RAM iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het wordt nergens vermeld, hoeveel RAM heeft de iPhone 4? Ik vermoed hetzelfde, aangezien Apple het anders heel trots had verkondigd.. Iemand die meer weet? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
RAM iPhone 4
Het wordt nergens vermeld, hoeveel RAM heeft de iPhone 4? Ik vermoed hetzelfde, aangezien Apple het anders heel trots had verkondigd.. Iemand die meer weet? Bvd.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de nieuwe iPhone 4 zit een A4 chip en die heeft 512MB Ram geheugen.
|
|||
|
|||
Oh dat zit daarbij, dankjewel!
|
|
|||
|
|||
Hoeveel ram had e iphone 3GS?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iPhone 4 heeft 512 MB RAM...
Men heeft ondekt dat de iPhone 4 512 MB RAM heeft.
Er staat een artikel bij Engaget. Zie link.... iPhone 4 to have 512MB of RAM, double the 3GS and iPad? -- Engadget |
|
|||
|
|||
natuurlijk niet die A4 chip zit ook in een ipad en die ipad is 256MB ram
kijk maar op iPad Review: prestaties, applicaties en toepassingen - iPad - iPad Planet |
|
||||
|
||||
Ja, en de iPhone 4 heeft 512MB.
|
|
|||
|
|||
iPhone 1 en iPhone 3G: 126 MB RAM en 412 Mhz procesor. iPhone 3GS: 600 Mhz processor met 256 MB ram. iPad: 1 GHz processor met 256 MB ram. iPhone 4: A4 processor van Apple (in de iPad is dat 1 GHz, het is niet bekend of het in de iPhone 4 hetzelfde of iets lager is) met 512 MB ram.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ram geheugen verhoogd, toestel reageert niet meer! | Illias_070 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-08-10 21:18 |
[Tweak] meer RAM geheugen | haruuuwn | iPhone algemeen | 67 | 20-08-10 21:11 |
|
|