//

Iphone gaat niet aan/laad niet op

Iphone gaat niet aan/laad niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone is door een lege batterij uitgevallen. Normaal gesproken leg ik hem dan aan de accuoplader en dan gaat hij vanzelf na 5 tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-05-10, 15:37
marcel.kok marcel.kok is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Question Iphone gaat niet aan/laad niet op

Mijn Iphone is door een lege batterij uitgevallen.
Normaal gesproken leg ik hem dan aan de accuoplader en dan gaat hij vanzelf na 5 tot 10 min weer aan en begint hij met opladen.
Helaas doet hij dit nu niet meer en blijft het scherm een lege batterij tonen met een stroom tekentje. ik heb hem een nacht laten liggen maar nog steeds geeft hij deze lege batterij.
Vandaag heb ik hem aan de computer gehangen via usb maar ook dit had geen effect. Vervolgens heb ik een harde reset uit gevoerd. Als ik dit doe dan gaat heel even mijn scherm uit en vervolgens komt hij dan weer met die lege batterij.
Heeft iemand misschien nog tips/tricks om dit probleem te verhelpen

Met vriendelijke groet,

Marcel

IPhone 3gs 32 GB (WIT)
os: 3.0.1
Jailbreak : Ja
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-10, 18:16
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik kan je wel vertellen dat het voor dergelijke accu's niet goed is als je ze zo erg leeg laat lopen. Als hij echt helemaal leeg geweest is kan het daarom best zijn dat hij defect is geraakt en nu vervangen moet worden.
  #3  
Oud 29-05-10, 20:26
marcel.kok marcel.kok is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

hmm.. nog nooit van gehoord dat een oplaadbare batterij op deze manier defect kan gaan. Hier hadden ze dan wel even voor mogen waarschuwen.
Dus eigenlijk zeg je dat ik hem maar weg moet brengen om een nieuwe accu erin te laten zetten?
  #4  
Oud 29-05-10, 20:32
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Mja dat is moeilijk beoordelen zo, ik trek ook maar even een conclusie op basis van je probleemomschrijving. Voor hetzelfde geldt is de software flink in de war waardoor het opladen niet goed functioneert (gaat deels softwarematig).

Laat ik het zo zeggen, als je echt wilt weten of het aan de hardware ligt zul je even een herstel moeten doen. In DFU wordt je iPhone waarschijnlijk gewoon herkend.
  #5  
Oud 29-05-10, 21:06
marcel.kok marcel.kok is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik begrijp dat het lastig is om met deze beperkte informatie een garantie te geven over waar het probleem zit. bedankt voor het proberen iig.

Ik had al geprobeerd de telefoon in DUF mode te zetten. helaas geeft de telefoon bij de pogingen met de power en home button steeds weer die lege batterij.
nu heb ik een programma gevonden die het zou moeten doen. maar ook die blijft zoeken naar de iPhone. en het gewenste witte scherm komt niet. (DFU.exe)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 laad niet op aan stroom JNR42 iPhone algemeen 2 03-05-11 18:11
iphone gaat niet aan.. barbarella iPhone algemeen 9 17-02-11 19:47
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. Virginia Archief 3 19-10-08 17:01
Iphone reageert niet gaat niet aan! kristl iPhone algemeen 8 15-10-08 17:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.