//

Garantie kwijt?

Garantie kwijt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mijn iphone is kapot aan de behuizing normaal heb ik hier garantie op maar omdat hij gejailbreakt is dus niet meer. Als ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-10, 00:34
GuidoBman GuidoBman is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 21
Standaard Garantie kwijt?

Hallo mijn iphone is kapot aan de behuizing normaal heb ik hier garantie op maar omdat hij gejailbreakt is dus niet meer. Als ik de jailbreak eraf haal kan apple dan zien dat hij ooit gejailbreakt was?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-10, 09:26
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Repareren - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS
"Bij het jailbreaken van de iPhone komt de garantie te vervallen. Dit is echter omkeerbaar door je iPhone te herstellen voor je hem terugbrengt naar de winkel. Maar als de iPhone defect raakt loop je ook het risico de garantie te verliezen als je zelf aan de slag gaat."

en

Je krijgt bij de iPhone twee jaar garantie. Met een optionele verzekering wordt die garantie nog uitgebreid. In deze periode zal Apple een kapotte iPhone in de meeste gevallen zonder discussie vervangen, maar er gelden wel een paar voorwaarden:

Het defect moet niet door jezelf zijn veroorzaakt. Een iPhone die je op straat hebt laten vallen of die tijdens het badderen in het water is gevallen, zal niet onder de garantie vallen.

Je mag zelf geen reparatiepoging hebben ondernomen (langsgaan met een boterhamzakje met losse onderdelen heeft weinig zin).

Je mag de iPhone niet hebben gehackt. Je mag dus geen jailbreak of unlock hebben uitgevoerd. Verzeker je er dus van voordat je naar de winkel teruggaat dat je iPhone is herstelt naar de officiële firmware en dat hij dus niet meer gejailbreakt of unlockt is! De Amerikaanse Apple Store kan eisen dat de iPhone is voorzien van een werkend AT&T-abonnement.

Je kunt voor garantie terecht bij de telecomwinkel of mobiele operator waarvan je de iPhone hebt gekocht. Een iPhone heeft in tegenstelling tot een iPod enkel garantie in het land van herkomst!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan je evenzeer garantie krijgen als je je factuur kwijt bent? YvesT iPhone algemeen 3 27-04-11 09:12
Garantie kwijt na Jailbreak? proXify Jailbreak 2 03-08-10 14:11
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt volonte iPhone algemeen 3 07-02-09 18:17
Pas op met Jailbreak, garantie vervalt en je bent je iPhone kwijt gserban Archief 47 13-08-08 21:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.