iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mogelijk of niet? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/60345-mogelijk-niet.html)

boeing767 25-05-10 14:05

Mogelijk of niet?
 
Ik ga binnenkort naar Miami op vakantie. Ik had het idee om een Iphone 3G aan te schaffen, maar ik hoor en las verschillende verhalen.
1. Het is mogelijk
2. Het is niet mogelijk (social security number)?

De meeste topics die ik vind zijn outdated (2008 a 2009). Mijn vraag is of het wel of niet mogelijk is. Het zou gaan om een goedkope 3G iphone. Nu las ik dat je er sowieso een AT&T abbo. bij moet afsluiten, maar dat dit ook eventueel in een prepaid vorm kan... Maar nergens vind ik prijzen of dergelijke en of het uberhaupt mogelijk is, want ik zal hem ook nog moeten unlocken zodat ik mijn Telford abbo kan gebruiken.

Heeft iemand hier ervaring mee?

thanks.

wouter1981 25-05-10 14:21

Ik heb er totaal geen ervaring mee. Maar houdt er rekening mee dat de iPhone 3G niet meer wordt verkocht... Bron

boeing767 25-05-10 14:40

Dat las ik ook al inderdaad, maar ik las ook dat er nog wel winkels waren die ze nog hebben liggen. Maar goed het is voor mij alleen interessant als ik zo'n ding uberhaupt mee krijg en de prijs goed is ;)

ButcherJF 25-05-10 19:25

Dit al doorgelezen?

Rav3n 26-05-10 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeing767 (Bericht 456172)
Dat las ik ook al inderdaad, maar ik las ook dat er nog wel winkels waren die ze nog hebben liggen. Maar goed het is voor mij alleen interessant als ik zo'n ding uberhaupt mee krijg en de prijs goed is ;)

Ik zou het belangrijker vinden dat ie in NL werkt .…

toon54 26-05-10 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeing767 (Bericht 456152)
Ik ga binnenkort naar Miami op vakantie. Ik had het idee om een Iphone 3G aan te schaffen, maar ik hoor en las verschillende verhalen.
1. Het is mogelijk
2. Het is niet mogelijk (social security number)?

De meeste topics die ik vind zijn outdated (2008 a 2009). Mijn vraag is of het wel of niet mogelijk is. Het zou gaan om een goedkope 3G iphone. Nu las ik dat je er sowieso een AT&T abbo. bij moet afsluiten, maar dat dit ook eventueel in een prepaid vorm kan... Maar nergens vind ik prijzen of dergelijke en of het uberhaupt mogelijk is, want ik zal hem ook nog moeten unlocken zodat ik mijn Telford abbo kan gebruiken.

Heeft iemand hier ervaring mee?

thanks.

Alleerst dit> je moet minimaal 3 maanden in amerika verblijven alvorens je maar de mogelijkheid heb een abbonnement af te sluiten. Dus vast adres en geen toerist zijnde. Mijn dochter heeft 8 mnd stage gelopen en liep hier tegen aan. Ook prepaid zal niet lukken, hier is men helemaal panisch voor gezien het gebeurde met 9/11. ( prepaid ) Toen de 2 G uitkwam waren de wachtrijen zolang dat AT&T besloot de activatie te doen via de computer thuis. Dit was dan ook de reden dat veel 2 G werden gekocht door Toeristen. Okk mijn dochter heeft er een meegebracht. De 3 G en GS zijn niet meer verkrijgbaar op deze manier. het enigste is via een resident in Amerika te kopen. Overigs hij is gelocked op AT&T en niet te unlocken in Europa


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.