//

Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet

Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help wie kan mij helpen!! Ik heb al een paar dagen een probleem met mijn iphone. Ik heb een update via mijn itunes gedaan en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-05-10, 15:21
roberts7 roberts7 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet

Help wie kan mij helpen!!

Ik heb al een paar dagen een probleem met mijn iphone.
Ik heb een update via mijn itunes gedaan en nu loopt mijn iphone al een paar dagen vast. het enige wat ik zie is een apple logo. Mijn itunes kan mijn ipone ook al niet meer vinden. Ik weet dat als je je home button en je aan/uit knop 10 sec ingedrukt houdt dat hij dan weer opnieuw op moet starten maar een bijkomend probleem is dat mijn aan/uit knop niet meer werkt..... Ben naar de winkel geweest maar daar weten ze ook geen oplossing!!

IEMAND HIER MISSCHIEN
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-10, 15:43
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Raar dat ze bij de winkel ook niks weten. Kunnen ze je iPhone niet opsturen dan? Als ie blijft hangen is er een bug in de software, dat zouden ze zelf op moeten lossen ipv dat je erzelf aan gaat lopen 'sleutelen' om het zo maar te zeggen. Jij update je iPhone met software waarvan je mag verwachten dat het deugt. [Kom op, we hebben het over Apple?!]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 20:25
iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen Ronnie79 Jailbreak 4 14-08-10 23:59
Apple logo blijft hangen restoren helpt niet eriphone iPhone algemeen 1 18-01-10 16:42
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. Boy van Baal iTunes 1 10-09-09 14:03
Blijft hangen op Apple logo OiP Archief 1 28-04-09 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.