//

wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken?

wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een rare vraag maar wie weet hoe je op een site je iphone als ipod kan laten herkenen? Laat mij uitleggen ik lees net ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-10, 12:12
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Exclamation wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken?

Misschien een rare vraag maar wie weet hoe je op een site je iphone als ipod kan laten herkenen?

Laat mij uitleggen ik lees net dat de NOS de WK in HTML 5 heeft gemaakt maar dat het alleen werkt op een ipod dus niet op de ipad of iphone omdat ze dat kunnen blokkeren?
Wk-stream NOS werkt niet op iPhone, wel op iPod | Mobile | Tweakers.net Nieuws

is er een programma of truck om dit alsnog te doen zodat ik op me werk lekker de WK kan kijken a.s. maandag !!!!
Ik denk dat een hoop mensen je dankbaar zijn !

Laatst gewijzigd door haagsegoof; 12-06-10 om 12:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-10, 12:33
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

ik snap eigenlijk niet waarom het geblokkeerd word voor een Iphone?
Zou het eventueel helpen om iphone op vliegtuigmodus te zetten en enkel Wi-Fi aan te zetten?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #3  
Oud 12-06-10, 14:04
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Waarschijnlijk wil men niet dat deze data via 3G wordt aangeboden (dealtje met T-Mobile?). Dat is de enige reden die ik kan bedenken om alleen iPod (Touch) toestellen toe te laten. Je kan dit "neppen" door de user-agent aan te passen. Buiten het filteren van alle mobiele IP adressen (wat me teveel werk lijkt voor de gemiddelde webmaster) kan je het verschil alleen aan de user-agent zien.

Misschien is er wel een handig programma in Cydia om de user-agent te neppen. Het lijkt me in elk geval wel weer een reden voor Apple om apps in de app-store hiervoor te weigeren, dus ik denk dat het alleen lukt als je een jailbreak hebt.

Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 12-06-10 om 17:43.
  #4  
Oud 12-06-10, 16:28
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

Ik heb een jailbraik maar weet iemand hoe dit werkt met die agent??
  #5  
Oud 12-06-10, 16:53
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Ik gebruik al een tijd geen jailbreak meer op mijn 3GS, maar zal zo mijn oude 3G eens afstoffen en als 'ie het nog doet eens een poging wagen. :-D

[Edit]

Gelukt. Geef me een kwartiertje/half uurtje, zet ik er ff wat screenshots bij. ;-)

Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 12-06-10 om 17:19. Reden: Toevoeging
  #6  
Oud 12-06-10, 17:36
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Voor deze manier is een jailbreak, Cydia, SBSettings en SSH toegang noodzakelijk.

  • Start Cydia, ga koffie zetten, hond uitlaten, douchen, tukkie doen en hoop dat Cydia eindelijk klaar is met laden tegen de tijd dat je klaar bent.
  • Zoek naar UserAgent Faker en installeer deze.
  • Ga met een programma naar keuze via SSH op je iPhone naar //private/var/mobile/Library/SBSettings/Toggles/UAFaker (ik gebruik zelf Transmit via SFTP) en bewerk het bestand UAFaker.plist met een editor naar keuze (ik gebruik zelf Coda).
  • Verander de string: "Mozilla/5.0 (Machintosh... blablabla naar een string naar keuze, in dit geval die van een iPod Touch. Ik heb zelf Mozilla/5.0 (iPod; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; en-us) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11a Safari/525.20 gebruikt, maar er zijn vast wel nieuwere te vinden. Maakt verder ook niet zo uit, als het maar als iPod wordt gezien.
  • Bestandje opslaan.
  • Ga naar SBSettings en zet de toggle UAFaker aan.
  • Klaar!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png iphone_real.png‎ (57,3 KB, 37x gelezen)
Bestandstype: png iphone_fake.png‎ (57,5 KB, 18x gelezen)
Bestandstype: jpg plist locatie.jpg‎ (37,1 KB, 18x gelezen)
Bestandstype: png plist bestand.png‎ (27,4 KB, 10x gelezen)

Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 12-06-10 om 17:39. Reden: Meer bijlagen en bold teksten
  #7  
Oud 12-06-10, 18:15
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
Voor deze manier is een jailbreak, Cydia, SBSettings en SSH toegang noodzakelijk.

  • Start Cydia, ga koffie zetten, hond uitlaten, douchen, tukkie doen en hoop dat Cydia eindelijk klaar is met laden tegen de tijd dat je klaar bent.
  • Zoek naar UserAgent Faker en installeer deze.
  • Ga met een programma naar keuze via SSH op je iPhone naar //private/var/mobile/Library/SBSettings/Toggles/UAFaker (ik gebruik zelf Transmit via SFTP) en bewerk het bestand UAFaker.plist met een editor naar keuze (ik gebruik zelf Coda).
  • Verander de string: "Mozilla/5.0 (Machintosh... blablabla naar een string naar keuze, in dit geval die van een iPod Touch. Ik heb zelf Mozilla/5.0 (iPod; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; en-us) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11a Safari/525.20 gebruikt, maar er zijn vast wel nieuwere te vinden. Maakt verder ook niet zo uit, als het maar als iPod wordt gezien.
  • Bestandje opslaan.
  • Ga naar SBSettings en zet de toggle UAFaker aan.
  • Klaar!

Off-topic
LOL!

*10tekens*
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #8  
Oud 12-06-10, 20:01
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
ik snap eigenlijk niet waarom het geblokkeerd word voor een Iphone?
Zou het eventueel helpen om iphone op vliegtuigmodus te zetten en enkel Wi-Fi aan te zetten?
Mag niet van de FIFA op de iPhone.
  #9  
Oud 12-06-10, 22:07
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fgeer Bekijk bericht
Mag niet van de FIFA op de iPhone.
Ja dat weet ik wel maar ik wil de reden weten waarom het niet mag van de FIFA?
  #10  
Oud 12-06-10, 23:37
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

De reden is dat FIFA dacht meer geld te kunnen krijgen door de rechten voor mobiele telefoons apart te verkopen. Dat is niet gebeurd, dus nu geen geld, en geen wk op mobiele telefoons.
  #11  
Oud 13-06-10, 00:23
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
Voor deze manier is een jailbreak, Cydia, SBSettings en SSH toegang noodzakelijk.

  • Start Cydia, ga koffie zetten, hond uitlaten, douchen, tukkie doen en hoop dat Cydia eindelijk klaar is met laden tegen de tijd dat je klaar bent.
  • Zoek naar UserAgent Faker en installeer deze.
  • Ga met een programma naar keuze via SSH op je iPhone naar //private/var/mobile/Library/SBSettings/Toggles/UAFaker (ik gebruik zelf Transmit via SFTP) en bewerk het bestand UAFaker.plist met een editor naar keuze (ik gebruik zelf Coda).
  • Verander de string: "Mozilla/5.0 (Machintosh... blablabla naar een string naar keuze, in dit geval die van een iPod Touch. Ik heb zelf Mozilla/5.0 (iPod; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; en-us) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11a Safari/525.20 gebruikt, maar er zijn vast wel nieuwere te vinden. Maakt verder ook niet zo uit, als het maar als iPod wordt gezien.
  • Bestandje opslaan.
  • Ga naar SBSettings en zet de toggle UAFaker aan.
  • Klaar!
Stream doet het, alleen je moet het wel kijken via:
iWK Live

Laatst gewijzigd door sjalih; 13-06-10 om 00:28.
  #12  
Oud 13-06-10, 02:14
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Geen idee of het werkt. Ik heb alleen aangegeven hoe je de user-agent kan veranderen wat het verschil tussen een iPhone en een iPod moet verbergen, maar dat hele voetbal kan me verder eerlijk gezegd gestolen worden. Kijk nog liever naar een documentaire over het paringsgedrag van een zeekomkommer dan 20 dwazen die achter een bal aan rennen. ;-)
  #13  
Oud 13-06-10, 14:37
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjalih Bekijk bericht
Stream doet het, alleen je moet het wel kijken via:
iWK Live
site werkt niet meer, iemand anders een alternatief???
  #14  
Oud 13-06-10, 19:20
gosat gosat is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 118
Standaard

Ik heb m'n useragent veranderd naar iPod, alleen de stream werkte niet vandaag(ook niet op m'n iPod, waar het gisteren wel werkte).

Ik denk dat ze het hebben afgesloten voor html5. Ik heb verder geen idee hoe ik t aan d praat krijg. Ipad useragent heb ik ook al geprobeerd.
  #15  
Oud 16-06-10, 13:02
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Omdat NOS alleen de rechten heeft om om tv en internet uit te zenden. Ze hebben de rechten niet voor Mobiles gekocht. Ipod wordt niet als een mobiel gezien en daarom mag het dus wel.
__________________
NWO 666
  #16  
Oud 22-06-10, 21:56
stiefmen's schermafbeelding
stiefmen stiefmen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 36
Standaard

heeft allemaal geen zin meer, er staat nu: Helaas de iPod touch stream is niet langer beschikbaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie weet hoe je een thma wijzigd via winterboard van afterhours? justrememberme13 Jailbreak apps en thema's 1 06-03-11 15:42
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? Iphonegebruiker554 Unlock 9 04-03-11 20:27
Wie Weet Hoe Je Je Iphone Kan Open Maken Junior iPhone algemeen 12 26-02-11 12:44
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 RobWes iPhone algemeen 2 29-08-10 15:06
dj app iphone wie weet een goeie jeffreyk Jailbreak apps en thema's 1 17-08-08 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.