iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Probleem Iphone Alleen SOS oproep (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/60585-probleem-iphone-alleen-sos-oproep.html)

SpecialEdition 29-05-10 09:35

Probleem Iphone Alleen SOS oproep
 
Gisteren de instructies gekregen van een kennis om mijn Iphone te jailbreaken. Dus eerst geupdate naar 3.1.3 en toen met Spirit de jailbreak. En dat is allemaal gelukt.. Alleen toen ik ging google om 3.1.3 te unlocken zag ik dat dat niet mogelijk was. Dus wilde ik de update ongedaan maken. In Itunes heb ik toen op herstellen geklikt natuurlijk eerst een reservekopie gedaan (had ie ook al gedaan met de update installeren) Alleen nu krijg ik dus alleen een beginscherm op me Iphone dat er alleen sos oproepen mogelijk zijn.. En in Itunes staat: De Simkaart in deze Iphone word niet ondersteunt.

HELP Hoe kan ik dit oplossen??

ControlSje 29-05-10 10:08

Omdat je de originele 3.1.3 firmware versie geinstalleerd hebt is ook je baseband geupdate. Op het ogenblik is het niet mogelijk om deze te unlocken. Vandaag is bekend geworden dat er een unliock beschikbaar is voor deze baseband, maar dat hij pas wordt vrijgegeven als de nieuwe iPhone geintroduceerd wordt.

Wat je kunt doen is opnieuw 3.1.3 installeren en met Spirit opnieuw jailbreaken.
Je zult niet kunnen bellen maar de iPhone is dan welk geactiveerd en je kunt hem dan gebruiken als een iPod touch.

SpecialEdition 29-05-10 10:10

Okee en hoe kan ik 3.1.3 opnieuw erop zetten? Want momenteel kan ik er dus helemaal niks meer mee. Hij geeft alleen dat beginscherm aan, en in Itunes krijg ik alleen te zien dat de sim niet word ondersteunt.

ControlSje 29-05-10 10:13

Zet hem in DFU en iTunes zal de iPhone herkennen en aangeven dat hij herstelt moet worden

SpecialEdition 29-05-10 10:15

Klopt, dit heb ik al gedaan. Juist na die herstelling kreeg ik dus dit probleem.

ControlSje 29-05-10 10:20

Probeer het eens met een Custom firmware en niet met de originele.

SpecialEdition 29-05-10 10:22

Okee ben nu de custom firmware aan het downloaden. Ben benieuwd of het lukt. Had namelijk net een versie gedownload en daarbij gaf ie aan dat die niet compatibel was..

ControlSje 29-05-10 10:23

je moet de 3G versie hebben inclusief activatie

SpecialEdition 29-05-10 10:44

Daarbij gaf ie aan dat die incompatibel was

SpecialEdition 29-05-10 11:12

De andere Custom firmware pakte hij wel, alleen kreeg ik toen een foutmelding onbekende fout (1600)

ControlSje 29-05-10 11:14

je had de iPhone goed in DFU toen je de custom firmware installeerde?
Zo ja probeer de recovery mode eens

SpecialEdition 29-05-10 11:19

Beide geprobeerd maar niet gelukt :(

SpecialEdition 31-05-10 09:32

Weet iemand misschien of het opgelost kan worden door een prepaid Tmobile kaartje te kopen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:58.