iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Contacten van Iphone naar PC plaatsen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/60986-contacten-iphone-naar-pc-plaatsen.html)

FrederiiCc 05-06-10 16:50

Contacten van Iphone naar PC plaatsen
 
Dag allemaal,

Ik heb al een hele tijd zitten rondzoeken naar het antwoord op mijn vraag, maar tevergeefs!

Mijn vraag luidt als volgt.
Ik zou mijn contacten (die ik handmatig heb ingegeven op mijn Iphone 3GS) naar mijn PC willen overzetten.
Via Outlook, windows live mail, in een adressenboek,... zodat ik een back-up heb van mijn contacten.
Liefst naar Windows live mail omdat ik dit ook gebruik om mijn e-mails te lezen.

Ik heb al geprobeerd om naar Outlook te synchroniseren via iTunes, maar toen was ik alles kwijt! Liefst niet nog eens... (Ook had ik nog geen back-up van mijn iphone om te herstellen, alle nummers en e-mailadressen kwijt dus!)

Iemand een oplossing voor mijn probleem???



Contacten van Iphone naar PC plaatsen.

gjbremer 11-08-10 16:05

ik zit met exact dezelfde vraag en ook geen antwoord

FrederiiCc 11-08-10 18:24

Oplossing Contacten van iPhone naar PC overzetten
 
Hoi allemaal,

Na lang zoeken heb ik het antwoord gevonden!
Windows live Mail lukt niet, wel lukt het om de contacten op je PC te krijgen.
De contacten zijn dan terug te vinden in de map CONTACTPERSONEN op je PC. (verdere uitleg volgt!) Ik gebruik iTunes 9 en Windows 7.

De stappen die je moet volgen:
1) Zorg ervoor dat je iPhone niet synchroniseert vanaf het moment dat je hem insteekt.
Dit doe je door dit in iTunes in te stellen => Bewerken --> Voorkeuren --> Tabblad "Apparaten" --> Automatische synchronisatie van iPods, iPhones en iPads voorkomen (Aanvinken!) --> OK
2) Steek nu je iPhone in de PC.
Hij zal beginnen opladen, maar niet synchroniseren!
3) Ga naar apparaten in de linker kolom van iTunes en klik op je iPhone.
4) Klik op het tabblad "Info" en selecteer "Contactgegevens synchroniseren met..."
Selecteer dan in de keuzelijst "Windows Contacts".
5) Klik vervolgens rechtsonder op "Toepassen".
Je iPhone synchroniseert nu je contactpersonen.
6) Je contacten zijn nu terug te vinden op je PC.
Ga hiervoor naar => Start (linksonder op het windowsteken) --> De naam van je PC, die bevindt zich helemaal bovenaan aan de rechterkant --> En kies dan in deze map "Contactpersonen".
Hier zie je nu de visitekaartjes van je contacten. Je kan ze aanpassen in de computer en opnieuw de iPhone synchroniseren. Alle aanpassingen worden overgenomen.

Als je nog vragen hebt, vraag dan via dit forum.

Grtz, FrederiiCc

gjbremer 11-08-10 19:13

maar die contacten krijg ik weer niet in Outlook... grrr ik blijf nog verder zoeken

nouska1976 19-08-10 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FrederiiCc (Bericht 526651)
Hoi allemaal,

Na lang zoeken heb ik het antwoord gevonden!
Windows live Mail lukt niet, wel lukt het om de contacten op je PC te krijgen.
De contacten zijn dan terug te vinden in de map CONTACTPERSONEN op je PC. (verdere uitleg volgt!) Ik gebruik iTunes 9 en Windows 7.

De stappen die je moet volgen:
1) Zorg ervoor dat je iPhone niet synchroniseert vanaf het moment dat je hem insteekt.
Dit doe je door dit in iTunes in te stellen => Bewerken --> Voorkeuren --> Tabblad "Apparaten" --> Automatische synchronisatie van iPods, iPhones en iPads voorkomen (Aanvinken!) --> OK
2) Steek nu je iPhone in de PC.
Hij zal beginnen opladen, maar niet synchroniseren!
3) Ga naar apparaten in de linker kolom van iTunes en klik op je iPhone.
4) Klik op het tabblad "Info" en selecteer "Contactgegevens synchroniseren met..."
Selecteer dan in de keuzelijst "Windows Contacts".
5) Klik vervolgens rechtsonder op "Toepassen".
Je iPhone synchroniseert nu je contactpersonen.
6) Je contacten zijn nu terug te vinden op je PC.
Ga hiervoor naar => Start (linksonder op het windowsteken) --> De naam van je PC, die bevindt zich helemaal bovenaan aan de rechterkant --> En kies dan in deze map "Contactpersonen".
Hier zie je nu de visitekaartjes van je contacten. Je kan ze aanpassen in de computer en opnieuw de iPhone synchroniseren. Alle aanpassingen worden overgenomen.

Als je nog vragen hebt, vraag dan via dit forum.

Grtz, FrederiiCc

TOP!!!!

Werkt als een zonnetje. Oh man wat ben ik blij!!!!
Eindelijk een manier om mijn iphone contactgegevens op mijn pc te krijgen.
Nu ben ik ze tenminste niet meer echt kwijt bij een eventuele iTunes of personal **** up.

Maar nu nog in Outlook krijgen inderdaad.....

wow&now 31-08-10 13:05

hey hallo allemaal en dit is helemaal top !!!!
alleen nu nog een stap verder kan je ook je smsjes zo backuppen??

grtz


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.