//

Vliegtuigmodus / geen geluid

Vliegtuigmodus / geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het forum flink doorgenomen en nog geen antwoord op mijn probleem Ik heb sinds enkele dagen last van een terugkerende melding dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-10, 14:32
kakbouter kakbouter is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard Vliegtuigmodus / geen geluid

Ik heb het forum flink doorgenomen en nog geen antwoord op mijn probleem

Ik heb sinds enkele dagen last van een terugkerende melding dat er een accessoire is aangesloten die niet compatible zou zijn. Vliegtuigmodus ja of nee.... Heel irritant.

Connector probleem?
Schoonmaken met perslucht of wattenstaafje met alcohol?
De alcohol zou een sticker kunnen aantasten alleen die kan ik niet vinden/zien.

Verder heb ik nog de volgende vragen:
- Hoe kan ik zien of mijn toestel simlock vrij is gemaakt?
Ik heb mijn toestel gekocht en bel sindsdien probleemloos via Telfort.
- Gejailbreaked of niet?
Ik kan geen bewijzen vinden dat mijn toestel is ge-jailbreaked..
Of is dit nog wel ergens terug te vinden?

AL met al vindt ik de iPhone een TOP toestel en was vroeger Nokia fan, maar ik ben om!
Nu maar hopen dat mijn probleem opgelost wordt en ik zonder irritaties kan genieten van dat ding.

Last but not least;
Ik heb mijn toestel sinds een maand of 4 niet meer aangesloten op mijn PC maar wel regelmatig de Appstore geplunderd. Install > Delete.
Zou dit ook invloed kunnen hebben op de performance en het probleem van de vliegtuigmodus?

UPDATE:
In al mijn enthousiasme en in de veronderstelling dat mijn iPhone niet gelocked was heb ik een firmware update via iTunes uitgevoerd. Mooi bagger want nu ben ik onbereikbaar...... In iTunes mekkert Apple over een ongeldige SIM.

OK, dikke pech dus. Dus nu heb ben ik een jailbreak aan het doen met Blackra1n.
1ste Poging ging razendsnel, maar geen reboot.....
Handmatig reboot/herstart gedaan maar helaas geen Blackra1n icoon op mijn iPhone.

Hier moet iets niet goed zijn gegaan en vervolgens opnieuw Blackra1n gestart.
Terwijl ik dit schrijf wacht is de status van Blackrain jailbreak nog steeds "running", en duurt inmiddels een kleine 20 minuten. Ik heb zon voorgevoel dat dit niet klopt.

In mijn Task Manager zie ik het process van Blackrain maar geen actie.

INSTANT UPDATE:
OK, ik ben het bokje...... de update via iTunes heeft 3.1.3 geïnstalleerd en hiervoor is nog geen oplossing/jailbreak.
Nu op zoek naar een mogelijke downgrade! (Wat ik denk dat ook niet lukken gaat..... )

Laatst gewijzigd door kakbouter; 08-06-10 om 16:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
vliegtuigmodus



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) boschc iPhone algemeen 7 03-04-10 16:14
"Dit is geen iPhone App. Vliegtuigmodus inschakelen; ja/nee" victorswell iPhone Apps 8 06-01-10 21:51
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden evankras iPhone algemeen 3 27-08-09 19:13
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone tsja.... Archief 3 26-04-08 01:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:46.