//

Verschillende vragen over EDGE op iPhone 2g

Verschillende vragen over EDGE op iPhone 2g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds vandaag heb me een mobiel internet abonnement aangeschaft bij Proximus (België) - Internet On GSM Comfort. Zelf bezit ik een Amerikaanse iPhone 2g, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-05-10, 21:57
Rivinn Rivinn is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 38
Standaard Verschillende vragen over EDGE op iPhone 2g

Hallo,

Sinds vandaag heb me een mobiel internet abonnement aangeschaft bij Proximus (België) - Internet On GSM Comfort.

Zelf bezit ik een Amerikaanse iPhone 2g, Jailbreak met 3.1.3
Hierop staat SbSetting zodat ik mijn EDGE en Data verkeer kan afzetten. Vanaf het abonnement geactiveerd was stond deze beide dingens uit en kreeg ik een sms na een 2tal uur met daarin dat ik al 33h30. op het internet zat en ik daar moment geen abonnement voor heb.

Overig als ik beide aanzet (EDGE en Date) krijg ik geen E te zien, maar het normale bolletje van GPRS. Maar ik kan wel op internet, alleen als ik Data uitzet niet meer, dus de 'knop' van EDGE doet eigenlijk niets...

Nu voor de instellingen op de iPhone zelf, op de meeste forums zie ik dat ik naar Settings > General > Network > EDGE moet gaan.
De laatste optie heb ik namelijk niet, ik heb Cellular Data Network.

Bij Usage staat dat ik al 225 KB heb verzonden en 551 KB ontvangen heb..

Ik heb 1x Google geopend om te proberen of men EDGE werkte.

Zijn er nog mensen met deze dingen en/of die er raad mee weten?

Mvg,

Rivinn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-10, 14:53
Rivinn Rivinn is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik heb op de meeste dingens al een antwoord gevonden buiten op het feit dat ik geen E te zien krijg als ik verbinding heb.

Kan dit aan de jailbreak liggen of niet?

Mvg Rivinn
  #3  
Oud 28-05-10, 16:19
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Nederland heeft geen edge-netwerk, alleen gprs en 3g. Is het niet zo dat Proximus ook geen edge-netwerk heeft?
Dat verklaart waarom de edge-knop van sbsettings niets uithaalt. In Nederland is dat in ieder geval zo!
  #4  
Oud 28-05-10, 16:25
Rivinn Rivinn is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 38
Standaard

Dat zou inderdaad veel verklaren. Dan zal ik telkens de instellingen wel verandere voor zeker te zijn dat ik niet zomaar surf, bedankt. Ik dacht altijd dat ik wel een of ander teken van verbinding zou krijgen.

Mvg

Rivinn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verschillende problemen op Iphone 3G Deere Power iPhone algemeen 0 22-11-10 12:33
Verschillende vragen MissEvy Archief 1 30-08-09 19:31
iPhone 3G en verschillende operators Y-Less iPhone algemeen 0 23-11-08 05:00
iPhone: verschillende schermen Fresh iPhone algemeen 6 18-02-08 22:54
EDGE blijft aanstaan / Kan EDGE niet deactiveren Robbor iPhone algemeen 35 07-11-07 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.