Nummer ontvangen per SMS, bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al veel op deze formu gezocht, maar niet gevonden. Bestaat er een oplossing om nummers die ik per sms ontvang, ook meteen kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummer ontvangen per SMS, bellen
Ik heb al veel op deze formu gezocht, maar niet gevonden.
Bestaat er een oplossing om nummers die ik per sms ontvang, ook meteen kan opbellen? Ik bedoel dat ze dan in het blauw en onderlijnd staan zoals links naar websites... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij werkt dat gewoon door er op te tappen.. Je krijgt dan een pup up te zien of je het nummer wil bellen of opslaan. Zo werkt het in ieder geval in safari. Niet geprobeerd met een sms eigenlijk.
|
|
|||
|
|||
Als je erop tapt wordt er gelijk naar gebeld.
Rechts van het bericht krijg je een pijltje voor extra opties ( bellen, nieuw contact maken etc....) |
|
||||
|
||||
ik heb het net even geprobeerd en bij mij komt het nummer in blauw en onderlijnd binnen en kan je er dus gewoon op duwen om het nummer op te bellen (firmware 1.1.3)
|
|
|||
|
|||
bij mij (1.1.2) dus niet. enkel de websites komen in blauw.
|
|
||||
|
||||
klopt, zit pas in 1.1.3
|
|
||||
|
||||
Net even getest onder 1.1.2: werkt bij mij dus wél.
|
|||
|
|||
Helaas is het bij Firmware 3.0 eral weer uit... waarom was zo handig.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
werkt hier toch wel hoor onder 3.0 |
|
|||
|
|||
Moet ik dan een instelling veranderen of staat het standaard aan?
|
|
||||
|
||||
Hier werkt het ook onder 3.0.
Zou niet weten hoe je dat kan instellen, als het al kan.....
|
|||
|
|||
Het kan ook aan de notatie liggen? Misschien als je gewoon het helenummer aan elkaar schrijft of als je het netnummer los doet zonder - dat hij hem dan niet herkend als nummer?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voicemail bellen via ontvangen SMS | FrancWest | iPhone algemeen | 1 | 01-03-10 17:17 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Kan niet bellen gebeld wordenof sms ontvangen sturen??(vodafone) | deaapdaar | Archief | 1 | 11-03-09 14:37 |
Nummer herkenning ontvangen sms werkt niet. | bram87 | Unlock [archief] | 11 | 06-03-08 14:06 |
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. | maciek | Unlock [archief] | 5 | 07-02-08 18:34 |
|
|