//

Iphone niet meer te herstellen

Iphone niet meer te herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had vandaag Ios 4 (Golden Master) handmatig geïnstalleerd normaal zou je alt + update moeten doen, maar ik was zo dom om alt + ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-10, 01:50
dborneman dborneman is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 28
Standaard Iphone niet meer te herstellen

Ik had vandaag Ios 4 (Golden Master) handmatig geïnstalleerd normaal zou je alt + update moeten doen, maar ik was zo dom om alt + herstel te doen. Ik dacht ach wat maakt het uit is ie gelijk weer helemaal schoon.

Ik krijg nu alleen telkens de melding dat ik mijn iphone aan moet sluiten aan itunes met daarbij vermeld dat mijn iphone software is verlopen. Ik heb geprobeerd te herstellen naar 3.1.3 maar dan krijg ik een fout dat ik niet naar een oudere firmware kan downgraden (fout: 1015).

Ik heb geprobeerd te herstellen en opnieuw te updaten naar 4.0 vanaf meerdere computers en vervolgens opnieuw de iphone te registreren als nieuwe iphone, maar ook dat mag niet baten want ik krijg de iphone ook op deze manier niet geactiveerd. Zowel DFU als recovery mode geprobeerd!

Ik vraag me nu af waar het probleem ligt: is de golden master misschien verlopen? en kan ik nu niet meer terug downgraden? en wat zijn nu mijn opties?

- Wachten tot de officieele release van 4.0 en dan herstellen
- Jailbreaken van de iphone (hoorde dat er al iets voor 4.0 was?)
- Iphone wegbrengen naar T-Mobile in het uiterste geval.

Iemand met hetzelfde probleem of iemand die mij hiermee kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-10, 02:31
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Volgens mij heb je een beta versie van iOS4 nu op je iPhone staan. Die beta kan verlopen zijn. Op mijne iPhone heb ik gewoon iOS4 GM staan en nergens last van ne foutmelding. Zou eens naar u gedownloade firmware kijken.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone 4 wilt niet meer herstellen JuiCe1207 iPhone algemeen 6 03-11-11 09:56
Windows: HELP! iphone niet meer te herstellen na crash Roccade iTunes 5 23-08-10 20:56
Iphone niet meer te herstellen Rodney-s iPhone algemeen 1 09-05-10 17:30
iPhone niet meer te herstellen via Itunes?? Brosj72 iTunes 9 09-10-09 15:22
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39.