//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MeneerFrits Sorry, ik heb dat gedaan, helaas zie ik nergens het 'kantel icoontje'. krijg je wel het springboard met de programma's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 30-06-10, 07:17
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeneerFrits Bekijk bericht
Sorry, ik heb dat gedaan, helaas zie ik nergens het 'kantel icoontje'.
krijg je wel het springboard met de programma's die draaien na het twee keer indrukken van de home knop. scroll dan wel helemaal naar links. Daar zie je het bewuste incoontje staan. zie de bijlagen een met en een zonder slotje
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0220.PNG‎ (177,1 KB, 15x gelezen)
Bestandstype: png IMG_0219.PNG‎ (177,1 KB, 11x gelezen)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 30-06-10, 07:27
Teksta Teksta is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 56
Standaard

Waar te beginnen van de problemen die ik heb ...

3GS met 32 Gb RAM
- Facebook applicatie start soms gewoon niet op
- Navigon vindt geen GPS signaal
- Foto's uploaden via iTunes geeft zwart beeld als ik de foto's wil bekijken op mijn iPhone - Contactpersoon toevoegen, op moment dat ik op 'GEREED' klik crasht de iPhone en start deze opnieuw op
- Batterij gaat nog sneller leeg
- Telefoneren met originele Apple oortjes: halverwege het gesprek hoort mijn gesprekspartner mij niet meer, enige oplossing is oortjes unpluggen. Terug insteken lost niet op. Opnieuw bellen weer wel
- Kantelen van foto's lukt niet, staat niet gelocked onderaan of wat dan ook

En zo heb ik nog wel een aantal problemen (die ik nu eventjes vergeet, het is ook vroeg in de ochtend)
  #363  
Oud 30-06-10, 20:42
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teksta Bekijk bericht
Waar te beginnen van de problemen die ik heb ...

3GS met 32 Gb RAM
- Facebook applicatie start soms gewoon niet op
- Navigon vindt geen GPS signaal
- Foto's uploaden via iTunes geeft zwart beeld als ik de foto's wil bekijken op mijn iPhone - Contactpersoon toevoegen, op moment dat ik op 'GEREED' klik crasht de iPhone en start deze opnieuw op
- Batterij gaat nog sneller leeg
- Telefoneren met originele Apple oortjes: halverwege het gesprek hoort mijn gesprekspartner mij niet meer, enige oplossing is oortjes unpluggen. Terug insteken lost niet op. Opnieuw bellen weer wel
- Kantelen van foto's lukt niet, staat niet gelocked onderaan of wat dan ook

En zo heb ik nog wel een aantal problemen (die ik nu eventjes vergeet, het is ook vroeg in de ochtend)
jij bent niet blij, net als vele anderen waaronder ikzelf. Ook diverse applicaties die niet meer werken, alles is zo traag als......... wat een drame deze update. Hopen op een snelle reactie van apple 4.1 kom maar op
  #364  
Oud 30-06-10, 21:40
Essie63 Essie63 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

zou ik ook wel willen weten, bagger update die iOS4:-( Enkele apps werken niet meer, zelfs de home-knop kan ik niet meer instellen en wat nou geen internetverbinding! pfff...
  #365  
Oud 30-06-10, 21:47
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard internet verbinding

ik had ook het probleem dat hij de pdp indenteit kwijt was. opnieuw ingevoerd nog niks.
na het toestel keer uit en aan gezet te hebben deed mijn internet het weer gewoon.
  #366  
Oud 30-06-10, 23:14
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Geen idee of het kan. Het lijkt mij dat hij je laatst gemaakte back-up terug zet dus de 4.0. Maar goed ik (vrouw -> leek met alles wat met pc's te maken heeft) raakte dus gisteren al in de stress toen mijn geliefde iphone op hol sloeg.

Heb wel het idee dat de iphone nu sneller is als voorheen.
  #367  
Oud 30-06-10, 23:44
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teksta Bekijk bericht
Waar te beginnen van de problemen die ik heb ...

3GS met 32 Gb RAM
- Facebook applicatie start soms gewoon niet op
- Navigon vindt geen GPS signaal
- Foto's uploaden via iTunes geeft zwart beeld als ik de foto's wil bekijken op mijn iPhone - Contactpersoon toevoegen, op moment dat ik op 'GEREED' klik crasht de iPhone en start deze opnieuw op
- Batterij gaat nog sneller leeg
- Telefoneren met originele Apple oortjes: halverwege het gesprek hoort mijn gesprekspartner mij niet meer, enige oplossing is oortjes unpluggen. Terug insteken lost niet op. Opnieuw bellen weer wel
- Kantelen van foto's lukt niet, staat niet gelocked onderaan of wat dan ook

En zo heb ik nog wel een aantal problemen (die ik nu eventjes vergeet, het is ook vroeg in de ochtend)
Nice..32gb ram? zoveel wil ik ook! Bedoel je geheugen of echt het ram?
  #368  
Oud 01-07-10, 09:07
Sleutie Sleutie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3
Standaard

Gisteren mijn iphone 3G terug gehad van reparatie (wat heet, een compleet nieuwe gekregen )

Smiddags werkte alles naar behoren met firmware 3.1.3.

Dus ik hem gisteravond geupdate naar iOS 4. Kom ik er nu achter dat ik problemen heb met bellen. Heb het probleem bij iedereen geconstateerd die ik belde.

Als wordt opgenomen kan ik ongeveer 5 seconden praten met de ander, en daarna hoort de ander mij nauwelijks nog. Dan begint ie te piepen en te kraken en verstaan ze mij niet meer.

Iemand dit eerder gehoord? en wat is de oplossing? herstel uitvoeren?
  #369  
Oud 02-07-10, 01:25
Nailz Nailz is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik heb na mijn update naar IOS4 nog steeds mijn foto's niet terug.
Als ik via Iphone Explorer in de iPhone kijk zie ik daar wel onder photodata de thumbnails staan (.thm), echter zie ik niet onder DCIM de JPG bestanden staan.
De foto's kan ik ook niet vinden op mijn harde schijf zoals al gelezen hier op het forum op locatie privat/var/mobile, sterker nog ik kan die locatie niet vinden.
Wat ik wel nog kan vinden zijn de zogenaamde IHTMB files, gek genoeg staan deze niet onder Itunes mapje maar onder My pictures/My photo cache.
Echter weet ik niet of je deze bestanden kan converteren naar jpg?
Ik heb al vanalles geprobeerd om de foto's terug op mijn iPhone te krijgen, maar helaas zonder succes.
Ik zou echt harstikke blij zijn wanneer iemand mij kan helpen de foto's terug te vinden en op de iPhone te krijgen. Redelijk ten einde raad hier!
  #370  
Oud 02-07-10, 08:05
Sleutie Sleutie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3
Standaard

om terug te komen op 2 posts hierboven:

Na een hele avond klooien ben ik er eindelijk achter maar snap er niks van.

Zodra ik iOS 4 op mijn 3G installeer dan laat mijn microfoontje het afweten.
Dan moet ik mijn mond op het microfoontje drukken als ik praat, dan komt er iets van geluid over naar de andere partij, wat zelfs dan amper te verstaan is, maar er komt in ieder geval geluid door.

Terug zetten naar 3.1.3 lost dit probleem op. bellen werkt weer normaal.
Hierna toch weer iOS4 geinstalleerd en wederom hetzelfde probleem.
Downgrade naar 3.1.3 en hij werkt weer naar behoren.



Foutje in iOS4 in samenwerking met mijn phone.
  #371  
Oud 02-07-10, 08:14
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Even een vraagje,

De iPhone die ik wil bestellen is IOS 4 ready, betekent dit dat de software 4 er al opzit of dat het 3.1.3 is? Aangezien ik, als ik dit zo hoor, graag op 3.1.3 verder wil draaien voorlopig.
  #372  
Oud 02-07-10, 09:42
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thirs. Bekijk bericht
Even een vraagje,

De iPhone die ik wil bestellen is IOS 4 ready, betekent dit dat de software 4 er al opzit of dat het 3.1.3 is? Aangezien ik, als ik dit zo hoor, graag op 3.1.3 verder wil draaien voorlopig.
Als er staat ios4 ready zal het wel 3.1.3 zijn wat er op staat.
  #373  
Oud 02-07-10, 13:59
Sleutie Sleutie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sleutie Bekijk bericht
om terug te komen op 2 posts hierboven:

Na een hele avond klooien ben ik er eindelijk achter maar snap er niks van.

Zodra ik iOS 4 op mijn 3G installeer dan laat mijn microfoontje het afweten.
Dan moet ik mijn mond op het microfoontje drukken als ik praat, dan komt er iets van geluid over naar de andere partij, wat zelfs dan amper te verstaan is, maar er komt in ieder geval geluid door.

Terug zetten naar 3.1.3 lost dit probleem op. bellen werkt weer normaal.
Hierna toch weer iOS4 geinstalleerd en wederom hetzelfde probleem.
Downgrade naar 3.1.3 en hij werkt weer naar behoren.



Foutje in iOS4 in samenwerking met mijn phone.
Damn! Wil ik net bellen weer precies hetzelfde! met 3.1.3!

Denk dat ik proassist maar weer eens ga bellen.
  #374  
Oud 02-07-10, 15:49
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basjuh93 Bekijk bericht
Ja maar vooral de vliegtuigmodus vind ik appart. Waarvoor zou je die gebruiken? Want als je hem inschakelt gaat de Wi-Fi en de Bluetooth niet uit...
Dank!

Je hebt me net geattendeert op een moglijkheid waarnaar ik zocht, maar totaal niet in die richting dacht!

Met de komst van OS4 is het belangrijk geworden zoveel mogelijk verbindingen uit te schakelen ivm accu-gebruik.

's Nachts (of andere tijd dat ik slaap) wil ik ALLES uit, maar de iPhone aan (wekker, of om mee te bellen (noodgevallen)).
Vleigtuigmodus doet dat.

Bedankt!
__________________
Willem.
  #375  
Oud 02-07-10, 17:45
beatje beatje is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via Yahoo naar beatje
Question update 4.0

ook bij mij weer het gebruikelijke ....... iedere update is een ramp vanaf de eerste keer, toen had ik hem net 2 weken.nu na 2 dagen eindelijk de de 4 update op mijn telefoon, maar helaas bij het synchroniseren blijft hij halverwege hangen, dan doet hij ff nix en dan begint hij vanzelf weer opnieuw met synchroniseren en blijft dan wederom halverwege hangen etc etc etc, na veel gedoe (itunes verwijderd opnieuw opgestart itnues gedownload en install weer opnieuw opgestart) kreeg ik de herstelmodus te pakken, maar wederom helaas een foutmelding (de iphone iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (OxE800006B). grrrrrrrrrr. Heb het daarna nogmaals geprobeerd op andere pc maar helaas het zelfde gedonder. mijn telefoon doet nix meer (ohja synchroniseren tot halverwege, zonder dat hij ergens op aangesloten is en dat blijft hij gewoon herhalen tot ik een harde reset doe dan stopt hij en krijg ik zwart beeld) denk dat ie dan uit is. zodra ik aan een knopje kom begint hij weer. hij maakt nu zelfs geen verbinding meer met itunes, daar krijg ik dezelfde foutmelding te zien als de poging tot herstel, ik kan dus niet eens meer een verbinding maken om zelfs maar te trachten te herstellen.ik wil graag deze weer aan de praat hebben heb hem 7 juni net een jaar, mag toch wel verwachten dat ze iets langer meegaan voor die prijs. help help ajb.
  #376  
Oud 02-07-10, 19:25
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Dat is bijzonder, dat het bij jou elke keer een stijd is. Dan zou je bijna denken aan een (hardware-)fout als bijv. een onbetrouwbare kabel of aansluiting op je iPhone of pc. Misschien eens een andere kabel gebruiken en/of checken of je dockconnector schoon is? Is je internetverbinding in orde?

Zet hem nu eerst eens in DFU en probeer dan te herstellen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #377  
Oud 02-07-10, 21:16
beatje beatje is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via Yahoo naar beatje
Standaard

heb idd al andere kabel gebruikt en ook andere pc, dockconnector is schoon en internet doet het perfect.

heb de herstel DFU gedaan dat ging goed, daarna vroeg itunes om de laatste kopie er op te zetten alles bij elkaar duurde totaal ongeveer 1 uur en liep verders goed, tot alles klaar was en er gesynchroniseerd moest worden, en helaas, wederom het zelfde euvel iphone blijft achterelkaar synchroniseren tot halverwege, stopt en begint weer op nieuw.
  #378  
Oud 02-07-10, 22:58
hjk1973 hjk1973 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: westland
Berichten: 1
Standaard

had ik ook na update 4.0 moet je het wachtwoord niet invullen alleen nu 1 dag verder vallen er steeds meer dingen uit
  #379  
Oud 02-07-10, 23:03
beatje beatje is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via Yahoo naar beatje
Standaard

heb ook geen wachtwoord in hoeven te vullen.
las verder op deze site ook over de haarscheurtjes in de achterkant van de iphone, ook dat is bij mij het geval vooral rond aan de onderkant bij de aansluiting voor de dockconnector, mss dat ik het daar maar op moet gooien bij de T-mobile, om op die manier een goed werkende iphone er voor terug te krijgen.
  #380  
Oud 02-07-10, 23:27
kamran kamran is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb een vraagje ik heb een iphone 3gs die had in jailbreakt 3.1.3 met spirit, gisteren had ik hem geupdat naar 4.0, ik kan hem niet meer jail breaken. ik heb alles geprobeer maar lukt niet.weet imand hoe ik hem weer kan jailbreaken?

Laatst gewijzigd door kamran; 02-07-10 om 23:32.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 20:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 21:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 16:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.