iphone 3gs 4.0 GM ervaringen / performance discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) helpp weet iemand hoe ik de ios4 weer van me 3g afkrijg en terug kan naar de oude versie zonder dat er zaken verdwijnen. alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
helpp
weet iemand hoe ik de ios4 weer van me 3g afkrijg en terug kan naar de oude versie zonder dat er zaken verdwijnen. alles loopt vast op de 3g en een slak is nog sneller dan de 3g met ios4 wie kan me helpen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn 3GS werkt stuk langzamer met IOS4 erop. Moet soms 5x per dag werkgeheugen leeg maken( normaal met IOS3 een keer per week) ook vervelend is dat veel apps nog niet aangepast zijn voor ios4. En niet meer werken. Ik heb sinds update echt even de balen van de iPhone.
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde hoop dat iemand kan helpen om weer alles terug bij het oude te krijgen want dit is echt geen doen met dat geheugen vrij maken iedere dag tig keer
|
|
|||
|
|||
Met mijn 3GS is er niet veel mis na de update 4.0 . Heb geen last van trage functies alleen bij gmail staat er nog niet alles in op mijn desktop? Geblokkeerde afzenders bij gmail komen weer gewoon binnen??? Misschien komt er nog een correctie??
|
|
|||
|
|||
3gs heeft het probleem ook niet het zijn de 3g toestellen dat ik dus ook heb
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb een 3GS geupdate naar 4.0. Geen enkel probleem, zeker niet trager. De batterij was altijd al vrij snel leeg en is dat nog steeds, maar dat is in elk geval niet erger geworden .
Bereik lijkt zelfs aanzienlijk verbetert (T-mobile) in het noordoosten van het land (heb hier in het dorp nog nooit 3G gehad, maar sinds eergisteren hier en daar opeens wel), of dat echt met 4.0 te maken heeft weet ik niet... Alles bij elkaar ben ik met deze combinatie niet echt ontevreden! |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is ook rete traag (3G), heb hem gejailbreaked met multitasking (en dan dus ook wallpapers). Het is echt vreselijk
Ik vraag me af of de wallpapers zoveel opslurpen en of het een mogelijkheid is om redsn0w te gebruiken (die kan wallpapers en multitasking apart aan/uit doen). Voor multitasking heb ik via cydia een tool gedownload dat alle niet compatible apps niet in de balk onderin komen... Uiteindelijk snap ik dat multitasking niet op de 3G hoort, maar 't is zo handig... |
|
|||
|
|||
Mijn 3GS is ook retelangzaam met iOS4.0. Desondanks ik al een iphone 4 heb besteld en me eigenlijk er niet zo druk over hoef te maken zou ik toch graag willen weten hoe ik mijn 'werkgeheugen' kan opschonen. Dit zou ervoor zorgen dat je iphone weer sneller werkt. Ik heb dit nog nooit gedaan en zou ook niet weten hoe het moet:.
|
|
||||
|
||||
Hoeveel apps staan er nog 'in de wacht' in de multitasking balk? Mijn 3GS heeft helemaal geen last van trager werken onder iOS 4. Het hóeft dus niet.....
|
||||
|
||||
Hier ook geen klachten met de 3GS op iOS4 GM.
|
|||
|
|||
Hallo,
Waar kan ik IOS4 downloaden, voor een gejailbreakte versie 3GS (3.1.3) Alvast bedankt voor jullie antwoord Groetjes Els |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GSM antenne performance en 3G mode met iPhone 3GS | Guest-20160229131053 | iPhone algemeen | 0 | 08-09-10 21:43 |
Ervaringen met gebruik Stylus en Iphone 3GS 32Gb Black | iPhonevanFranske | iPhone algemeen | 2 | 14-03-10 22:23 |
iPhone: Performance boost iPhone 2G, 3G, 3GS | Destiny | Jailbreak | 4 | 18-09-09 22:18 |
Ervaringen/Reviews 3GS van forumleden? | sidderke | Archief | 1 | 18-07-09 00:17 |
Nieuwe iPhone 3GS? 3G ervaringen omg. Zwolle | foto-ed | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-06-09 08:22 |
|
|