//

Grote problemen met iPhone 1st gen 2.0

Grote problemen met iPhone 1st gen 2.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat er aan de hand is. Via een vriend heb ik een iPhone (1st gen) gekregen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-06-10, 17:00
CPnieuws CPnieuws is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Unhappy Grote problemen met iPhone 1st gen 2.0

Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat er aan de hand is.

Via een vriend heb ik een iPhone (1st gen) gekregen met firmware 2.0. Hij had ooit geprobeerd de iPhone te unlocken en te jailbreaken, maar dat is niet gelukt.
Nu heb ik die iPhone dus, maar ik krijg hem nauwelijks fatsoenlijk aan. Ik krijg het ananas-logo (als ik geluk heb dat hij normaal aan gaat), maar als hij dan aan is crasht hij na korte tijd. Op dit moment geeft hij allerlei vreemde patronen: een soort verticale lijnen met dunnere zwarte lijnen ertussen, achtergrond wit. Deze kleuren veranderen steeds alsof het neonlicht is.
Via iTunes probeer ik hem te restoren. Het lukt af en toe om hem in recovery mode te krijgen. Dan begint hij met restoren, 'maakt de iPhone gereed voor herstellen', maar ik krijg daarna error 1604. Tijdens het proces is het scherm van de iPhone wit, zwart, of met vreemde patronen. De firmware verwijderen of vernieuwen werkt niet.

Is er een of andere manier waarop ik de telefoon volledig kan resetten zonder iTunes? Ik heb geen idee wat ik anders zou moeten doen.
Hopelijk weet iemand een tip!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-10, 09:20
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

ik ben bang dat het scherm (lcd) verbinding niet helemaal lekker meer is.
krijg je wel een gewoon scherm met apple logo en daarna wit of alleen maar een wit scherm?

druk de homebutton eens in (onderaan het scherm) en houdt deze ingedrukt terwijl je de iphone aan itunes hangt, wat gebeurt er dan?
  #3  
Oud 04-06-10, 17:56
CPnieuws CPnieuws is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Het scherm is denk ik prima, alleen is er zo veel met het ding geklooid dat hij vreemde dingen doet. Het is me namelijk een keer gelukt om de iPhone aan te krijgen, en een minuut of twee hem echt te gebruiken. En toen crashte ie weer...

Ik ben nu bezig de iPhone te restoren via iTunes, met de 2.2 firmware (die firmware staat er nu op namelijk). Het Apple-logo verschijnt, maar bij 'iPhone op herstel voorbereiden' blijft hij eindeloos lang. Na lange tijd komt er de error 1604. iPhone blijft steken met het Apple-logo.

Laatst gewijzigd door King1987; 04-06-10 om 20:02. Reden: edit knop gebruiken
Reageren

Labels
reset



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
crashende Iphone 1st Gen RJS iPhone algemeen 4 17-08-09 19:53
iphone 1st gen 3.0 kapot??? superpat iPhone algemeen 5 24-06-09 20:05
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) djoxid Wi-Fi 2 28-04-09 15:54
probleem met iPhone 1st gen jordiavp iPhone algemeen 3 04-02-09 23:00
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB Saik0 Koopinformatie Nederland 5 09-08-08 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.