Youtube werkt nog steeds niet na PCAY discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik heb PCAY alle stappen gevolgd. Maar nog steeds zegt die dat die geen verbinding kan maken met Youtube? Wie kan me verder helpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtube werkt nog steeds niet na PCAY
Heey,
Ik heb PCAY alle stappen gevolgd. Maar nog steeds zegt die dat die geen verbinding kan maken met Youtube? Wie kan me verder helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet in alle gevallen (bij mij ook niet) werkt YouTube na de OneClick methode van PACAY. Je moet in dat geval wat aanpassen in een bestand, ik heb een tutorial voor je bijgevoegd. Daarna doet ie het!
|
|
||||
|
||||
Oh, en Jur: Pas je profiel even aan, daarin staat nog steeds dat je geen iPhone hebt.. ;-)
|
|
||||
|
||||
Haha, ok sorry. Ik dacht: zoveel posts al die Jur, hij heeft er vast al één in bezit.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Heel erg bedankt! Freek je bent super! Het werkt allemaal gelukkig.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand een idee wat ik moet doen? Laatst gewijzigd door emiel; 10-10-07 om 01:01. |
|
|||
|
|||
YOUTUBE doet het niet
bijna alle internet programma's op mijn iphone doen het alleen YOUTUBE nog niet waar kan dit aan liggen??
Groet Quintin |
|
||||
|
||||
Probeer PCAY eens via deze link: RapidShare: 1-Click Webhosting
Vervolgens uitpakken en dan op (CLICK HERE) klikken... Zou moeten werken. |
|
|||
|
|||
Na lang zoeken heb ik de oplossing gevonden voor mijn probleem. Nu nog zoeken naar een switch om SSH aan of uit te kunnen zetten.
|
|
||||
|
||||
En wat is die oplossing zodat anderen niet meer hoeven te zoeken?
|
|
|||
|
|||
Gezocht op het Forum en diverse oplossingen gevonden.
- instal open SSH - instal winSCP - instal PCAY Hierna wijzigingen volgens document "You tube hack.doc" uitgevoerd in winSCP en ziedaar, het werkt. Voor zover ik het kon zien waren de meeste oplossingen uit de inzendingen van Freek. Dit maakte het voor mij als niet zo ervaren gebruiker een stuk gemakkelijker waarvoor dank. Ik hoop dat anderen hier iets aan hebben. |
|
|||
|
|||
Heb ook al een tijd geklooit en eindelijk een methode gevonden.
Download wInstaller en kies voor deactivate Download PACAY en pak het uit in een map op je pc (erg belangrijk; niet vanuit de rar.map starten). run dit en klaar is klara |
|
||||
|
||||
mij lukt het dus gewoon niet
Ik heb 1.1.1 en independence werkt bij mij niet. Ben gisteravond heel de avond bezig geweest met het updaten van 1.0.1 naar 1.1.1. Is uiteindelijk gelukt via *#307# etc... Heb nu van alles geprobeerd maar kom er echt niet uit.. Als ik het bestand open en wilde uit "youtube document" de bestanden kopieren. Maar die regel staat bij mij dus niet erin... Kan iemand mij helpen? Volgens mij is dit de handleiding voor 1.0.1 dan ofzo?? PCAY kan ik ook niet vinden... |
|
|||
|
|||
Ik heb youtube aan de praat gekregen door via scp die drie files over de bestaande files te kopieren. Dit lukte eerst niet omdat ik telkens eerst probeerde of het reeds werkte voor ik de iphone herstarte. Dus voor iedereen die deze (oldschool) methode gebruikt. Eerst herstarten en dan pas proberen.
|
|
||||
|
||||
Was alleen die drie files erover zetten al genoeg dan?
|
|
|||
|
|||
Ja, drie files erover zetten, zorgen dat de permissies juist staan en iphone herstarten.
dat zou voldoende moeten zijn. |
|
||||
|
||||
ja gelukt... net als gisteravond ben ik erachter gekomen dat ik niet zo moeilijk moet denken...
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit alles gedaan en het werkt nog steeds niet?
Kan iemand me helpen? |
|
||||
|
||||
Welke stappen heb je gedaan in welke volgorde?
|
|
|||
|
|||
Geldt bovenstaande ook als enkel 'featured' werkt op youtube? Zoeken, most viewed, enz die werken bij mij allemaal niet. ... iemand?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt nog steeds niet!! (Vodafone met juiste instelling | tachysnarf | Vodafone | 25 | 21-06-11 20:30 |
3.X Nog steeds niet geupdate -> Wi-Fi werkt niet/nauwlijks | fletchify | Wi-Fi | 3 | 12-02-10 20:15 |
iphone werkt nog steeds niet | wmaxim | iPhone algemeen | 2 | 18-08-08 20:28 |
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 | wmaxim | iPhone algemeen | 7 | 16-08-08 14:38 |
|
|