//

Email start niet meer op !!??

Email start niet meer op !!?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds een paar uur start mijn email niet meer op, als ik de mail button aanklik dan gaat ie naar een paar seconden terug naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-06-10, 22:32
jem2005 jem2005 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard Email start niet meer op !!??

sinds een paar uur start mijn email niet meer op, als ik de mail button aanklik dan gaat ie naar een paar seconden terug naar het begin scherm. Ik heb hem hersteld net en de reservekopie terug gezet maar houd het probleem.

Wie kent het probleem en heeft een oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-06-10, 22:43
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Misschien kun je vertellen of, en zo ja wat je gedaan hebt vlak voordat dit probleem begon? Ik heb dit zelf ooit één keer eerder gehad toen ik met een PHP webmailer een folder op mijn server had aangemaakt waar de iPhone (en Mail op de Mac) zich totaal geen raad mee wisten. Zelfde euvel als jij omschrijft; even starten en meteen crashen. Ik moest toen via SSH de betreffende folder weer van mijn mailserver wissen (omdat de webmailer er zelf ook geen soep meer van kon maken).

Maar dit is wel zo'n specifieke oorzaak dat het bij jou wellicht heel iets anders is, dus vertel even wanneer "de ellende" begon. Misschien een wazige e-mail ontvangen met een mega-grote attachment? Foldertjes op een IMAP server verplaatst? Andere zaken gewijzigd?

Wat voor mail is het? GMail, Hotmail, Exchange, MobileMe, eigen server?
Probeer je mail eens te bekijken vanaf een desktop of webmailer, misschien zit er een "rare mail" in.

Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 11-06-10 om 22:46. Reden: Aanvulling
  #3  
Oud 11-06-10, 22:49
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Backup moet je NIET terugzetten. Daarmee zet je het probleem ook terug.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #4  
Oud 11-06-10, 22:49
jem2005 jem2005 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

ik ben ondertussen ergens achter gekomen, het heeft betrekking op mijn zakelijke account met mijn prive account blijft ie het doen. Ik heb zojuist de zakelijke inactief gemaakt en jawel hoor alles loopt als een zonnetje. Maar ja niet de bedoeling, mijn zakelijke is het meest belangrijk. Moet ik van de server de laatste mailtjes verwijderen denk je? Zit er ergens een bevuilt mailtje tussen.

Ik had vanmiddag een email probleem in mijn Outlook. Zit daar het euvel denk je?

gr Mike
  #5  
Oud 11-06-10, 23:25
synnath synnath is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bij Eindhoven
Berichten: 92
Standaard

Backup inderdaad niet terugzetten...succes
  #6  
Oud 21-06-10, 11:50
mduijm02 mduijm02 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 16
Standaard

ik had regelmatig ditzelfde probleem... oplossing is account te verwijderen en opnieuw te kiezen.. ik heb nu 4.0GM geinstalleerd en probleem is (eindelijk) opgelost.. heb hier 1,5 jaar last van gehad en geen oplossing voor kunnen vinden. Echter dus nu wel..

even geduld op v4 dus nog..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer zorphion iPad algemeen 4 06-12-10 02:22
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.