iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone defect! Meerdere problemen! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62074-iphone-defect-meerdere-problemen.html)

Rayver 21-06-10 19:38

iPhone defect! Meerdere problemen!
 
Hallo,

Na enig zoekwerk op het forum heb ik niet de juiste informatie kunnen vinden om mijn problemen te verhelpen.

Ik heb een defecte iPhone overgenomen met het bekende probleem, geen beeld. Een vrij makkelijk op te lossen foutje dacht ik. Helaas komt er een stuk meer bij kijken.

Om even te beginnen, ik heb vrij weinig ervaring met een iPhone, wel gebruik ik al ongeveer anderhalf jaar een iPod Touch 2g en aangezien mijn Hi abonnement afloopt wilde ik overstappen op de iPhone en dacht dat dit wel een leuke overstap was als ik hem wist te repareren. Het probleem leek eenvoudig op te lossen te zijn...

Probleem 1:
De home+sleep knop ingedrukt houden werkte niet en het lukte mij ook niet hem in de DFU mode te zetten. Ook kon ik de iPhone niet activeren op mijn PC omdat ik er geen T-Mobile kaart in had zitten. Wel trilt de iPhone nog als je de schakelaar aanzet.
Probleem 2:
Ik heb toen een prepaid kaart van T-Mobile gekocht en probeerde opnieuw te verbinden, maar iTunes blijft zeggen: "U moet een nieuwe versie van iTunes installeren en uw iPhone opnieuw verbinden." Terwijl ik de laatste versie had gedownload.
Ik dacht, als ik de iPhone kan activeren op mijn pc kan ik een herstel toen via iTunes, maar dat gaat het dus ook niet worden.

Op het moment weet ik geen raad meer en hoop dat er hier iemand is die mij met dit probleem kan helpen. Het belangrijkste is natuurlijk het scherm wat ik weer werkende wil krijgen.

Alvast bedankt voor het lezen (en plaatsen van een reactie)!

Ray

ghaghamashibaba 21-06-10 19:41

Citaat: