//

Geen Service

Geen Service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, 3 Dagen geleden werd ik wakker met me iphone naast me, dacht maar is ff kijken of ik nog mailtje heb wat blijkt geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-06-10, 15:47
dikkebram dikkebram is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Castricum
Berichten: 1
Standaard Geen Service

Hey,

3 Dagen geleden werd ik wakker met me iphone naast me, dacht maar is ff kijken of ik nog mailtje heb wat blijkt geen service :S:S

Ik zet dus me iphone opnieuw aan en uit, nog steeds geen service. 3g uit, Wi-Fi uit, dataroaming uit, geen service. Net heb ik een software herstel gedaan... wat blijkt nog steeds geen service, en dat op locaties waar ik 3 dagen geleden wel service had. Op sommige plekken heb ik wel bereik, maar dan bevind ik me recht onder een GSM mast

Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die deze problemen onder vinden? maar ik weet niet echt meer wat ik er nog aan kan doen, de sim kaart werkt trouwens wel op een samsung SGH 900.

Zal mijn iphone nu kapot zijn?

Grtz Roy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-10, 15:54
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Misschien je iphone eens via itunes naar Fabrieksinstellingen terug doen (of bedoelde je daarmee de software herstel?)en anders misschien eens vragen bij een T-Shop.
  #3  
Oud 09-06-10, 17:19
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dikkebram Bekijk bericht
Hey,

3 Dagen geleden werd ik wakker met me iphone naast me, dacht maar is ff kijken of ik nog mailtje heb wat blijkt geen service :S:S

Ik zet dus me iphone opnieuw aan en uit, nog steeds geen service. 3g uit, Wi-Fi uit, dataroaming uit, geen service. Net heb ik een software herstel gedaan... wat blijkt nog steeds geen service, en dat op locaties waar ik 3 dagen geleden wel service had. Op sommige plekken heb ik wel bereik, maar dan bevind ik me recht onder een GSM mast

Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die deze problemen onder vinden? maar ik weet niet echt meer wat ik er nog aan kan doen, de sim kaart werkt trouwens wel op een samsung SGH 900.

Zal mijn iphone nu kapot zijn?

Grtz Roy
Welke provider heb je? Want als je t-mobile hebt zijn er al meerdere reactie's. Zie o.a. bijgaande linkjes. T-Mobile-klanten krijgen standaardreactie op klacht, SMCO opent meldpunt - iPhone - iPhoneclub.nl

https://forum.iculture.nl/f18/i...3g-bereik.html

Laatst gewijzigd door onny0808; 09-06-10 om 17:23.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen service/geen ontvangst Elizabeth iPhone algemeen 7 10-11-11 18:40
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service nickster46 Jailbreak 13 29-11-10 10:29
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) speakerleader Unlock 7 19-10-09 18:48
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:20.