dus gekocht heb van iemand, wou hem voor me vader even goed instellen die niet zo handig is met dit soort moderne apparatuur.
Ik vermoed de laatste versie die beschikbaar was, ultra snow had die man het over.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 augustus 2013 om 08:54 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
welke firmware heb je erop gezet ? probeer eens firmware 3.1.2 ofzo een 3G kun je zonder problemen terug zetten

Ik heb werkelijk geen idee, omdat ik hem dus gekocht had van iemand.
Vermoed zelf de laatste versie die beschikbaar is.
Diegene had het wel over ultrasnow.

Heb de mobiel gekocht voor m'n vader die niet zo handig is met dit soort moderne apparatuur.... ik zelf ook niet blijkt wel
  #912  
Oud 09-08-13, 09:33
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

dus 6.1.3 ? dan heb je dus een untethered jailbreak je moet dus de telefoon met behulp van rednsow enz opnieuw de iphone opstarten gebruik redsnow maar eens de laatste goed lezen !
  #913  
Oud 09-08-13, 09:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
dus 6.1.3 ?
De allerlaatste iOS versie voor de iPhone 3G is iOS 4.2.1. Voor de 3GS is het inderdaad iOS 6.1.3.
  #914  
Oud 09-08-13, 11:27
Bierkrat Bierkrat is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
dus 6.1.3 ? dan heb je dus een untethered jailbreak je moet dus de telefoon met behulp van rednsow enz opnieuw de iphone opstarten gebruik redsnow maar eens de laatste goed lezen !
Ik zal het eens bekijken hoe dat moet.
  #915  
Oud 09-08-13, 12:21
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ok klopt 4.1.2 is de laatste probeer er eens 3.1.2 op te zetten ? gewoon in dfu mode en dan herstellen naar 3.1.2
  #916  
Oud 09-08-13, 19:45
Bierkrat Bierkrat is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 20
Standaard

dat is dan een probleem, ik kom dfu niet in.
  #917  
Oud 09-08-13, 20:28
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

kun je hem geen harde reset geven ? en als hij dan opstart meteen de power en home knop indrukken en na 3 sec de power loslaten en home ingedrukt blijven houden ? dat het scherm zwart blijft ?
  #918  
Oud 20-08-13, 12:30
Bierkrat Bierkrat is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
kun je hem geen harde reset geven ? en als hij dan opstart meteen de power en home knop indrukken en na 3 sec de power loslaten en home ingedrukt blijven houden ? dat het scherm zwart blijft ?
Hoi bedankt voor je hulp, de reset dmv dfu deed hij niet meer nee, ook een herkenning in itunes werd niet gevonden bij dit toestel....
Het is me wel uiteindelijk gelukt, heb hem bij de turk om de hoek weg gebracht, GSM point in Alkmaar. Perfecte service, 15 euro maar wel een goed werkende mobiel terug.
  #919  
Oud 24-09-13, 17:25
majette majette is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard continue resetten?

Vannacht om exact 12 uur (toeval/bug?) werd ik wakker van continu getril van m'n iPhone 5, terwijl ik hem op 'niet storen' had gezet. Ik dacht eerst dat het de wekker (sleep cycle) was, maar toen ik op de klok keek ben toch maar gaan kijken. Het bleek dat hij constant aan het resetten (ik noem het maar even zo) was. Het homescherm kwam hoogstens ongeveer 1,5 seconde in beeld en dan kwam opnieuw het apple logo. Ik kon hierdoor het toestel ook niet uitzetten, daarvoor had ik gewoonweg de tijd niet want dan ging hij alweer resetten. Het lukte mij ook niet om een harde reset uit te voeren. De iPhone lag nog aan de lader en dit veroorzaakte het continue trillen, dus maar van de lader afgehaald en toch maar gaan slapen. Vanochtend was de telefoon leeg, terwijl hij iets na 12 uur nog aangaf dat hij op 87% zat. Als ik de telefoon aan iTunes hing, gaf iTunes aan dat het niet lukte om verbinding te maken met mijn iPhone. Na heel vaak proberen de iPhone toch nog in DFU modus gekregen (het zal wel aan de timing liggen) en toch weer eigenwijs? m'n iCloud back-up terug gezet.
Maargoed, hij doet het voor nu, wel weer alle apps installeren, gelukkig kan ik er weer mee verder. Maar ik hoop toch niet dat hij mij dit geintje vaker flikt.. Hopelijk niet to be continued

Heb nog niet terug gelezen, maar had wel even gegoogled en kon niet zo 1,2,3 iets vinden (verkeerde zoekwoorden neem ik aan), maar meer mensen dit probleem tegengekomen?
  #920  
Oud 22-10-13, 19:16
Iphonejonny Iphonejonny is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 35
Standaard

Goede tip deze ga ik zeker ff onthouden
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.