iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Verzekering Iphonefactuur HELP (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/61582-verzekering-iphonefactuur-help.html)

viper112 14-06-10 18:37

Verzekering Iphonefactuur HELP
 
Beste iphonebezitters,

Ik heb een probleem.
iemand heeft een glas water over mijn iphone gegooit, en nu gaat dit vergoed worden door de verzekering, alleen vragen ze om een factuur of een bankafschift.
Maar die heb ik helaas niet.

Heeft iemand een oplossing hiervoor, of wil iemand een kopie van een factuur of bankafschift aan mij gunnen?

ik hoor graag van jullie

alvast bedankt

Ashcat 14-06-10 19:20

Ik denk niet dat je dit gaat helpen, een factuur staat altijd op naam dus zal een factuur met een andere naam dan de jouwe niet geaccepteerd worden door de verzekering.
Als je de winkel waar je de iPhine gekocht hebt belt kunnen ze je aan een kopie van je eigen factuur helpen. Heb je de iPhone van iemand anders gekocht dan denk ik dat het aan je verzekering ligt wat ze doen, dan moet je dat aangeven en alsnog die factuur overleggen van de aankoop van die persoon.

Ik weet het niet maar ik zou niet zomaar mijn eigen factuur ter beschikking stellen, als mijn eigen iPhone dan iets zou overkomen kan ik fluiten naar een eventuele verzekeringsclaim.

viper112 14-06-10 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 464716)
Ik denk niet dat je dit gaat helpen, een factuur staat altijd op naam dus zal een factuur met een andere naam dan de jouwe niet geaccepteerd worden door de verzekering.
Als je de winkel waar je de iPhine gekocht hebt belt kunnen ze je aan een kopie van je eigen factuur helpen. Heb je de iPhone van iemand anders gekocht dan denk ik dat het aan je verzekering ligt wat ze doen, dan moet je dat aangeven en alsnog die factuur overleggen van de aankoop van die persoon.

Ik weet het niet maar ik zou niet zomaar mijn eigen factuur ter beschikking stellen, als mijn eigen iPhone dan iets zou overkomen kan ik fluiten naar een eventuele verzekeringsclaim.

Bedankt voor je reactie.
Ja maar ik heb een orginele simlock vrije, uit italie, en heb er geen factuur van.
Maar ik moet alleen een factuur hebben waar de type en prijs op staat.
De verzekering wil weten wat ik er voor betaald heb, en keert de dagwaarde uit.
Je mag gerust je gegevens doorstrepen op je factuur, je zou me dan al erg helpen

nebilem 15-06-10 07:07

Tjah diegene die jou dat bonnetje wilt gunnen moet ook nog een 3g 8gb hebben.

Ashcat 15-06-10 15:12

Klopt wat nebilem zegt, het moet wel dezelfde zijn als wat jij hebt.
Ik heb een 3Gs 16GB. De aankoopdatum is van 1 maand geleden :)

De Generaal 15-06-10 16:54

// Verplaatst

viper112 15-06-10 18:02

Dat los ik wel creatief op met paintshop.
En zet gewoon netjes de prijs erbij wat ik er toen voor betaald heb.

Dus een willekeurig factuur is erg welkom!!!

viper112 16-06-10 22:02

Zoveel iphone liefhebbers en geen factuur voor mij:(

nebilem 17-06-10 07:57

Is bedrog wat jij wilt doen.

Ashcat 17-06-10 08:38

Even ter zijde of het "bedrog" is of niet, dat moet ieder voor zich weten.
Wel is het zo dat iedereen (nou ja de meeste van ons) niet graag rotzooien met rekeningen. Ikzelf bewaar iedere rekening angstvallig, alleen ook al voor de garantie.

Indien ik iets koop (2e hands of zo) zelfs dan wil ik er altijd een originele rekening bij enkel en alleen voor het geval dat... (tenzij het natuurlijk iets is van weinig waarde :))
En grote bedragen altijd betalen met de creditard of pinpas... bankafschrift is dan ook altijd aanwezig!

Het spijt me voor je maar ik ga niks met mijn faktuur doen.

viper112 17-06-10 17:34

Jammer,

Dan ga ik ze maar vertellen dat ik de factuur echt niet meer heb aangezien ik hem particulier gekocht heb


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.