//

Username/ww email verzenden?

Username/ww email verzenden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb hetzelfde probleem als vele anderen, adres afzender ongeldig. Nu is het mij wel duidelijk dat ik voor vodafone een username en ww ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-10, 15:06
JesseJames JesseJames is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard Username/ww email verzenden?

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem als vele anderen, adres afzender ongeldig.
Nu is het mij wel duidelijk dat ik voor vodafone een username en ww in moet vullen op mijn Iphone bij de smtp maar welke zijn dit...?
Als deze gelijk zijn aan de gegevens om in te loggen op de site van vodafone klopt er bij mij iets niet. Dat is namelijk gewoon mijn telnr en dat werkt dus niet. Ik heb bij anderen wel gezien dat ze als username 'mail0612345678' (eigentelnr) hebben staan, is dit een vast gegeven of een door hun zelf aangemaakte username? Of moet je bij username je vodafone emailadres invoeren?
Verder wel of niet SSL aanzetten?

Heb volgens mij vrijwel alles geprobeerd, met ssl, zonder ssl, andere poort etc etc.
Ik heb vodafone overigens wel als 2e smtp, 1e is de smtp van mijn provider thuis maar ik wil onderweg dus ook graag gewoon kunnen replyen...

Wie kan me helpen?

Groet!

Jesse
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telfort email verzenden lukt niet. stealth0001 KPN 24 02-05-11 21:44
Kan geen email verzenden villadora iPhone algemeen 8 28-01-10 15:31
Email verzenden via T-Mobile PIT ErikCreative Odido (T-Mobile) 17 24-01-10 18:11
Email verzenden in buitenland lukt niet flipper iPhone algemeen 16 12-06-08 11:34
Pop Email verzenden opgelost!? disegno iPhone algemeen 4 24-05-08 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.