//

wordt naar AT&t gevraagd

wordt naar AT&t gevraagd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone (nieuw) op de tweedehandsmarkt gekocht (met jailbreak) daar ik een KPN abbo. heb van de zaak maar toch een iPhone wilde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-05-10, 19:31
widdie widdie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard wordt naar AT&t gevraagd

Ik heb mijn iPhone (nieuw) op de tweedehandsmarkt gekocht (met jailbreak) daar ik een KPN abbo. heb van de zaak maar toch een iPhone wilde hebben.
Verleden week bleef het ding hangen en er was niets meer mee te doen. opgestart en aangesloten op de PC en toen werd hij upgewaardeerd....maar bij het opstarten geeft ie aan dat er een SIM in moet van een geaccepteerde leverancier.geen nood ik een simkaart gekocht van T-Mobile want dat is toch een geaccepteerde leverancier.....nog steeds dezelfde melding...ik bellen naar T-Mobile die verwezen mij door naar Apple want het EMEI nummer kw3am niet van hun af, Apple vertelde mij dat het een amerikaanse iPhone was en toen ik het doosje nader bekeek stond er inderdaad AT&T op..ik bellen naar Apple USA...die verwezen mij weer door naar AT&T USA om een heel nag verhaal kort te maken..........die konden ook niets voor mij doen zelfs niet een prepaid card opsturen..........WAT NU???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-05-10, 20:27
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Als je de iPhone hebt geupgrade naar 3.1.3 zit er niets anders op dan wachten en hopen tot het Dev-team met een unlock voor de laatste baseband komt.

Wanneer en of deze komt weet niemand.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: jullie hulp gevraagd dringend,wordt zot ! didi007 Unlock 18 24-01-11 15:30
uitleg gevraagd: Jailbreak,Cydia & SSH joytoy Jailbreak 1 02-05-10 15:23
Advies gevraagd FW 1.1.4 naar 3.0 ruve Archief 3 06-11-09 10:19
Informatie gevraagd over AppStore & iPhone (onderzoek) Puck84 Ontwikkelen voor iOS 17 06-03-09 09:04
AT&T simkaartje te leen gevraagd jaspermann Archief 7 04-02-08 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.