//

"Dit bericht is niet gedownload van de server."

"Dit bericht is niet gedownload van de server." discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een nieuwe mail krijg zie ik wel de notificatie, ik zie hem ook bij mijn mails staan, maar als tekst staat er "dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-01-08, 17:52
djgns djgns is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard "Dit bericht is niet gedownload van de server."

Als ik een nieuwe mail krijg zie ik wel de notificatie, ik zie hem ook bij mijn mails staan, maar als tekst staat er "dit bericht is niet gedownload van de server".

Kan je er op een manier voor zorgen dat de mails wel gedownload worden van de server?

Grtz PJ
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-08, 17:59
dylotic's schermafbeelding
dylotic dylotic is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zeeland
Berichten: 83
Standaard

Heb dit idd ook wel eens. Kan 2 redenen hebben. waarvan 1 bij mij bekend. 1.hij staat niet meer op de server.
en 2.Mischien te groot. Vreemde attachment of indeling(scripting)?

Laatst gewijzigd door dylotic; 29-01-08 om 18:05.
  #3  
Oud 29-01-08, 18:00
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Helaas heb ik geen pasklaar antwoord anders dan dat waarschijnlijk met een IMAP i.p.v. een POP mail account de problemen soms\vaak over zijn. Op de supportsite van Apple is de thread over dit onderwerp al erg vaak aan de orde geweest....tik maar 'ns in "message not downloaded"!!

Laatst gewijzigd door Celf; 29-01-08 om 18:05.
  #4  
Oud 29-01-08, 18:02
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Mischien even je account weggooien en eropnieuw op zetten? Voor mij een onbekend probleem behalve als je geen internet hebt op dat moment maar dat heb je wel anders kan je je mail niet checken xD

Greetz, Stiruam
  #5  
Oud 01-02-08, 10:54
Wenzo Wenzo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Standaard Mail en Attachements

Als ik mijn mails binnenhaal via Wi-Fi, kan ik mijn attachements enkel lezen wanner ik verbinding heb.
Weet er iemand een manier om dit te verhelpen, zodat je (eens mail binnengetrokken) toch je attachements kan raadplegen/zien wanneer je geen Wi-Fi verbinding hebt?

Thx
  #6  
Oud 07-02-08, 23:49
markb markb is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 59
Standaard

Ik heb t zelfde probleem, ik zou ook eigenlijk wel heel graag mijn attachments willen kunnen saven. Dat vind ik wel echt een gemis.

Iemand een oplossing?
  #7  
Oud 21-04-10, 13:09
KarinSwarovski KarinSwarovski is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Dag mensen,

Ik heb de hele ochtend een "storing" met mijn hotmail gehad. Hij gaf aan: gebruikersnaam of wachtwoord onjuist. Email ophalen mislukt en pop3live verbinding mislukt.

Nu doet hij het eindelijk weer en krijg al mijn mails weer in beeld als "nieuwe emails".

Nu geeft hij bij een aantal mailtjes aan "Dit bericht is niet gedownload van de server" Dit heeft bij mij niets te maken aan de grootte van de mail aangezien hij dit zelfs bij de meest simpele mailtjes doet.

Tijdens de "storing" heb ik meerdere malen mijn account verwijderd en opnieuw aangemeld. Ook kon ik niet op mijn hotmail vanaf mijn computer? Wel kon ik mij aanmelden met andere email account op hotmail. Mijn server inkomende en uitkomende post stonden op pop3live en smtp. Daar was niets mis mee. Smtp server staat aan, zowel hoofdserver als andere smtp servers.

Hoe kan ik het probleem oplossen "Dit bericht kan niet gedownload worden van de server" ??

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten Karin
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" mikeivens iPhone algemeen 22 17-01-14 11:08
Elke 30 sec. een push bericht met: "Dit asseccoire is niet geoptimaliseerd......" robstroom iPhone algemeen 3 04-09-10 23:33
Mac OS X: 4.0.1 gedownload maar niet geïnstalleerd "is weg ?" benveenstra iTunes 4 14-08-10 23:21
melding "Dit bericht heeft geen inhoud" kume Archief 1 21-07-10 18:34
dit bericht is niet gedownload van de server paro iPhone algemeen 3 20-06-08 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.