iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   contactpersonen verzenden/delen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/621-contactpersonen-verzenden-delen.html)

maxschoenmakers 06-10-07 01:47

contactpersonen verzenden/delen
 
zijn er prog. voor het verzenden van contactpersonen??:)

Spikes 06-10-07 11:40

Ik denk dat je het versturen van een contactpersoon als vcf-bestand (vcard) bedoelt? Volgens mij kan het niet, maar het zou berehandig zijn,

maxschoenmakers 06-10-07 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spikes (Bericht 4913)
Ik denk dat je het versturen van een contactpersoon als vcf-bestand (vcard) bedoelt? Volgens mij kan het niet, maar het zou berehandig zijn,

dat bedoel ik ja

maxschoenmakers 06-10-07 14:35

dan kan je een contactpersoon die bijvoorbeeld in outlook staan verzenden via sms naar een ander telefoon.
Dan heb je alle gegevens die daar staan direct in je telefoon staan. Dus makkelijk als iemand jou een nummer vraagt van iemand die jij in je telefoon hebt staan.
Dan kan je die versturen en opslaan:D

maxschoenmakers 06-10-07 14:44

dan kan je een contactpersoon die bijvoorbeeld in outlook staan verzenden via sms naar een ander telefoon.
Dan heb je alle gegevens die daar staan direct in je telefoon staan. Dus makkelijk als iemand jou een nummer vraagt van iemand die jij in je telefoon hebt staan.
Dan kan je die versturen en opslaan:D

Nilles 08-10-07 16:56

het kan zijn dat ik me vergis maar is er niet een app om je iPhone met outlook te syncen?
meen zoiets een keer gelezen te hebben maar weet het niet zeker.

Spikes 08-10-07 19:06

Even de vraag goed lezen: het gaat erom of je een contactpersoon kan verzenden met bijv. bluetooth. Synchroniseren met Outlook kan ie standaard al.

Lucien34 08-03-08 22:04

is er ook een manier om je HELE outlook adresbestand over te zetten naar de iphone?
versie 1.1.3 16GB

Jelke 08-03-08 23:57

wat je ook kan doen is via outlook export naar *.vcf doen en deze mailen naar je email adres wat je gebruikt op je iphone. en dan kan je via mail op je iphone de vcf file open en zo opslaan in je contacten op je iphone. en zo ook weer je vcf contact weer door sturen via de mail op je iphone.

@Lucien34 dat kan gewoon met Itunes zelf.

Lucien34 09-03-08 16:36

kan je mij uitleggen hoe?

firestarter 20-03-08 20:19

Of terwijl met andere woorden, ik zal dus niet meer een contactpersoon kunnen ontvangen dat ik op mn Sony Ericsson gewend was?

rivellagirl 30-04-08 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firestarter (Bericht 85003)
Of terwijl met andere woorden, ik zal dus niet meer een contactpersoon kunnen ontvangen dat ik op mn Sony Ericsson gewend was?

Ik heb mijn Sony Ericsson gesynchroniseerd met outlook, met het sync tooltje van Sony Ericsson. En daarna in I-tunes aan gegeven dat ik de contactpersonen weer op mijn iphone wil hebben. Alles staat erbij ook de opmerkingen en de verjaardagen :). Alleen geeft iphone geen alarm met een verjaardag :(.

macgreek 30-04-08 22:32

Probeer WeTool! Hij verzend geen vcard maar je kan wel een tel.nr. doorsturen.

ButcherJF 01-05-08 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rivellagirl (Bericht 105940)
Ik heb mijn Sony Ericsson gesynchroniseerd met outlook, met het sync tooltje van Sony Ericsson. En daarna in I-tunes aan gegeven dat ik de contactpersonen weer op mijn iphone wil hebben. Alles staat erbij ook de opmerkingen en de verjaardagen :). Alleen geeft iphone geen alarm met een verjaardag :(.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macgreek (Bericht 106026)
Probeer WeTool! Hij verzend geen vcard maar je kan wel een tel.nr. doorsturen.

Precies, en als je verjaardag toevallig hetzelfde is als je telefoonnummer is het toch opgelost?:confused::rolleyes:

japieketjonkel1964 08-10-10 10:56

ik gebruik whatsapp

grams 08-10-10 11:36

en met bump kan het ook ... pakt alleen de foto's niet mee .jammer

japieketjonkel1964 08-10-10 12:11

ja maar je kan met geen van beide contact personen versturen naar andere tel die geen whatsapp of bump heeft


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.