//

Probleem weergave naam Gmail

Probleem weergave naam Gmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) M'n vriendin heeft een probleem met haar gmail account op haar iPhone. We zijn 3 weken geleden getrouwd en nu wil ze natuurlijk dat als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-10, 23:06
Empu Besar Empu Besar is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard Probleem weergave naam Gmail

M'n vriendin heeft een probleem met haar gmail account op haar iPhone.
We zijn 3 weken geleden getrouwd en nu wil ze natuurlijk dat als ze een mail stuurt, haar nieuwe achternaam weergegeven wordt.
In haar account van gmail heeft ze haar naam al aangepast. Als ze via de webmail een mail verstuurt, wordt haar naam goed weergegeven. Ook als ze via de iPhone via webmail een mail verstuurt, gaat het goed.
Maarrrr... Als ze een mail verstuurt via de ingestelde Exchange Gmail account op haar iPhone, dan gaat het fout. Dan wordt nog steeds haar oude naam weergegeven.
Nu vermoeden wij dat we iets moeten aanpassen op haar iPhone, maar ik kan het niet vinden.
Wie weet een oplossing?

Grt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-10, 11:35
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Gefeliciteerd met jullie huwelijk en veel geluk saampjes!

Ik heb een idee dat het blijft "hangen" in het exchange account.
Heb ooit zoiets bij de hand gehad (nu geen exchange meer) en meen me te herinneren dat ik het account verwijderd heb op de iphone, toen iphone herstart, account weer aangemaakt toen was het OK.

wellicht een bevestiging van iemand dat dit werkt?
  #3  
Oud 07-06-10, 22:46
Empu Besar Empu Besar is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

De account verwijderen heeft niet geholpen. Heb dit 2 keer gedaan.

Vervolgens heb ik in de gmail account op de pc alle instellingen doorgelopen en overal de naam aangepast.
Dit was de oplossing.
Op verschillende plaatsen staat je naam ingevuld, dus moet het overal aangepast worden.

Grt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? evenementenbaseline iTunes 0 22-03-11 22:38
GMail: naam verkeerd weergegeven dsfsdfdf iPhone algemeen 0 03-10-09 15:46
Probleem weergave mobiele versie buienradar niels334 iPhone Apps 13 27-06-08 23:56
operator weergave: vreemd probleem?! LeonM iPhone algemeen 1 19-05-08 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:54.