//

Backup data iphone voor herstel zonder reservekopie

Backup data iphone voor herstel zonder reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iPhone 3g 16gb en wil die nu updaten naar de GM van 4.0. Omdat ik met een schone lei wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-10, 16:29
Floris2310 Floris2310 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Question Backup data iphone voor herstel zonder reservekopie

Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone 3g 16gb en wil die nu updaten naar de GM van 4.0.
Omdat ik met een schone lei wil beginnen zou ik hem graag herstellen naar 4.0. Tot daar allemaal geen probleem, maar sommige zaken zoals sms berichten en telefoonnummers wil ik niet kwijt. En toch terug kunnen op de iphone zetten na het herstel. Helaas werkt de optie reservekopie niet bij mij. Hij blijft steeds hangen.

Dus mijn vraag is of er andere mogelijkheden zijn om bepaalde gegevens zoals berichten en telefoonboek te bewaren op de pc met de mogelijkheid van ze terug op de iphone te zetten na het herstel.

Bedankt!

Floris

PS: dit is mijn eerste post hier, weet dus niet zeker of ik het wel in de goede categorie enzo gepost heb, wees wat mild als ik een fout zou gemaakt hebben aub ;-)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
backup, herstel, sms, telefoonboek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan geen reservekopie/backup maken julos iTunes 13 28-11-12 19:19
Alle iDevices: Backup herstel?? zty Jailbreak 0 16-10-10 14:34
Backup game-data! Flock iPhone Apps 1 13-05-10 13:14
iPhone: Kan ik de herstel reservekopie op een andere iPhone zetten? Raymond1975 Jailbreak 6 06-05-10 08:15
Windows: Backup van reservekopie? Marianne01 iTunes 0 20-04-10 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.