//

IOS 4

IOS 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met heel veel enthousiasme geupdate naar IOS 4, zonder problemen overigens. Ik heb een iphone 3gs 32gb uit frankrijk, orange, met officiele unlock. Dat is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-10, 00:15
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard terug naar iphone os 3.1.3

Met heel veel enthousiasme geupdate naar IOS 4, zonder problemen overigens.
Ik heb een iphone 3gs 32gb uit frankrijk, orange, met officiele unlock. Dat is het probleem dus niet. Direct na de update was ik direct mijn Vodafone instellingen kwijt, niet erg die zet je zo terug. Uur laten direct weer de instellingen weg. Ok nog een keer invoeren.

Ga ik een stukje rijden en sluit mijn iphone aan op mijn ipod aansluiting, inclusief bediening op mijn stuur, werkt mijn bediening niet meer. Dit werkte allemaal nog wel met 3.1.3. Nou toen was mijn keuze gemaakt: ik ga terug naar 3.1.3. zag in mijn prullenbak nog liggen dus eruit getoverd.
Nu ben ik dus een dummie wat apple dit betreft. Ik wil terug naar 3.1.3 dus ik klik op herstellen. Ervan uit gaant dat hij naar de laatste reserve kopie gaat. Dus zo gezegd zo gedaan. Mooi niet ik kom in de IOS 4 fabrieks installatie.... Kan ook mooi niet activeren omdat apple eruit ligt, heb geen telefoon.

Kan iemand mij vertellen hoe ik ooit nog terug kom naar OS 3.1.3????????
Niemand in mn directe omgeving kan mij dit tot nu toe vertellen.

Kortom: HELP

Laatst gewijzigd door cyber2001; 22-06-10 om 13:10. Reden: verkeerde onderwerp naam
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G op iOS 4.1 icm BB 06.15.00 ontzettend traag > naar iOS 4.2.1? Typ 81 Jailbreak 8 19-12-10 20:52
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 KSH Jailbreak 0 30-11-10 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.