Help! Iphone blijft hangen op intunes logo en herkent simkaart niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit nu met handen in het haar. Mijn Iphone blijft bij het itunes logo en usb logo hangen, je weet vast wat ik bedoel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Help! Iphone blijft hangen op intunes logo en herkent simkaart niet
ik zit nu met handen in het haar.
Mijn Iphone blijft bij het itunes logo en usb logo hangen, je weet vast wat ik bedoel er staat nu 'emergency call' etc. Ik heb dit probleem gegoogled en er staat dat ik m dan moet herstellen. Fijn enzo, maar op itunes staat als ik mijn iphone erin doe het volgende: De simkaart in deze iphone word niet ondersteund alleen compitibele simkaarten van bijgevoegde leverancier kunnen worden gebruikt etc. ik heb trouwens een 2g 8gb versie en nu??? ik dacht zelf aan t mobile kaartje halen (want hij is simlockvrij(origineel t mobile)en ik gebruik vodafone) en m erin steken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet je iphone eerst update naar 3.1.3 en dan jailbreaken en unlocken met redsnow en dan moet de iphone het weer doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen | Ronnie79 | Jailbreak | 4 | 14-08-10 23:59 |
Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet | roberts7 | iPhone algemeen | 1 | 24-05-10 15:43 |
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! | diederio | iTunes | 20 | 23-05-10 14:30 |
Apple logo blijft hangen restoren helpt niet | eriphone | iPhone algemeen | 1 | 18-01-10 16:42 |
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. | Boy van Baal | iTunes | 1 | 10-09-09 14:03 |
|
|