//

Bellen + Ipod + Vastlopen

Bellen + Ipod + Vastlopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanochtend kan ik geen gebruik meer maken van de belfunctie, mijn iPod en loopt bovendien mijn iPhone regelmatig vast. Zodra ik probeer te bellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-05-10, 22:37
StefanSR StefanSR is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard Bellen + Ipod + Vastlopen

Sinds vanochtend kan ik geen gebruik meer maken van de belfunctie, mijn iPod en loopt bovendien mijn iPhone regelmatig vast.

Zodra ik probeer te bellen lukt alles nog, ook de secondenteller gaat lopen maar ik hoor niks en die gene die ik bel hoort ook niks. Probleem is het hetzelfde bij gebeld worden.

Als ik op play druk bij mijn iPod schiet hij meteen weer terug dus hij gaat spelen en zet hem meteen weer stil zonder muziek gehoord te hebben.

Bovendien loopt mijn scherm soms vast en blijft de verlichting aan staan terwijl de tijd en de apps niet meer meelopen..

Iemand die me kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth start na bellen automatisch iPod. dms iPhone algemeen 3 06-06-11 10:55
Bellen/sms'en op iPod touch via bluetooth rsdragonboy Jailbreak apps en thema's 4 07-12-10 21:34
Ipod touch bellen en navigeren ? Flatiner iPhone algemeen 4 14-06-10 20:19
Niet kunnen bellen, wel ipod? iphonejoey iPhone algemeen 2 01-09-08 21:59
Bellen op iPod Touch?!! Jeffry Archief 5 22-04-08 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.