//

iPod Touch 2g.....iOS4....Windows....

iPod Touch 2g.....iOS4....Windows.... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben heel erg stom geweest vandaag. Ik heb iOS 4 gedownload en wou deze op mij iPod Touch 3g 8GB zetten, toen ik eenmaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-10, 15:42
LIL...$uri LIL...$uri is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Standaard iPod Touch 2g.....iOS4....Windows....

Ik ben heel erg stom geweest vandaag.
Ik heb iOS 4 gedownload en wou deze op mij iPod Touch 3g 8GB zetten, toen ik eenmaal in iTunes aan het restoren was kreeg ik een foutmelding (weet niet meer precies welke.) En ik drukte op ok. Maar toen ik mij iPod weer op iTunes aansloot kreeg ik niks te zien, daarmee bedoel ik dat mijn pc me iPod niet herkende. Oke geen probleem dacht ik dan zet ik hem in recovery mode.
Maar terwijl ik dat deed viel mij iPod iut en bleef uit. Nu gaat hij niet meer aan, wat ik ook probeer te doen, hij blijft uit. Weet iemand nu hoe ik dit moet oplossen? Ik heb hem in December bij MediaMarkt gekocht valt dit onder garantie? Kan ik mijn iPod nog op een andere manier herstellen?

Laatst gewijzigd door LIL...$uri; 08-06-10 om 16:30. Reden: spelfouten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Jailbreak iPod Touch 2g iOS4 MC Model? Nilsmeijs Jailbreak 6 24-07-10 20:11
iPod touch: Ios4 Jailbreak voor ipod touch 3g Koen Bosman Jailbreak 0 06-07-10 16:47
iPod touch: iPod Touch 8GB 2G jailbreaken iOS4 iMartijnn Jailbreak 4 23-06-10 15:34
Ipod Touch 2g en iOS4 Guest-090420131051 iPhone algemeen 0 23-06-10 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.