//

Vandaag eindelijk een iPhone in mijn handen gehad

Vandaag eindelijk een iPhone in mijn handen gehad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit forum (en daarvoor de website) volg ik al vanaf het begin. Ik ben een PalmOS gebruiker (Treo 650 op dit moment), maar de toekomst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-07, 20:24
Roel Roel is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Scheveningen
Berichten: 7
Standaard Vandaag eindelijk een iPhone in mijn handen gehad

Dit forum (en daarvoor de website) volg ik al vanaf het begin. Ik ben een PalmOS gebruiker (Treo 650 op dit moment), maar de toekomst van Palm is koffiedikkijken en ik verwacht binnenkort toch over te moeten stappen naar iets anders. Eventueel een iPhone dus, maar hoe bevalt dat ding nou?

Met dank aan JP (de forumadmin) en Bluevoice heb ik vandaag uitgebreid kennis kunnen maken met dit fraaie toestel.

Hier wat rondkijken geeft wel een idee, maar hands on is toch heel anders en ik moet zeggen dat de iPhone flink wat pluspunten verzameld heeft vandaag

Fantastische interface, zo te zien een bruikbaar adresboek en een bruikbare agende (dat zijn toch functies die voor mij tellen). Handzaam en blijkbaar en goede batterijduur.

Oftewel: wanneer ga ik ook aan de iPhone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-08, 14:19
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Ik zit nog aan de Palm Treo 750v (na een Treo 650, etc). Ook jarenlang al op het Palmforum actief. En ik ben ook erg nieuwsgierig. Heb ervaring met de Viewty, is leuk maar een cameraphone en niet meer dan dat. Ik had van de iPhone meer hoop op goede PDA functies. Maar toch als ik dit draadje https://forum.iculture.nl/f28/i...ja-zeggen.html lees ga ik weer twijfelen of het iets voor me is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eindelijk echte tethering op mijn 3GS iOS 4.0.1 Guest-20180925190238 iPhone algemeen 51 13-10-10 19:40
Eindelijk een iPhone kopen ber00469 Archief 1 10-12-09 13:19
handen in mijn haar barron iTunes 1 12-09-09 22:47
Eindelijk is het dan zover: ik heb mijn iPhone jeekes Chat en geruchten 15 30-09-08 17:21
Eindelijk ook een iphone refluxnl Chat en geruchten 64 03-07-08 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:05.