//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) er komt binnenkort ios 4.3 misschien in plaats van herstellen updaten misschien dat ie dan wel lukt ik hoop het want ik kan nu ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #621  
Oud 07-03-11, 17:07
gijsfrederiks gijsfrederiks is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

er komt binnenkort ios 4.3 misschien in plaats van herstellen updaten misschien dat ie dan wel lukt ik hoop het want ik kan nu ook niks met mn ipod
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 07-03-11, 18:08
biancahey biancahey is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: thuis
Berichten: 8
Standaard

Met al die programma's die hier beschreven werden kon ik helemaal niks. Ik ben een echte noob op dat gebied. Bovendien hoeft mijn jailbreak ook niet perse te blijven zitten omdat ik mijn telefoon, helaas pindakaas, weer moet inleveren bij T-mobile omdat mijn contract ontbonden wordt. (of ik moest een dik bedrag bijleggen voor een telefoon van 1,5 jaar oud, nou even niet dus) Dus ik ben verder maar even op zoek gegaan en iets gevonden waardoor ik mijn telefoon in de herstelmodus kreeg of zo. Die dus via itunes uitgevoerd. Herkende die ineens mijn simkaart niet meer. Hij bleef maar zeggen dat er geen kaart in zat. Na 20x de kaart erin proppen zag ie m ineens wel.
Nu heb ik geeneens een backup teruggezet maar als een nieuwe iphone geinstalleerd.
Klaar om terug te sturen naar T-mobile en dan mogen ze zelf maar uitzoeken wat ze ermee gaan doen.
  #623  
Oud 07-03-11, 18:14
Renk Renk is offline
• iOS 17.3
• 10.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: IJsselstein
Berichten: 5
Thumbs up Hardwareprobleempje waarschijnlijk.

Onlangs zelfde probleem gehad. Alles geprobeerd. Schijnt iets te zitten in de hardware. Kan zomaar spontaan gebeuren. Kreeg bij aansluiten op iTunes foutmelding dat de iPhone nog in 'herstelmodus stond'. iTunes herkend de IMEI niet meer.
Naar T-Mobile shop en telefoon laten opsturen . Binnen 8 dagen nieuwe in de bus. Hoop dat je back-up hebt op je Mac. Dan is het dadelijk weer een fluitje van een cent om al je instellingen weer op je telefoon te krijgen. Gaat allemaal helemaal vanzelf.
  #624  
Oud 09-03-11, 20:59
yuran141 yuran141 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard mijn ipod touch 4g 4.2.1

hallo
ik heb nogal een vraagje omdat ik vandeweek mijn ipod had gejailbreakt wwerkte die slomer en gooide ik al die zooi (duss ook cydia) ervan af waardoor mijn ipod touch 4g vastliep. Dus ik drukte bij instellingen op alle in houd wissen maar 2dagen later zie ik als ik hem opstap een zwart scherm en dan 5 minuten later een apple icoontje tevoorschijn komen even later komt het doodskopje van redsnow op me schrem met zo cirkeltje dat ie iets doet. Dus mijn vraag is hoe kan ik weer op mijn ipod zonder dat ie vastloopt bij dat doodskopje???
alsvast bedankt
  #625  
Oud 15-03-11, 23:55
Ouri Ouri is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard help dringend!

ik was iets aan het doen in cydia en hij bleef hangen ik zette hem uit met sleep en home knop in te houden hij starte weer op en nu komt da appeltje tervoorschijn en gaat weer weg zo iederekeer opnieuw help wat moet ik doen heeel dringend! het is een iphone 4g!
  #626  
Oud 19-03-11, 20:06
kleinveld kleinveld is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb een crack voor Mywi 4.0 via YouTube - How To get MyWi 4.0 for Free (Working) iOS4, iPhone4, iPad (Crack) geinstalleerd.
Heel dom, want aan de reacties te zien kon ik al zien dat deze versie niet goed was, maar was te snel met installeren. Nu krijg ik mijn telefoon niet meer aan. Hij springt van het apple tekentje op de doodskop van de jailbreak en loopt dan vast. De opgegeven programma's zijn voornamelijk voor windows en ik heb een mac laptop. Kan dus niet zoveel. In Itunes zie ik mijn iphone niet meer, omdat hij niet aan springt.
Wat moet ik doen?
Gelukkig heb ik vanmiddag nog een back-up gemaakt (na het installeren van mywi, maar die kan er weer afhalen natuurlijk. maar dan moet ik wel eerst de back-up terug zien te krijgen, hoe doe ik dit????
  #627  
Oud 22-03-11, 23:25
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

In Dfu mode zetten en dan herstellen werkt ook niet?
  #628  
Oud 22-03-11, 23:57
kleinveld kleinveld is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 4
Standaard

Werkte in eerste instantie ook niet. Bij hoge uitzondering bij de Apple store laten fixen. Idd op doe manier zoals ik zelf ook al had geprobeerd. Thuis met iTunes mijn gegevens terug gezet. Moest wel eerst een nieuwe versie van iTunes downloaden, terwijl Mac update niks aangaf. Misschien lag het hieraan. Heb iig m'n phone terug, nu wachten op de 4.3 jailbreake, hoop dat ie snel komt!
Bedankt iig!
  #629  
Oud 23-03-11, 21:40
bart81 bart81 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. (vodafone/3GS/iOS4.3)

Maar uiteindelijk zit het probleem bij mij in de data verbinding via 3G en dat in combinatie met 'Personal Hotspot'.
Dus wat bij mij werkt nu is om 3G uit te zetten en vervolgens de mobiele data verbinding ook uit te zetten. Zodat de optie 'Personal Hotspot' ook automatisch verdwijnt.

Uberhaupt bij de instellingen komen is een hele kunst. Al die vastlopers, en Apple logo's constant in beeld helpen dan niet mee namelijk. Vanuit de DFU modus en dan op iTunes aansluiten gaf bij mij de mogelijkheid om heel kort in mijn iPhone aanpassingen te kunnen doen. Maar soms lukt dat nog niet eens want op het moment dat ik dan naar instellingen/netwerk ging was het kwaad al geschied.

succes en ben benieuwd of deze oplossing ook voor anderen geldt.
  #630  
Oud 24-03-11, 12:17
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleinveld Bekijk bericht
Werkte in eerste instantie ook niet. Bij hoge uitzondering bij de Apple store laten fixen. Idd op doe manier zoals ik zelf ook al had geprobeerd. Thuis met iTunes mijn gegevens terug gezet. Moest wel eerst een nieuwe versie van iTunes downloaden, terwijl Mac update niks aangaf. Misschien lag het hieraan. Heb iig m'n phone terug, nu wachten op de 4.3 jailbreake, hoop dat ie snel komt!
Bedankt iig!
hoop zeker dat ie snel komt, na horen zeggen, binnen 2 weken is ie er...
  #631  
Oud 27-03-11, 14:48
Brandweermanbert Brandweermanbert is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard Help help stom stom

Heb ik een app om de app's in mappen te zetten. Denk ik slim te zijn en verberg de app's die in de mappen zitten (tenminste ik dacht slim te zijn)
Nu zie ik totaal geen app's meer en kan ik dus ook niets terug zetten. Kan ik de Iphone in een veilige mode opstarten zodat ik alles weer terug kan zetten of is er een ander manier om dit op te lossen. Iedere suggestie is welkom.
Alvast bedankt
  #632  
Oud 05-04-11, 20:41
trudydegraaf trudydegraaf is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

ik heb een iphone 3gs 32 gb. Wat bij mij heel erg vaak gebeurt is dat hij tijdens een gesprek gewoon uitvalt en dan het appeltje in mijn scherm verschijnt. Ik kan er een paar minuten helemaal niks mee doen, en dan start ie vanzelf weer op. Heel vervelend als je een belangrijk gesprek aan het voeren bent.
Hij is niet gejailbreakt.Woe weet raad????
  #633  
Oud 12-04-11, 16:58
edjohan edjohan is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 18
Standaard

Hoi croiman,
Ik heb een vraag.
Ik heb via cydia wat binnen gehaald en nu is mijn Iphone 4 gecrasht.
Alleen het appeltje is te zien.
Ik heb hem achter de computter gehad maar Itunes ziet hem niet.
Harde recet enz allemaal gedaan maar nee niets doet het.
Weet jij nog een oplossing????
Of iemand die dit leest?????
  #634  
Oud 12-04-11, 22:05
biancaedwin biancaedwin is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard niet opstarten

IK heb een probleem,
ik heb een iphone 3 gekocht met jailbreak,
wilde deze terug naar de fabrieksinstelling zetten maar krijg nu constant het apple icoon in beeld. Heb hem ook al naar zo,n telefoonwinkel/belhuis gebracht maar die konden ook zo niks doen dan zou het me heel veel kosten ds dacht misschien weten jullie wat ik kan proberen.
Ze vertelde bij de belhuis dat er waarschijnlijk geen back up op zit of zo.

kan er iemand mij aub helpen
  #635  
Oud 14-04-11, 07:30
Decofact Decofact is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone en Itunes reageren niet meer

Ik heb gisteren versie 4.3.1 gedownload op mijn iphone en itunes geupdated. Nu reageert mijn iphone niet meer continu appeltje op het scherm, en itunes start niet meer op geeft aan dat sommige files missen en dat ik itunes opnieuw moet installeren? Raak ik dan niet al mijn gegevens in itunes kwijt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
Iphone Start niet meer op? je krijgt continu een appeltje op je scherm?

heb je net onlangs een app geinstalleerd of iets veranderd in je Iphone en je iphone blijft hangen?
springboard app crashed dan!! simpel op te lossen...
NNEEEE je hoeft niet noodzakelijk te restoren !!!
je gebruikt een van deze programs iBrickr, IphoneBrowser of Winscp (gebruik ik) terwijl je je appel zichtbaar op je scherm hebt, en probeert meermaals in je iphone te geraken, dit lukt, geen probleem. mss
wel 2 a 3 keer proberen of meer, maar t lukt.
de laatste toegevoegde app die je hebt geinstalleerd verwijder je in de map Applications of wat je veranderd hebt zet je trug standaard, als je tenminste backup gemaakt hebt.
En voor je t weet start je iphone op, ga daarna na installer/uninstall en verwijder de APP volledig. en je iphone is weer in orde zonder een restore, syncen enz...
bespaard veel moeite, LET OP voor Winscp moet Wi-Fi en ssh aanstaan vo je iets installeerd, daar iedere keer ik iets installeer, heel soms mijn springboard crashed, omdat ik enorm veel erop heb staan, bijna 100 apps, (vo modding programs), durft hij wel eens te crashen.
maar dit kan ook eens gebeuren bij iedereen die minder erop hebben staan. dus hierbij weten jullie t. hoop dat jullie t kunnen gebruiken.
  #636  
Oud 09-05-11, 18:04
Kickaz's schermafbeelding
Kickaz Kickaz is offline
• iOS 8.1
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Oudorp
Berichten: 12
Stuur een bericht via MSN naar Kickaz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biancaedwin Bekijk bericht
IK heb een probleem,
ik heb een iphone 3 gekocht met jailbreak,
wilde deze terug naar de fabrieksinstelling zetten maar krijg nu constant het apple icoon in beeld. Heb hem ook al naar zo,n telefoonwinkel/belhuis gebracht maar die konden ook zo niks doen dan zou het me heel veel kosten ds dacht misschien weten jullie wat ik kan proberen.
Ze vertelde bij de belhuis dat er waarschijnlijk geen back up op zit of zo.

kan er iemand mij aub helpen
Iphone afkoppelen van computer en iphone geheel uitzetten.
Nu de homeknop ingedrukt houden en weer aansluiten op je computer.
Let wel!!! homeknop ingedrukt houden tot de iphone in de DFU mode springt.
Nu zal itunes de iphone weer herkennen.
Succes!!
  #637  
Oud 13-05-11, 15:50
jandalenmeijer jandalenmeijer is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en heb nog niet de tijd genomen om me even voor te stellen maar mijn Iphone hangt op hetzelfde punt.
Kon hem met de bovenstaande techniek wel weer udaten maar nu wil Itunes hem niet meer restoren en krijg ik de melding: "It's not eligable for the requested build?"
Heeft iemand hier een oplossing voor of dit eerder meegemaakt?
  #638  
Oud 14-05-11, 11:55
ruberinho ruberinho is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 42
Standaard

ik heb een ipod touch maaar ook hetzelfde probleem, ik blijf het appeltje zien maar m'n ipod lijkt nergens op te reageren. hij was niet gejailbreaked. itunes ziet het niet meer, en zoals ik al zei hij reageert niet op uitzetten, of home butten + lock ingedrukt houden. iemand tip?
  #639  
Oud 16-05-11, 11:29
Kickaz's schermafbeelding
Kickaz Kickaz is offline
• iOS 8.1
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Oudorp
Berichten: 12
Stuur een bericht via MSN naar Kickaz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruberinho Bekijk bericht
ik heb een ipod touch maaar ook hetzelfde probleem, ik blijf het appeltje zien maar m'n ipod lijkt nergens op te reageren. hij was niet gejailbreaked. itunes ziet het niet meer, en zoals ik al zei hij reageert niet op uitzetten, of home butten + lock ingedrukt houden. iemand tip?
misschien was mijn eerste berichtje niet te lezen dus nog maar een keer....


Iphone afkoppelen van computer en iphone geheel uitzetten.
Nu de homeknop ingedrukt houden en weer aansluiten op je computer.
Let wel!!! homeknop ingedrukt houden tot de iphone in de DFU mode springt.
Nu zal itunes de iphone weer herkennen.
Succes!!
  #640  
Oud 16-05-11, 21:27
trudydegraaf trudydegraaf is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

Tijdens een gesprek valt iedere keer mijn Iphone uit, krijg dan het appeltje in beeld en duurt het ongeveer een minuut of 5,6 voor hij weer vanzelf opstart.
Ik ben al bij t-mobile geweest, die stuurde me door naar een apple store, die stuurde me weer terug naar t-mobile, ondertussen veranderd van provider (Simpel.nl , dochteronderneming van t-mobile) die stuurde me weer terug naar t-mobile.
Kortom, ik word van het kastje naar de muur gestuurd, maar ben er nog steeds niet mee geholpen, wie weet raad??
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.