//

nieuwe samsung i9000 galaxy s

nieuwe samsung i9000 galaxy s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een iphone 3g. Hele fijne telefoon. Maar ik vind een hoop dingen van apple irritant worden. Dus ik ben is gaan kijken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-05-10, 10:56
neel neel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard nieuwe samsung i9000 galaxy s

Ik heb nu een iphone 3g. Hele fijne telefoon. Maar ik vind een hoop dingen van apple irritant worden. Dus ik ben is gaan kijken wat er allemaal verder is in smartphone land. Ik ben me gaan verdiepen in Android. Eerst de Htc Desire, toen las ik ineens dat er een hele dikke smartphone van Samsung opkomst is. Namelijk de Samsung I9000 galaxy S. Ik denk dat Apple keihard verslagen is als ze niet met iets heel goeds aankomen.
Als ik zie wat de nieuwe samsung aan boord heeft.

Wat vinden jullie? Op deze site staan alle ins en outs over deze telefoon. Samsung Galaxy S - Review Samsung I9000 Galaxy S
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-10, 21:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het probleem is we maar volgende week pas echt gaan kunnen vergelijken maar laten we effe op de feiten vooruit lopen en een beetje gaan vergelijken met hetgeen we al gehoord hebben;

Ik merk dat de iphone een nog iets beter resolutie scherm zou hebben dan deze.
Nog een verschil zal zijn je meer geheugen kan nemen, bij deze meende ik je maar 8 en 16gb hebt.Ik kom nu al niet meer toe met 16gb, zelfs 32gb zal kampen worden.

De batterij van de nieuwe iphone zou 1800 zijn, deze samsung 1500 dus geef mij maar dan de iphone, een betere batterij, een betere resolutie scherm al, 5mp camera en in HD opnemen zou hetzelfde zijn.

Mijn indruk is de nieuwe iphone deze toch zal verslaan.
  #3  
Oud 31-05-10, 21:45
neel neel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Ben ik niet helemaal mee eens.

Het scherm van de Samsung is sowieso groter. Ze zeggen dat dit het beste scherm tot nu toe is in een smart phone geplaatst.
Ja het geheugen van de iphone is groter maar je kan dmv een geheugen kaart het geheugen van de Samsung uitbreiden dus dan kan je het nog wel vergroten.
En over de accu van de iphone had ik nog niks gevonden maar het scherm van de Samsung zou heel energie zuinig zijn dus misschien heft dit elkaar op.
Maar ik moet wel eerlijk zeggen ik ben Apple wel zat hoor met zijn Arrogante gedrag. De Samsung gaat ook nog is Flash afspelen en dat mis ik gewoon echt. Hoe kan je een telefoon die als 'internet' telefoon door het leven gaan daar beperkingen in geven. Maar das al een discussie die loopt vanaf dat de Iphone tot leven is gekomen in nederland. Dus open source vind ik ook echt een plus punt van deze telefoon.
  #4  
Oud 31-05-10, 23:17
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

M'n vriendin heeft vanavond een Samsung 8500 besteld, zal je op de hoogte houden hoe dat bevalt ;-)
  #5  
Oud 01-06-10, 00:18
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

Samsung heeft 3 key elementen totaal vernieuwd ten opzichte van huidige toptoestellen.

1: Hummingbird processor met een GPU die in praktijk de Snapdragon met gemak achter zich laat. Ook CPU is net iets sneller.
2: Atmel MaxTouchscreen, een verbeterd touchscreen waardoor het gebruik nog beter wordt.
3: Super AMOLED, zet het toestel maar eens aan en je ziet het verschil.

Met de komst van betere spellen op Android kan de GPU goed van pas komen al denk ik niet dat de GPU op Android volledig gebruik kan worden. Omdat momenteel de Galaxy S momenteel het enige toestel is met zo'n GPU. Daarnaast met Froyo zal het toestel nog beter worden dan het nu al is met 2.1.

Apple heeft in mijn optiek met de software update 4.0 niet echt iets 'fantastic/mindblowing' dingen laten zien. Multi-tasking ziet er goed uit en het achterliggende idee over het behouden van snelheid en goede levensduur van de batterij is ook goed maar steekt er niet boven uit.

Apple zal hardwarematig met iets moeten komen wat er bovenuit steekt.
Met de 3G stak Apple in mijn optiek zowel hardware als software boven de rest uit. Vorig jaar ook al met de 3GS maar ik verwacht dat dit jaar Apple er niet bovenuit zal steken. De 2G stak er ook al bovenuit op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en hardware maar was op het gebied van software nog niet goed uitgewerkt en daarmee doel ik op softwarematige functies. Apple heeft wel een 2 grote voordelen ten opzichte van de rest namelijk uitstekende naam van de afgelopen jaren en de appstore.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
De batterij van de nieuwe iphone zou 1800 zijn, deze samsung 1500 dus geef mij maar dan de iphone, een betere batterij, een betere resolutie scherm al, 5mp camera en in HD opnemen zou hetzelfde zijn.

Mijn indruk is de nieuwe iphone deze toch zal verslaan.
Meer MAh zegt niet altijd veel, software speelt ook een grote rol. De Galaxy S speelt bijvoorbeeld ruim 7 uur video.
De resolutie is goed en zeker een vooruitgang maar heeft ook op de korte termijn een groot nadeel namelijk het aanpassen van apps.
__________________
iPhone 3G 16 GB UK o2 - Firmware: 3.1.2 - Activated - Jailbreak & Unlocked.
  #6  
Oud 01-06-10, 20:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neel Bekijk bericht
Ben ik niet helemaal mee eens.

Het scherm van de Samsung is sowieso groter. Ze zeggen dat dit het beste scherm tot nu toe is in een smart phone geplaatst.
Ja het geheugen van de iphone is groter maar je kan dmv een geheugen kaart het geheugen van de Samsung uitbreiden dus dan kan je het nog wel vergroten.
En over de accu van de iphone had ik nog niks gevonden maar het scherm van de Samsung zou heel energie zuinig zijn dus misschien heft dit elkaar op.
Maar ik moet wel eerlijk zeggen ik ben Apple wel zat hoor met zijn Arrogante gedrag. De Samsung gaat ook nog is Flash afspelen en dat mis ik gewoon echt. Hoe kan je een telefoon die als 'internet' telefoon door het leven gaan daar beperkingen in geven. Maar das al een discussie die loopt vanaf dat de Iphone tot leven is gekomen in nederland. Dus open source vind ik ook echt een plus punt van deze telefoon.
Ik heb zo'n 4 inch scherm gehad vorig jaar nog en ik vond dat niet bepaald handig te noemen, mss het voordeel voor mobile tv ofzo te kijken maar daar blijft het ook bij, ik wilde ermee smsen en dat was allesins al minder plezant mee dat toestel dan mee de iphone .
Jaja, je kan uitbreiden maar zie dan eens hoeveel geld dat alweer zal kosten zo'n kaartje?
Ik zal de nieuwe iphone goedkoper kunnen kopen dankzij dat koppelverkoop, een abo hebk al bij mobistar dus ik zal dan ook nog eens minder betalen voor de nieuwe iphone.
Flash zal er volgens mij voor zorgen dat bij deze gsm hier de batterij sneller zal plat gaan dan de nieuwe iphone en de nieuwe iphone heeft een zwaardere batterij.

De samsung omnia HD die ik heb gehad was veel sneller plat dan m'n iphone.

Soit, ieder moet maar voor z'n eigen uitmaken wat deze wil maar ik kies in eerste plaats voor gebruiksgemak en daar kunnen nokia en samsung en htc absoluut niet tegen op, niks makkelijkers dan een iphone.
  #7  
Oud 08-06-10, 09:36
neel neel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

zo de nieuwe iphone is uit. iphone vs i9000? wat denken jullie? ik vind dat ze erg aan elkaar gewaagd zijn. maar is nu dat scherm van iphone beter of die van samsung? de cpu zijn allebei te vergelijken met een ipad (gelezen op internet). etc.

mvg
  #8  
Oud 12-07-10, 23:23
Bas517 Bas517 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vianen
Berichten: 24
Standaard

Ik heb ze allebei gevoeld, en ik heb toch een Galaxy S gekocht. Dat super amoled, het scherm, heel licht plus lange batterij duur deden het hem.

En ik kan er mee bellen, met hoe veel handen ik hem ook beet pak.
  #9  
Oud 16-07-10, 01:08
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Heb hem nu ook al een weekje, werkt veel prettiger dan de 3G. Het is even wennen aan Android maar eens je alles door hebt is het een fantastisch toestel.
  #10  
Oud 16-07-10, 01:17
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Ben het wel helemaal met je eens v.w.b. Apple als bedrijf; begint hoe langer hoe meer een verschrikkelijk irritant en arrogant kutbedrijf te worden.

Maar v.w.b. de iPhone als telefoon op zich vind ik toch dat er nog steeds geen toestel kan tippen aan de mogelijkheden van de iPhone. Zowel die er standaard in zitten als wat er allemaal beschikbaar is aan extra apps.

En wat ik helemaal super vind is de support/updates voor het toestel. Telkens weer nieuwe "firmware" en elk oud toestel kan tot op zekere hoogte steeds mee blijven updaten. Al die andere merken brengen de ene na de andere "geweldige" telefoon uit, daarna hooguit nog 1 keer een suffe update om wat bugs te fixen en na een jaar laten ze hun eigen toestel als een baksteen weer vallen en wordt er niet meer naar omgekeken.

Apple heeft gewoon 1 toestel wat steeds beter wordt en je kan al je software blijven meenemen. Bij al die andere merken zie je door de bomen het bos niet meer. Nu loopt Samsung dus weer hun Galaxy te pushen. Wedden dat je er over een jaar weer niks meer over hoort en ze weer iets anders geweldigs hebben. Zit jij fijn met je Galaxy.
__________________

  #11  
Oud 16-07-10, 11:57
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
Ben het wel helemaal met je eens v.w.b. Apple als bedrijf; begint hoe langer hoe meer een verschrikkelijk irritant en arrogant kutbedrijf te worden.

Maar v.w.b. de iPhone als telefoon op zich vind ik toch dat er nog steeds geen toestel kan tippen aan de mogelijkheden van de iPhone. Zowel die er standaard in zitten als wat er allemaal beschikbaar is aan extra apps.

En wat ik helemaal super vind is de support/updates voor het toestel. Telkens weer nieuwe "firmware" en elk oud toestel kan tot op zekere hoogte steeds mee blijven updaten. Al die andere merken brengen de ene na de andere "geweldige" telefoon uit, daarna hooguit nog 1 keer een suffe update om wat bugs te fixen en na een jaar laten ze hun eigen toestel als een baksteen weer vallen en wordt er niet meer naar omgekeken.

Apple heeft gewoon 1 toestel wat steeds beter wordt en je kan al je software blijven meenemen. Bij al die andere merken zie je door de bomen het bos niet meer. Nu loopt Samsung dus weer hun Galaxy te pushen. Wedden dat je er over een jaar weer niks meer over hoort en ze weer iets anders geweldigs hebben. Zit jij fijn met je Galaxy.
Wat betreft dat updaten heb je gelijk, althans tot nu toe. Samsung heeft een update naar 2.2 belooft en die zit er over enkele maanden aan te komen. En stel dat ze over een jaar niet meer naar de Galaxy S gebruikers omkijken, dan nog zijn er genoeg Custom Roms die wél blijven updaten.
  #12  
Oud 16-07-10, 12:37
Bas517 Bas517 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vianen
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Bekijk bericht
Wat betreft dat updaten heb je gelijk, althans tot nu toe. Samsung heeft een update naar 2.2 belooft en die zit er over enkele maanden aan te komen. En stel dat ze over een jaar niet meer naar de Galaxy S gebruikers omkijken, dan nog zijn er genoeg Custom Roms die wél blijven updaten.
Helaas is je garantie dan wel gelijk verlopen.
Men zegt dat de i9000 het paradepaardje van Samsung is, en dat ze deze dus wel zullen updaten. Het feit dat ze 2.2 voor het eind van het jaar beloven is in elk geval al een positief punt.
  #13  
Oud 16-07-10, 12:51
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas517 Bekijk bericht
Ik heb ze allebei gevoeld, en ik heb toch een Galaxy S gekocht. Dat super amoled, het scherm, heel licht plus lange batterij duur deden het hem.

En ik kan er mee bellen, met hoe veel handen ik hem ook beet pak.
Lange batterij de meest gehoorde klacht is de korte levensduur van de batterij. Zelfs een stuk korter dan de 3GS (laat staan dan de iPhone4).
Verder veel Wi-Fi problemen, er schijnt enorme lag in te zitten (wordt verholpen met 2.2 software). Dus echt zaligmakend zal het toestel niet zijn.

Toevallig ga ik hem vanavond halen (als extra toestel) en kan ik dus een goeie vergelijking maken.
Heb nu een Desire, maar ik vind de 3GS op vele terreinen een stuk beter, krachtiger en gebruikersvriendelijke smartphone.

Op mijn verzoek om mijn 3GS te ruilen tegen een Android device heb ik ongeveer 50 reacties gekregen, veelal van jongens die na 3 jaar overstapte op Android, maar er best spijt van hadden en terug wilde naar de iPhone.

De Market van Google is echt crap. Wat een lelijk gedrocht met een hoop troep. Lopen de Android guys altijd af te geven op de fart apps in de Appstore, maar wat je in de market allemaal aantreft..ongelooflijk.

Je moet bij Android werkelijk OVERAL een app voor downloaden. Om je SD kaart te formateren, om je partitie te laten zien, om apps op je SD te installeren (??) om eenvoudig apps te deinstalleren en ga zo maar door.

Als er weer eens her en der discussies uitbarsten over de strijd tussen Android en iOS dan lach ik me rot hoe Android altijd maar weer opgehemeld wordt. Het lijkt wel of die gasten de wereld willen veroveren met hun OS.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #14  
Oud 16-07-10, 13:13
Bas517 Bas517 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vianen
Berichten: 24
Standaard

Waarom koop jij in vredesnaam een android?

Jouw mening is al zo vastgeroest, daar valt toch niets meer aan te veranderen, dus ik ga het ook niet verdedigen.
  #15  
Oud 16-07-10, 15:16
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
Lange batterij de meest gehoorde klacht is de korte levensduur van de batterij. Zelfs een stuk korter dan de 3GS (laat staan dan de iPhone4).
Verder veel Wi-Fi problemen, er schijnt enorme lag in te zitten (wordt verholpen met 2.2 software). Dus echt zaligmakend zal het toestel niet zijn.

Toevallig ga ik hem vanavond halen (als extra toestel) en kan ik dus een goeie vergelijking maken.
Heb nu een Desire, maar ik vind de 3GS op vele terreinen een stuk beter, krachtiger en gebruikersvriendelijke smartphone.

Op mijn verzoek om mijn 3GS te ruilen tegen een Android device heb ik ongeveer 50 reacties gekregen, veelal van jongens die na 3 jaar overstapte op Android, maar er best spijt van hadden en terug wilde naar de iPhone.

De Market van Google is echt crap. Wat een lelijk gedrocht met een hoop troep. Lopen de Android guys altijd af te geven op de fart apps in de Appstore, maar wat je in de market allemaal aantreft..ongelooflijk.

Je moet bij Android werkelijk OVERAL een app voor downloaden. Om je SD kaart te formateren, om je partitie te laten zien, om apps op je SD te installeren (??) om eenvoudig apps te deinstalleren en ga zo maar door.

Als er weer eens her en der discussies uitbarsten over de strijd tussen Android en iOS dan lach ik me rot hoe Android altijd maar weer opgehemeld wordt. Het lijkt wel of die gasten de wereld willen veroveren met hun OS.

Het verschil tussen Android en ios is dat bij Apple ze ALLES voor jou beslissen en dit bedoel ik helemaal niet negatief, voor mensen die gewoon een leuke telefoon willen en alles nemen zoals ze het krijgen is de iPhone ongetwijfeld het beste toestel op de markt. Maar ik beslis liever zelf wat mijn toestel doet wanneer en waarom, ik speel graag met mijn toestel en wil er mee prutsen. Iets wat je met je iPhone niet echt kan, tenzij je gaat Jailbreaken maar dan nog zijn de mogelijkheden beperkt. Google laat alles zijn gang gaan, wil ik mijn toestel Rooten, go ahead. Geen updates om de baseband te veranderen en ervoor te zorgen dat ik weer een maand moet wachten op een Jailbreak. Ik heb mijn iPhone 3g verkocht en een Samsung Galaxy S aangeschaft. ik ben blij met mijn toestel - waar ik gewoon mee kan bellen hoe ik hem ook vasthoud - (sorry, kon het niet laten. leedvermaak weet je wel ) terwijl mijn vader zijn iPhone een fantastisch toestel vindt, en hoe mooi hij mijn Super AMOLED scherm ook vindt, hij zou voor geen geld van de wereld het gebruiksgemak van zijn iPhone willen opgeven.

Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat Android niet moet onderdoen voor ios, ligt er gewoon aan of je een simpel goed werkend toestel wil waar alles voor je vastligt of je een toestel wil waar je zelf wat moet aan tweaken.
  #16  
Oud 16-07-10, 15:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Bekijk bericht
Het verschil tussen Android en ios is dat bij Apple ze ALLES voor jou beslissen en dit bedoel ik helemaal niet negatief, voor mensen die gewoon een leuke telefoon willen en alles nemen zoals ze het krijgen is de iPhone ongetwijfeld het beste toestel op de markt. Maar ik beslis liever zelf wat mijn toestel doet wanneer en waarom, ik speel graag met mijn toestel en wil er mee prutsen. Iets wat je met je iPhone niet echt kan, tenzij je gaat Jailbreaken maar dan nog zijn de mogelijkheden beperkt. Google laat alles zijn gang gaan, wil ik mijn toestel Rooten, go ahead. Geen updates om de baseband te veranderen en ervoor te zorgen dat ik weer een maand moet wachten op een Jailbreak. Ik heb mijn iPhone 3g verkocht en een Samsung Galaxy S aangeschaft. ik ben blij met mijn toestel - waar ik gewoon mee kan bellen hoe ik hem ook vasthoud - (sorry, kon het niet laten. leedvermaak weet je wel ) terwijl mijn vader zijn iPhone een fantastisch toestel vindt, en hoe mooi hij mijn Super AMOLED scherm ook vindt, hij zou voor geen geld van de wereld het gebruiksgemak van zijn iPhone willen opgeven.

Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat Android niet moet onderdoen voor ios, ligt er gewoon aan of je een simpel goed werkend toestel wil waar alles voor je vastligt of je een toestel wil waar je zelf wat moet aan tweaken.
Om te beginnen heb ik daarnet nog eens uitgelegd dat wat dat signaal bereik betreft die wegvalt vooral aan de provider ligt en niet aan de iphone of toch maar heel beperkt.
En de batterij van de Iphone 4 beste darkdestiny is de beste die ik al heb gehad en ik heb ook toestellekes als htc en dergelijke gehad, ik ben enorm tevreden van de levensduur van de batterij bij de iphone 4.
Ik zou de samsung of htc niet willen vanwege hun batterij sneller plat is dan bij de iphone 4.
  #17  
Oud 16-07-10, 16:12
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Om te beginnen heb ik daarnet nog eens uitgelegd dat wat dat signaal bereik betreft die wegvalt vooral aan de provider ligt en niet aan de iphone of toch maar heel beperkt.
En de batterij van de Iphone 4 beste darkdestiny is de beste die ik al heb gehad en ik heb ook toestellekes als htc en dergelijke gehad, ik ben enorm tevreden van de levensduur van de batterij bij de iphone 4.
Ik zou de samsung of htc niet willen vanwege hun batterij sneller plat is dan bij de iphone 4.
Doe je ogen toch eens open, ik heb de 1ste iPhone gehad, de 3g en mijn vader nu de nieuwe 4. Ik weet waarover ik spreek? Batterij duur.. kom op .. mijn iPhone 3G moest elke nacht opgeladen worden. Met mijn Galaxy kan ik 2 dagen doen zonder op te laden, net zoals de iPhone 4 ook na 2 dagen opgeladen moet worden. Het enige verschil is dat ik wél mijn batterij kan vervangen wanneer hij zwakker begint te worden. En het is al lang duidelijk dat het signaal verlies van de iPhone 4 wél met de hardware heeft te maken, enkel de fanboys ontkennen dit nog .

Zoals ik al zei, doe je ogen open. De iPhone is een fantastisch toestel, je zal me het tegendeel nooit horen beweren, maar de tijd dat ze de enige waren met een sublieme Smartphone - Zoals met de éérste iPhone & de 3G - is voorbij. De Galaxy S moet zeker niet onderdoen, het enige wat ontbreekt is een flash voor foto’s in een donkere omgeving, maar wanneer android 2.2 gereleased wordt voor de Galaxy zal een andere flash wél ondersteunt worden waar jullie nog lang over mogen dromen En alsjeblieft zeg nu niet dat je flash niet nodig hebt, zo cliché, dat zou alleen maar het fanboy gedrag bevestigen.
  #18  
Oud 16-07-10, 16:33
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Standaard

Prachtige telefoon, mooie specs ook. Het design doet me denken aan een
ander merk/model maar dat terzijde. Binnenkort koop ik de iPhone4 en het
zou héél goed kunnen dat de i9000 er als 2e toestel naast komt te liggen.

Android heb ik altijd al een warm hart toegedragen (heb nog een dev G1 liggen), dus
dat zal wel goedkomen. DarkDestiny; even serieus, wat zijn nou de échte minpunten?

/edit

Leuke vergelijking, "Samsung i9000 Galaxy S" vs "Apple iPhone 4" ;




Laatst gewijzigd door ManindeWereld; 16-07-10 om 16:45.
  #19  
Oud 16-07-10, 16:48
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ManindeWereld Bekijk bericht
Prachtige telefoon, mooie specs ook. Het design doet me denken aan een
ander merk/model maar dat terzijde. Binnenkort koop ik de iPhone4 en het
zou héél goed kunnen dat de i9000 er als 2e toestel naast komt te liggen.

Android heb ik altijd al een warm hart toegedragen (heb nog een dev G1 liggen), dus
dat zal wel goedkomen. DarkDestiny; even serieus, wat zijn nou de échte minpunten?

Ik ben altijd serieus
Nee maar ok, de échte minpunten? ligt eraan. De batterij van een smartphone is altijd een minpunt. Mijn nokia 3310 moest ik maar 1x per week opladen.. Mijn Galaxy S moet ik 1x om de 2 dagen opladen.
Het wennen aan android kan ook een minpunt zijn, maar voor mij was dit weer een pluspunt, ik vind het gewoon leuk om te googlen en de mogelijkheden te verkennen en te prutsen. Ook ontbreekt er een flitser (flash), maar persoonlijk stoort me dit niet. mijn foto’s worden meestal bij voldoende licht genomen en anders neem ik mijn fototoestel wel.
Verder kan ik niet echt op minpunten komen..
Waar ik vooral bang voor was, was het touchscreen. Heb al paar keer met LG cookies en Samsung Stars gespeeld en hemel, wat een *** schermen. Maar dat van de Galaxy voelt gewoon hetzelfde aan als van een iPhone.
Enja, het mooiste van dit toestel is toch wel het super AMOLED scherm. fantastisch gewoon. ik kan er echt van genieten om naar de kleurtjes van mijn widgets te kijken
Ah, misschien is het toestenbord ook wel even wennen, de tekentjes enzo staan ook weer anders dan bij de iPhone. Maar Swype is toch wel een geweldige feature, typen gaat echt super snel, hij onthoudt ook gewoon de woorden die je typt. afkortingen, dialect woorden, je moet ze 1x typen en hij kent ze. Enig nadeel - voor mij omdat ik al heel mijn leven met azerty werk - is dat als je swype gebruikt je verplicht wordt met het qwerty toetsenbord te werken. Maar nu een week later stoort me dit al niet meer. Met swype moet je maar in de buurt van je letter zitten en hij weet het al.

dat is het zo wat denk ik


/edit: nog een minpunt: Thuis werk ik vooral op mijn iMac, dit werkt niet zo schitterend met mijn Android.. Ik kan er muziek opzetten en foto’s. Voor programma’s enzo gebruik ik toch liever mijn Windows Vista laptop..

Pluspunt: Met de Samsung Galaxy S kan je gewoon met elke computer in de buurt syncen in tegenstelling tot een iPhone!

Laatst gewijzigd door DarkDestiny; 16-07-10 om 16:53.
  #20  
Oud 16-07-10, 23:39
Bas517 Bas517 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vianen
Berichten: 24
Standaard

Dan moet op die computer wel Samsung Kies staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Samsung Galaxy S2 - Iphone killer? XiniP iPhone algemeen 44 04-09-11 14:13
iPhone 4 of Samsung Galaxy S Yannickjee. Koopinformatie Nederland 18 10-03-11 21:40
iphone 4 t.o. samsung galaxy dancingprinzess iPhone algemeen 19 01-01-11 21:15
Galaxy Tab Samsung KvP iPad algemeen 4 12-12-10 03:21
Samsung galaxy tab en email ajongebreur Archief 3 30-11-10 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.