iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Clickandbuy registreren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/60987-clickandbuy-registreren.html)

J80 05-06-10 15:57

Clickandbuy registreren
 
Ik wilde me zojuist aanmelden voor clickandbuy. Ik heb alle gegevens ingevoerd en daarna zou ik binnen enkele seconden een pin code toegestuurd krijgen per sms. Ik heb me een uur geleden aangemeld, maar nog steeds geen sms. Ik heb het daarna een aantal keren weer geprobeerd, maar nog steeds niks. Dus nu kan ik geen apps kopen :mad:

Is dit een bekend probleem?

koentjee94 30-11-12 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door J80 (Bericht 460132)
Ik wilde me zojuist aanmelden voor clickandbuy. Ik heb alle gegevens ingevoerd en daarna zou ik binnen enkele seconden een pin code toegestuurd krijgen per sms. Ik heb me een uur geleden aangemeld, maar nog steeds geen sms. Ik heb het daarna een aantal keren weer geprobeerd, maar nog steeds niks. Dus nu kan ik geen apps kopen :mad:

Is dit een bekend probleem?

Als een oplossing gevonden? Ik heb hier ook last van op het moment.

Eric11 30-11-12 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koentjee94 (Bericht 857388)
Als een oplossing gevonden? Ik heb hier ook last van op het moment.

Begin er niet aan is mijn advies

koentjee94 30-11-12 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eric11 (Bericht 857407)
Begin er niet aan is mijn advies

En waarom niet als ik vragen mag?

Eric11 30-11-12 11:55

Als ze maar 1 keer niks kunnen afschrijven van je rekening heb je een boete en een hoop ellende neem gewoon een ituneskaart makkelijker en voordeligger

Nicky75 30-11-12 12:43

Lees op het forum maar eens de ervaringen met Click and Buy, dan weet je genoeg....
Collega van mij heeft het ook aan den lijve ondervonden dat, op het moment ze niks af kunnen schrijven, je een dikke boete krijgt die niet in verhouding met de prijs van de gekochte app staat!
Deze reactie staat in het stukje over C&B...


"Inmiddels antwoord gehad en wellicht handig voor mensen hier die ook via Click and buy hun Itunes account beheren..

Ik had iets gekocht, maar er stond te weinig op mn rekening. Een dag later werd er zomaar € 15,00 afgeschreven.
Gevraagd waarvoor dit bedrag was en dit was hun antwoord..

Citaat:
allereerst bedankt voor uw mail en interesse in ClickandBuy.
Als wij niet kunnen afschrijven van een ingevoerd rekeningnummer brengt dit voor ons hoge administratiekosten met zich mee. Deze zijn onafhankelijk van het oorspronkelijke bedrag van de afboeking. Om onze diensten ook in toekomst gratis aan te kunnen bieden zijn wij genoodzaakt bij geweigerde of teruggeboekte afschrijvingen 15.00 euro bijdrage in administratiekosten in rekening te brengen. Dit hebben wij ook in onze algemene voorwaarden opgenomen waarmee u tijdens uw aanmelding expliciet mee heeft ingestemd.
Om uw tegemoet te komen hebben wij dit bedrag ook weer zojuist terug geboekt.
Dus doe er je voordeel mee en zorg dat je niet 'rood' komt te staan daar!!"

Guest-20180925190238 30-11-12 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eric11 (Bericht 857411)
Als ze maar 1 keer niks kunnen afschrijven van je rekening heb je een boete....

Als je iets koopt in de App Store en je weet dat C&B het bedrag van de bankrekening gaat afschrijven dan zorg je er toch voor dat er voldoende geld op de rekening staat. En als dat niet kan dan koop je simpelweg niets tot er wel voldoende geld op de rekening staat, simpel toch :rolleyes:

Rhan 30-11-12 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 857427)
Als je iets koopt in de App Store en je weet dat C&B het bedrag van de bankrekening gaat afschrijven dan zorg je er toch voor dat er voldoende geld op de rekening staat. En als dat niet kan dan koop je simpelweg niets tot er wel voldoende geld op de rekening staat, simpel toch :rolleyes:

Wat ze mij dus hebben geflikt is zeggen dat ze geen geld konden afnemen terwijl mijn loon er al een aantal dagen op stond, ik kreeg dus een boete van 15 euro en kon mijn account niet gebruiken, toen lukte het ze weer niet terwijl mijn loon er nog altijd op stond en kreeg ik nog een boete van geloof ik 25 euro. Toen heb ik gebeld, kreeg ik een engelse vrouw aan de telefoon die licht geirriteerd werd na dat ik zei dat ik de poitie zou inschakelen en vervolgens zei dat ze geen nederlands bedrijf waren en dat ik maar de Voorwaarden had moeten lezen, uiteindelijk maar betaald en account verwijderd.

Guest-20180925190238 30-11-12 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhan (Bericht 857436)
Toen heb ik gebeld.....

En wat heeft jouw bank gezegd toen je die gebeld hebt om te vragen waarom C&B geen geld kon afschrijven terwijl jouw loon wel op de rekening stond :rolleyes:

Rhan 30-11-12 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 857437)
En wat heeft jouw bank gezegd toen je die gebeld hebt om te vragen waarom C&B geen geld kon afschrijven terwijl jouw loon wel op de rekening stond :rolleyes:

Die lieten mij weten dat er niks aan de hand was, ik had na de eerste boete gebeld naar mijn bank en daarna nog gepind.

Eric11 30-11-12 14:13

Oorspronkelijk geplaatst door timosha
Als je iets koopt in de App Store en je weet dat C&B het bedrag van de bankrekening gaat afschrijven dan zorg je er toch voor dat er voldoende geld op de rekening staat. En als dat niet kan dan koop je simpelweg niets tot er wel voldoende geld op de rekening staat, simpel toch
Wat ze mij dus hebben geflikt is zeggen dat ze geen geld konden afnemen terwijl mijn loon er al een aantal dagen op stond, ik kreeg dus een boete van 15 euro en kon mijn account niet gebruiken, toen lukte het ze weer niet terwijl mijn loon er nog altijd op stond en kreeg ik nog een boete van geloof ik 25 euro. Toen heb ik gebeld, kreeg ik een engelse vrouw aan de telefoon die licht geirriteerd werd na dat ik zei dat ik de poitie zou inschakelen en vervolgens zei dat ze geen nederlands bedrijf waren en dat ik maar de Voorwaarden had moeten lezen, uiteindelijk maar betaald en account verwijderd.


Dat bedoel ik oplichterspraktijken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.