//

Iphone activeren met AT&T

Iphone activeren met AT&T discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem! Namelijk, ik had mijn iphone 2g helemaal hersteld, waarna ik hem dus weer moet activeren. Ik kan hem dus alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-05-10, 23:36
laudyterbraak laudyterbraak is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard Iphone activeren met AT&T

Hallo,

Ik heb een probleem! Namelijk, ik had mijn iphone 2g helemaal hersteld, waarna ik hem dus weer moet activeren. Ik kan hem dus alleen activeren met een at&t simkaart. Toevallig kwam een vriend van me terug uit Amerika, en hij had een at&t simkaart! Maar nu moet ik een soort van abbonnement selecteren voordat ik hem weer kan activeren! Weet iemand hoe ik dat kan overslaan? Dat ik mijn iphone dus kan activeren met at&t zonder dat ik maandelijks moet betalen voor een abbonnement dat ik toch niet gebruik?? En redsnowen enzo lukt ook niet want mijn powerbutton doet het niet, oftwel ik kan hem niet in DFU modus krijgen! Mail alsjeblieft naar laudy_terbraak@hotmail.com

Groet!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-05-10, 17:21
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Waarom mailen als je hier een topic hebt?

Gewoon een custom (geactiveerde) firmware maken met PwnageTool, hoe je dat moet doen kun je googlen. Daar zijn meer dan genoeg guides over die je dat stap voor stap uitleggen.

Kan opzich zonder je powerbutton te gebruiken, maar het lijkt me lastig om geen powerbutton te hebben. Misschien handig om die gewoon te laten repareren?
  #3  
Oud 22-05-10, 23:24
laudyterbraak laudyterbraak is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Nja, die maken kost 80 euro, dus dat is niet zo handig! Maar ik heb firmware 3.0 en dan moet ik hem eerst downgraden maar dat lukt nooit! Krijg altijd een foutmelding..! Maar ik kan niet met die at&t activeren?
  #4  
Oud 23-05-10, 11:20
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laudyterbraak Bekijk bericht
Nja, die maken kost 80 euro, dus dat is niet zo handig! Maar ik heb firmware 3.0 en dan moet ik hem eerst downgraden maar dat lukt nooit! Krijg altijd een foutmelding..! Maar ik kan niet met die at&t activeren?
3.0 hoef je toch niet te downgraden? Gewoon BlackRa!n gebruiken, dit werkte alleszins bij mij.
  #5  
Oud 23-05-10, 16:10
laudyterbraak laudyterbraak is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Maar als ik hem nu ga blackra1nen, dan is hij geactiveerd? Want hij staat namelijk op: slide for emergency. Heb 'm al is eerder geblackra1nd met 3.1.2, maar ik zal het wel even gaan proberen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone (2G) AT&T activeren bondt Jailbreak 5 16-03-11 20:23
iPhone: iPhone 3Gs - AT&T activeren. jjoerii Jailbreak 8 04-07-10 10:36
iPhone 1e gen.: iPhone 2G activeren met AT&T sim? ivm Push chonazz Unlock 0 31-07-09 18:53
Activeren met AT&T simkaart tjr iPhone algemeen 3 22-10-08 07:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.