//

Menuknop werkt niet goed meer

Menuknop werkt niet goed meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen zondag ben ik naar een strandfeest geweest (het feest was super). Maar de dag erna werd ik wakker in een bed vol zand. Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-10, 00:45
wout1986 wout1986 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard Menuknop werkt niet goed meer

Afgelopen zondag ben ik naar een strandfeest geweest (het feest was super). Maar de dag erna werd ik wakker in een bed vol zand. Mijn kleren zaten ook onder het zand, maar na een goed feestje had ik de dag erna wel wat problemen met mijn Iphone.

Doordat er waarschijnlijk wat zand in mijn broekzak heeft gezeten, is dit ook in mijn Iphone gaan zitten, met als gevolg dat mijn menu-knop(homebutton) heel erg vast zit. Ik weet eigenlijk zeker dat dit te maken heeft met het zand wat er tussen zit, want als ik snel met mijn vinger hieroverheen ga komt het omhoog. Nu heb ik dit al heel wat keren gedaan en de menu-knop(homebutton) blijft slecht werken.

Is er misschien een manier om de Iphone van binnen schoon te laten maken of kan je dit eventueel zelf doen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-10, 00:59
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dit zal heel lastig gaan worden, vaak is reinigen niet mogelijk en moet het hele 'mechanisme' uit elkaar gehaald worden. Zonder dat wij er naar kunnen kijken is er echter natuurlijk niet 100% over te oordelen.
  #3  
Oud 26-05-10, 01:09
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Je kan proberen de iPhone open te maken door enkel de twee schroefjes los te draaien. Op youtube staan legio filmpjes hoe je dit doet. De Home button is dan vanaf de achterkant zichtbaar en kun je het eventuele aanwezige zand wegblazen.
  #4  
Oud 26-05-10, 01:12
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GekkeHenkie Bekijk bericht
Je kan proberen de iPhone open te maken door enkel de twee schroefjes los te draaien. Op youtube staan legio filmpjes hoe je dit doet. De Home button is dan vanaf de achterkant zichtbaar en kun je het eventuele aanwezige zand wegblazen.
Meestal dus niet, omdat het zand/vuil aan de andere zijde zit. Maar nogmaals, daar valt geen uitsluitsel over te geven zonder dat wij er hier op het forum naar kunnen kijken.
Reageren

Labels
homebutton, iphone, menuknop, schoonmaken, zand



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail app werkt niet meer goed Coolie747 Archief 4 27-05-11 21:59
menuknop werkt niet marjolein001 iPhone algemeen 2 12-08-10 00:15
Gmail via push werkt niet meer goed Ciao iPhone algemeen 40 12-11-09 19:57
Mac OS X: podworks werkt niet goed meer na update 3.0 roleo iTunes 0 24-06-09 11:56
vervangknop als je homebutton niet goed meer werkt! truckdiver Jailbreak apps en thema's 2 14-04-08 16:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.