iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Opheldering gezocht m.b.t Ios4.0 + spirit jb (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/61781-opheldering-gezocht-m-b-t-ios4-0-spirit-jb.html)

joerieve 17-06-10 13:56

Opheldering gezocht m.b.t Ios4.0 + spirit jb
 
Goedendag,

Ik zoek graag een opheledering hoe het nou zit met spirit + os 4.0. Ik heb op me iphone 3GS (nieuwste frimware) spirit geinstalleerd. Nu las ik dat itunes9.2 is uitgekomen (heb hem inmiddels al geinstalleerd). Maar nu zie ik overal reacties staan in dat topic dat je je iphone niet mag updaten omdat je dan een bootrom loop ofso krijgt.

Nu vraag ik me af wat is nou een bootromloop? En ik wil graag opheldering. Als ik nu ios 4.0 installeer op me iphone dan ben ik mijn JB kwijt dat weet ik, maar is er ook een ander gevaar wat er kan gebeuren??

Alvast bedankt voor je eventuele uitleg :)
m.v.g
j,veninga

Bomans 17-06-10 14:13

Alleen al je opnieuw gaat JB'ken met spirit is er een gevaar. Als je al een jailbreak hebt is er niets aan de hand.

Je kan gerust iOS4 installeren.

joerieve 17-06-10 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 466262)
Alleen al je opnieuw gaat JB'ken met spirit is er een gevaar. Als je al een jailbreak hebt is er niets aan de hand.

Je kan gerust iOS4 installeren.

Maar dan ben ik sus me jb kwijt en moet ik wachten op nieuwe jb toch??

nebilem 17-06-10 15:26

Die update van Itunes kan nu geen kwaad lijkt mij omdat je al een jailbreak erop hebt staan. Als je in de toekomst opnieuw wilt jailbreaken zul je een pc moeten vinden met de oude versie Itunes lijkt mij. Maar volgende week komt een nieuw OS uit voor de Iphone en ik neem aan dat je die erop gaat zetten vanwege de mogelijkheden.

scubaman 17-06-10 15:40

Ik zou niet updaten naar Itunes 9.2 zie onder andere het topic in Synchroniseren

joerieve 17-06-10 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scubaman (Bericht 466319)
Ik zou niet updaten naar Itunes 9.2 zie onder andere het topic in Synchroniseren

Heb hem al geupdate en ben nog niks raars tegen gekomen hoor :S.

freestyle4all 23-06-10 20:17

Nee hoor, er is geen enkel gevaar in updaten naar 9.2.
Maar met een iPhone 3Gs, iTunes 9.2 en iOS 4 is een jailbreak voorlopig niet mogelijk met Spirit.

Wachten dus.

Lrnt18s 24-06-10 18:02

iOS 4.0 Spirit JB?
 
je kunt gerust iTunes 9.2 downloade want dan kun je iOS 4 downloade he:P.. als je geen iOS 4 wilt dan hoef je het ook gewoon niet te doen.:d

MIJN VRAAG..!..!..!..

Weet toevallig iemand wanneer de JB van Spirit komt voor iOS 4? (komt hij eigenlijk wel):eek:
want ik heb duss 3.1.3 gejailbreakt met Spirit en nu kan ik 4.0 dus niet JB met Pwnagetool of Redsn0w of tiny Ubrella ofzoo dus ik moet lkkr wachten op die van Spirit:mad:
ANTWOORD ZEER GEWAARDEERT..!
(PS: heeft iemand ook dit probleem?)

pgee 24-06-10 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lrnt18s (Bericht 475083)
je kunt gerust iTunes 9.2 downloade want dan kun je iOS 4 downloade he:P.. als je geen iOS 4 wilt dan hoef je het ook gewoon niet te doen.:d

MIJN VRAAG..!..!..!..

Weet toevallig iemand wanneer de JB van Spirit komt voor iOS 4? (komt hij eigenlijk wel):eek:
want ik heb duss 3.1.3 gejailbreakt met Spirit en nu kan ik 4.0 dus niet JB met Pwnagetool of Redsn0w of tiny Ubrella ofzoo dus ik moet lkkr wachten op die van Spirit:mad:
ANTWOORD ZEER GEWAARDEERT..!
(PS: heeft iemand ook dit probleem?)

Idem dito, heeft iemand hierop al een antwoord?

Lrnt18s 26-06-10 15:52

neee komop ik wil antwoord

Danido 28-06-10 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lrnt18s (Bericht 476941)
neee komop ik wil antwoord

Omdat je het zo aardig vraagt... ;)

Ik zit met hetzelfde probleem.
3.1.3 met een spirit jailbreak.

Wil ook naar 4.0 (met jailbreak).

Iemand een idee?

sk8n 28-06-10 22:07

niemand weet wanneer hij uitkomt

comex (de maker van spirit) heeft een nieuwe hole in ios 4 ontdekt (userland).
Hierdoor kan hij dus "spirit 2" uitbrengen (ook een userland gebaseerde JB).

Apple heeft een update aangekondigd voor de ontvangst problemen, en als comex slim is, wacht hij met het releasen tot en met de nieuwe firmware update van apple uit is omdat de hole anders 1,2,3 gelijk gepatched is.

IK gok dat hij vrij spoedig uitkomt nadat apple een firmware update mbt. signaal ontvangst heeft gedaan.

kokkie44 29-06-10 08:37

klik hier en je weet hoe het er voor staat met de spirit

eentje 29-06-10 08:41

met andere woorden iedereen moet gewoon geduldig wachten. het is mooi weer ga in de tuin zitten of op strand, balkon, biertje, frisje, roseetje, mixje en enjoy the weather :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:44.