//

iPhone gMail smtp from account

iPhone gMail smtp from account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik op de verschillende email account op mijn iPhone de smtp server van gMail wat prima werkt. Wat minder goed werkt is dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-10, 09:30
kikilech kikilech is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 9
Standaard iPhone gMail smtp from account

Ik gebruik op de verschillende email account op mijn iPhone de smtp server van gMail wat prima werkt. Wat minder goed werkt is dat de 'from' regel mijn gMail account displayed en ik dan de mail op mijn gMail terug krijg. Hoe kan ik dit aanpassen? In de account settings van gMail kan je de 'Sent mail as' aanpassen maar ik zou eigenlijk willen dat de mail verstuurd wordt vanuit het account waar ik op antwoord in de iPhone. Hoop dat dit verhaal niet te warrig is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Gmail account op Iphone Robbert1978 iPhone algemeen 2 05-01-11 15:48
Gmail account werkt niet meer op iPhone Furies iPhone algemeen 2 11-11-10 12:41
gmail account op iPhone synchroniseren met outlook?? Tuur iTunes 0 06-12-08 21:37
België: Proximus en Gmail account - wie vindt de fout ?!? stijn123 Overige providers België 3 15-08-08 19:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.