//

Krijg iPhone niet in restore of DFU - Loop bij opstarten.

Krijg iPhone niet in restore of DFU - Loop bij opstarten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Final edit: Opgelost. Oplossing: wachten tot batterij leeg was. Gelukkig duurde dat maar een uurtje of zes, schijnbaar kost die loop ontzettend veel energie want ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-10, 16:05
noalert noalert is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard Krijg iPhone niet in restore of DFU - Loop bij opstarten.

Final edit: Opgelost. Oplossing: wachten tot batterij leeg was. Gelukkig duurde dat maar een uurtje of zes, schijnbaar kost die loop ontzettend veel energie want batterij was vrijwel vol vooraf. Toen hij uitviel kon ik via alternatieve manier (Home-knop, dan usb inpluggen, dan Home-knop loslaten) in recovery krijgen.

Help. Sinds vanochtend wil mijn iPhone (weer) niet opstarten. Mijn 3G hangt weer vast in de loop. Apple-logo (of in mijn geval ananas, FW via PwnageTool), draaiend schijfje, flits, weer opnieuw Apple-logo. Inmiddels wel bekend hier. Vorige keer kreeg ik het probleem opgelost. Zie voor meer info over het precieze probleem en de waarschijnlijke oorzaak: https://forum.iculture.nl/f14/i...ra1n-snow.html

Deze keer echter kom ik er echter niet uit. Ik krijg mijn iPhone namelijk niet in restore mode of DFU gezet en ook uitzetten lukt niet. Mijn aan/uit-knop hapert al een tijdje (gebruik de app Quicklock voor lock, via SBsettings uitzetten). Bij een sporadische crash werkt opnieuw opstarten met de power-knop normaal echter (na een flink aantal keer proberen) meestal wel. Ik weet dan ook niet zeker of daar het probleem ligt. Ook de alternatieve mode om in restore te zetten (Home-knop indrukken en dan USB-kabel inpluggen) werkt niet. Voor de duidelijkheid: iTunes ziet mijn iPhone dus niet. Maar ook Pwnage Tool (DFU-hulpmiddel) blijft melden dat ik mijn iPhone moet aansluiten. En Blackra1n (ook handig hulpmiddel om in restore te komen) ziet iPhone ook niet. Mijn Mac ziet 'm systeemprofiel ook niet aan de USB-poort hangen.

Ik krijg mijn iPhone dus niet uitgezet, niet in restore mode en niet in DFU.

Ik ben radeloos. Wat nu? Ik gebruik (in Zuid-Afrika) mijn iPhone naast telefoon (daarvoor heb ik wel een reservetelefoon) ook als modem. Zonder iPhone zit ik heel zwaar in de problemen dus. Hulp wordt zeer gewaardeerd!

Edit: Ik heb nog 50x zitten proberen om m'n iPhone 'iets' te laten doen, maar nog steeds zonder resultaat. Of mijn power-knop heeft definitief de geest gegeven, of hij accepteert geen input vanuit knoppen of via USB.

Laatst gewijzigd door noalert; 19-05-10 om 21:12. Reden: Opgelost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: krijg iphone 2 niet in DFU mode/ uitgeschakeld jfkuup Jailbreak 0 06-09-10 23:11
Krijg Iphone niet in DFU Mode dangerbear iPhone algemeen 5 25-03-10 18:03
Bij het opstarten van telefoon in DFU mode jevousaime3 Archief 1 28-01-10 18:12
iPhone blijft hangen bij opstarten, software restore helpt niet MrFCUUnknown Archief 8 31-10-09 12:52
Krijg iPhone niet in DFU-mode Bartje Unlock [archief] 1 09-02-08 10:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.