bleutooth werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) bleutooth werkt niet met andere telefoons op mijn andere telefoon (nokia) zie ik wel mijn i phone maar op deziphon zie ik dat hij aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bleutooth werkt niet
bleutooth werkt niet met andere telefoons op mijn andere telefoon (nokia) zie ik wel mijn i phone maar op deziphon zie ik dat hij aan het zoeken is maar geen verbinding kan maken daarna ip de nokia verbinding mislukt is het soms zo dat een i phone alleen verbinding kan maken met andere apple onderdelen en niet met andermerk telefoons om b.v foto's uit te wisselen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bluetooth op iPhone is in principe alleen voor headsets/carkits.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee hoor alle carkits worden ondersteunt aangezien dat eigenlijk gewoon headsets zijn (maar dan ingebouwd in de auto). Als het niet met je carkit werkt ligt dat aan de ondersteuning van je carkit en niet aan de iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bleutooth | Flipke1405 | iPhone algemeen | 0 | 28-11-10 14:35 |
Bleutooth | downer | Archief | 1 | 13-03-10 14:43 |
bleutooth niet draadloos bedienen? | rikkie123 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-09 14:54 |
Iphone vindt via bleutooth headset niet | ErwinKooijman | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 30-05-09 00:49 |
Bleutooth werkt niet meer.... | jer0en72 | Archief | 0 | 22-07-08 23:16 |
|
|