iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   MobileMe (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/60099-mobileme.html)

karimp 20-05-10 15:27

MobileMe
 
Hej
ik neem dus Een iPhone maar ik heb nog een vraag
hebben jullie ervaringen met Mobileme van Apple?

Groetjes kaRim

pclahsen 20-05-10 15:30

Ja, al 3 jaren zeer tevreden met Mobile Me. Geruchten gaan dat het mogelijk gratis wordt...

karimp 22-05-10 19:25

Dan heb ik nog 3 vragen
1: is het ook een soort verzekering?
2: is het te gebruiken met Windows 7
3: is het te gebruiken met hotmail?

karimp 23-05-10 17:58

sorry,
het waren eigenlijk 4 vragen
werkt het ook in het buitenland (dus afrika enzo) ik ga namelijk elk jaar naar Tunesie op vakantie in Noord-Afrika en ik wil graag weten of MobileMe het daar ook werkt )vooral voor het zoeken van je iPhone)

Shorty007 09-06-10 20:01

geen verzekering.
Tis wel een goede backup natuurlijk voor je contacten, agenda's, foto's, video's etc...
Denk dat je ook voor Windows 7 gewoon een exe bestandje kan downloaden en die kan installeren. Verder kun je natuurlijk altijd en overal (dus ook in het buitenland) de web-interface gebruiken ;)
Is niet met hotmail te gebruiken.
Hotmail ondersteund het ook niet om mails automatisch door te sturen naar een ander mail adres, dus das ook geen oplossing.
Je krijgt gewoon een @me e-mail adres erbij.

synnath 11-06-10 23:06

Ik vind dit niet zo handig nee..

haajkoe5000 17-06-10 16:12

werkt find my iphone goed?

als je hem op afstand laat resetten, kan je hem dan nog traceren?

Iphone3Gs 17-06-10 16:37

Ik heb altijd met een windows pc gewerkt en ben sinds 2 weken over naar de IMac, ik vindt Mobile Me een goede functie hebben, Find my mobile is een goede functie, maar dat is persoonelijk. Ik heb hem nog nooit vanaf de PC of Mac gereset, dus ik weet ook niet of je hem dan nog kunt traceren maar ik vermoed dat dit wel mogelijk is.

Als je Mobile Me koopt moet je een speciale account(email) aanmaken en deze zet je op de Iphone als je dit niet doet werkt heel Find my mobile niet aangezien hierin de vinkje instaat om hem te kunnen aanzetten/uitzetten.(ik heb ook momenten gehad dat mijn 3G niet aanstond en dan vindt hij de Iphone dus lekker niet)

Verder is het een geweldige programma die ik zelf heel fijn vindt, ook omdat hij al mijn contact, agenda en mijn email adressen onthoud ook als ik mijn iphone even een harde restore doe. daarvoor heb ik hem eigenlijk.

eentje 17-06-10 17:01

windows kan wel mail doorsturen naar andere email tegenwordig afaik

laurensd 17-06-10 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 462556)
Hotmail ondersteund het ook niet om mails automatisch door te sturen naar een ander mail adres, dus das ook geen oplossing.
Je krijgt gewoon een @me e-mail adres erbij.

Hotmail ondersteunt dat wel!

ga naar: opties - meer opties - email naar een ander adres doorsturen

google is een goed alternatief.
contacten en mail en agenda worden met push naar je telefoon gestuurd. en het is volledig gratis.
info:
Set Up Your Apple Device for Google Sync : Google Sync - Google Mobile Help


(wat ik dus doe is alles van hotmail laten doorsturen naar gmail)

als je in het buitenland geen data gebruikt (roamingkosten) zal de find my iphone ook niet werken

Wim De Cleen 05-07-10 19:27

Contactgegevens toevoegen in mobileme?
 
Ik heb een probleem wanneer ik contactgegevens toevoeg via mobile me op de PC. Na een push met mijn iphone worden de toegevoegde gegevens weergegeven in een nieuw contact met dezelfde naam:mad:?
Hebben jullie een oplossing!!!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.