iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone chinese kloon wil niet meer aan (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/61054-iphone-chinese-kloon-wil-niet-meer.html)

carolateunissen 07-06-10 11:40

Iphone chinese kloon wil niet meer aan
 
Hallo,

Ik heb in New York een Chinese "Iphone" gekocht.Werkt prima. Gisteren aan de oplader gelegd want hij was bijna leeg. Vandaag wil ik hem aanzetten, maar niks. Ook niet de power en home-knop tegelijk 10 sec indrukken helpt niet.
Wie heeft een suggestie ?

eentje 07-06-10 12:04

laat hem eens een minuut of 20 of zo aan de stroom / pc of net liggen kijken of die dan weer aan wil. gebeurd wel is vaker dat iphones en dus mischien ook klonen problemen hebben met oopstarten als ze leeg zijn geweest.

carolateunissen 07-06-10 12:08

Dank je wel voor je reactie. Ik ga het uitproberen.

carolateunissen 07-06-10 13:33

Hallo Eentje,

Je tip heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd. Nog andere suggesties ?

Groeten Carola

eentje 07-06-10 13:34

ik zou het dan niet weten sorry.

carolateunissen 07-06-10 14:23

Bedankt in ieder geval.

colliehome 07-06-10 14:57

Euh het is hier een echt iPhone forum. Over de werking van een clone kan hier moeilijk een antwoord komen. Het is alsof je hier vragen komt stellen over een Nokia toestel.. Dat doe je op het Nokia forum toch..

Een clone heeft zo wie zo geen Apple OS

carolateunissen 07-06-10 15:04

Mijn excuus hoor. Maar ik zag een kopje staan over Iphoneklonen dus de juiste plek lijkt me.
En als ik naar de telefoon kijk lijkt hij toch echt als 2 druppels water op een Iphone en niet een Nokia. Maar vergeef me m'n dommigheid hoor. Het is de 1e x dat ik dit forum bezoek.
Fijn om nu te weten dat een kloon geen Apple OS heeft. Toch wat geleerd vandaag.

MELViNOS 07-06-10 15:23

Hoewel colliehome het niet al te vriendelijk brengt is zijn punt natuurlijk wel waar. Ik weet niet of ze bij zo'n kloon ook een gebruiksaanwijzing meegeven, maar daar staat er misschien wel wat over in. Verder valt er niet heel veel te proberen ben ik bang. De kwaliteit zal misschien ook niet zo geweldig zijn en wellicht is ie dus kapot? In ieder geval zou ik 'm gewoon aan de adapter laten hangen en probeer eens een knop lang ingedrukt te houden.

carolateunissen 07-06-10 15:27

Dank je. Ik was echt in de veronderstelling dat onder het kopje Iphoneklonen deze onderwerpen besproken konden worden. Gelukkig dacht ik nog.
Ik was er erg blij mee. Deed het leuk. Maar wellicht inderdaad "overleden".

Groeten

TimoV 13-06-10 04:27

Dat is het gevaar met de klonen hé?

Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald?
Zou toch sonde zijn als je er een euro'tje of €100,- aan hebt uitgegeven, nietwaar?

carolateunissen 13-06-10 10:15

Ik heb € 150,- betaald. Ik was me bewust van t risico dus ben nu niet gefrusteerd of zo. Het was het proberen waard vond ik. De echte iPhone vind ik echt te duur en jammer genoeg loopt mijn telefoon ABN pas over anderhalf jaar af.

ProGunNL 13-06-10 16:23

ik zou toch maar eens nadenken over een echt iPhone aan te schaffen. het nu wel een leuk moment aangezien de nieuwe iPhone 4 is aangekondigd

nebilem 20-06-10 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ProGunNL (Bericht 464305)
ik zou toch maar eens nadenken over een echt iPhone aan te schaffen. het nu wel een leuk moment aangezien de nieuwe iPhone 4 is aangekondigd


slimste gozer van de klas wat zegt de ts hierboven. Haar abonnement loopt over 1,5 jaar af en ze heeft geen geld om een Iphone te kopen.

ProGunNL 20-06-10 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 467526)
slimste gozer van de klas wat zegt de ts hierboven. Haar abonnement loopt over 1,5 jaar af en ze heeft geen geld om een Iphone te kopen.

nah, er zijn altijd wel manieren om een iphone te kopen of dit nu nieuw is of 2dehands ..., btw er zijn ook manieren om je telefoon simlock vrij te maken. dus dan kan je nog altijd een abonnement gebruiken van een andere provider. ;)

TimoV 20-06-10 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carolateunissen (Bericht 464187)
Ik heb € 150,- betaald. Ik was me bewust van t risico dus ben nu niet gefrusteerd of zo. Het was het proberen waard vond ik. De echte iPhone vind ik echt te duur en jammer genoeg loopt mijn telefoon ABN pas over anderhalf jaar af.

Kijk is op studentmobiel.nl, daar heb ik hem vandaan. Maar met het abonnement van €30 p.m. van T-Mobile is de iPhone €100 als het goed is.

PCBaasdotNL 20-06-10 16:04

lekker 150 wegpissen aan rommel ja. an je beter nog wat meer vakken vullen en dan een echte halen, doe je mee baas!

Zon kloon is alleen maar een teleurstelling wat je zou kunnen proberen is hem open te schroeven en de batterij te verwijderen en weer opnieuw aansluiten

Drinkyoghurt 22-06-10 04:06

Inderdaad, voor 150 kun je zeker nog wel een 2g 16GB vinden, voor 200 mischien met geluk een 3g 8GB, en dan heb je wel gewoon een echte.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.