//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cyberkoi Ik beschik over een iPhone 3GS 32GB na de upgrade naar iOS4 constateer ook ik de volgende problemen: 1. serieus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 15-07-10, 08:33
JJthefamous JJthefamous is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 28
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyberkoi Bekijk bericht
Ik beschik over een iPhone 3GS 32GB
na de upgrade naar iOS4 constateer ook ik de volgende problemen:
1. serieus probleem met de accu, deze is beduidend eerder leeg bij gelijk of zelfs minder gebruik
2. regelmatig wegvallende netwerkverbinding

Als test heb ik Wi-Fi en bluetooth uitgeschakeld en laat ik geen applicaties in de achtergrond draaien. Het mag allemaal niet helpen. Ik gebruik push mail met 1 exchange account en een aantal pop3 accounts.

Op het Apple forum kwam ik de onderstaande tip tegen, iemand dit al uitgeprobeerd?

I was having big problems with my battery life (10% per hour at best) and also signal dropping issues from time to time.

Last night though I solved all these problems... HOW ??

Via iTunes, restore your iPhone and select the option "as new iPhone" NOT from a backup. This option totally resets your iPhone (no music, videos, data, applications or games saves) but my iPhone was fully charged at 7.30am and now 10 hours later I still have 60% battery.

This now means that my iPhone can last the whole working day before going DEAD !!

Don't get me wrong the RESTORE is a pain but in the long run it looks like the only thing that will sort out your battery problems.

Good luck ... it worked for me !!
Tip: zet vliegtuigmodus aan als je hem niet gebruikt, dan slurpt hij geen energie als je de iPhone op stand-by hebt.
__________________
Update, ik krijg deze week een iPod Touch 4G, Why can ik niet aanpassen??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 15-07-10, 10:55
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

@ peanut 1685;

Ik had hetzelfde probleem. Als je T-mobile belt, laten ze je de boel herstellen. dit had ik gedaan, maar zonder resultaat natuurlijk. Ik ben op internet gaan speuren en heb de oplossing gevonden die voor mij gewerkt heeft;

je gaat op Wi-Fi met je iphone en gaat naar Unlockit - APN Changer for your iPhone
je klikt op continue;
costom apn
daar voer je de gegevens in van T-mobile. APN: internet, username: tmobile en password: tmobile.
je drukt op installeren en alles doet het weer

Succes
  #403  
Oud 15-07-10, 17:17
Riz Riz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard Locatievoorzieningen niet zichtbaar

Hallo,

Ik heb een probleem met de locatievoorzieningen. Ik kan hierin niets veranderen. In het kopje Algemeen staat locatievoorzieningen op JA.. maar als ik op locatievoorzieningen klik dan kan ik daarin niets wijzigen.

In google maps kan hij mijn huidige locatie niet vinden, ook bij verschillende apps waarbij ik mijn locatie kan vermelden geeft ie aan dat mijn locatievoorzieningen niet aan staat..

Wat kan ik hier aan doen??
  #404  
Oud 16-07-10, 11:34
oscarkneppers oscarkneppers is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Unhappy Error 1602 in iTunes bij upgrade

Ik wil mn iPhone 3G opdaten naar 4.01 maar iTunes geeft me steeds de melding dat het niet lukt, error 1602. Rstoren werkt evenmin. Apple Support's aanwijzingen gevolgd... Maar no go. Iemand ervaring mee? Helemaal iPhone wissen?
Oscar
  #405  
Oud 16-07-10, 15:28
timmievesch timmievesch is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Hi,

Weet iemand hoe ik de firmware van de 4.0 versie terug kan zetten naar de vorige versie ( ik meen 3.2.1). mijn Iphone is namelijk onwijs traag geworden sinds mijn laatste update. of heeft iemand andere tips waardoor ik weer een beetje peper in mn toestel krijg?

Thanks!
  #406  
Oud 16-07-10, 15:40
Teksta Teksta is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 56
Standaard

Gisteren, na de update van 4.0 naar 4.0.1 had ik de iPhone volledig opgeladen omstreeks 23u. Ik zag mijn batterij zo leeg lopen... om 6u deze ochtend, de iPhone volledig leeg. (gelukkig moest ik niet opstaan, want ik gebruik altijd mijn iPhone als wekker, deze keer zou het mij dus fataal geworden zijn).

Deze ochtend volledig opgeladen en nu houdt de batterij zich toch wat sterker.
Sorry hoor, maar de tips die hier gegeven worden, zoals "zet 'm op vliegtuigmodus als je 'm als standby wilt" vind ik GEEN oplossing.

Ook de herstelmodus uitvoeren en als nieuwe iPhone configureren, zodat je terug weer manueel alles (ook je contactpersonen) mag ingeven.

Nee, Apple is het serieus aan het verkl*ten. Ik twijfel zeer hard om een iPhone 4 aan te schaffen. Ik word echt gek van elke dag of zelfs twee keer per dag op te laden. Op den duur heb ik schrik om een applicatie te openen, omdat ik denk dat ik anders mijn batterijduur te hard zie slinken en ik het verloop van de dag niet meer haal.
  #407  
Oud 16-07-10, 16:02
Rene1980 Rene1980 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik begrijp niet goed waarom het ene toestel wel problemen krijgt na de update en de andere niet hoor. Apple ligt nu in ieder geval onder een vergrootglas en ik krijg bijna het idee dat de hele wereld nu op die persco zit te wachten. Mijn 3GS doet het in ieder geval prima met OS4. Ik heb wel het idee dat de batterij iets meer verbruikt.., maar dat is echt marginaal. Als ik weer kan verlengen wil ik best die 4 hebben..., of een 4S voor mijn part.
  #408  
Oud 16-07-10, 17:49
tracker's schermafbeelding
tracker tracker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

also, nu zit ik op m'n gemak met itunes 9.0 en een teruggezet naar 3.1.2 jailbreak iphone. helemaal toppie tot op dit moment. ik zit dus de laatste paar dagen te overwegen om itunes te upgraden naar de laatste versie en dan denk ik dat hij mijn iphone wil updaten naar iOS 4.

maar als ik deze thread zo eens lees, begin ik heel zwaar te twijfelen of dat allemaal wel zinvol is. ik bedoel, er zijn nogal wat problemen.

wat is dan wijsheid?
__________________
Heb ik nu een appel of een apple.
富蘭久 伴 多 告, 伴 久 富
  #409  
Oud 16-07-10, 18:04
Bertjuh070 Bertjuh070 is offline
• iOS 6.0
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Bertjuh070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oscarkneppers Bekijk bericht
Ik wil mn iPhone 3G opdaten naar 4.01 maar iTunes geeft me steeds de melding dat het niet lukt, error 1602. Rstoren werkt evenmin. Apple Support's aanwijzingen gevolgd... Maar no go. Iemand ervaring mee? Helemaal iPhone wissen?
Oscar
Heb het zelfde probleem
  #410  
Oud 16-07-10, 22:32
Prinsie Prinsie is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonnyh Bekijk bericht
ja ik heb hetzelfde problemen met mijn instellingen. oo kan ik niet meer bij de instellingen van mijn agenda komen. Heb jij de oplossing al?
Ik heb ook dat probleem, instellingen - algemeen crasht en toont dan het springboard. Net naar iOS 4.0.1 geupgrade, maar helaas niet opgelost. Inmiddels wanhopig op zoek naar een oplossing... iemand al iets gevonden?
  #411  
Oud 17-07-10, 09:23
iSponge's schermafbeelding
iSponge iSponge is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten
Berichten: 16
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iSponge Stuur een bericht via MSN naar iSponge
Standaard

Heb na de update naar 4.0.1 in m'n fotorol een enorm zwart vlak staan over de foto's heen en als je gewoon door de foto's bladerd is er niets aan de hand.. En krijg steeds een melding dat er geen internet verbinding is als er geen T-mobile netwerk is terwijl er wel gewoon Wi-Fi is (ja, heb gecoltroleerd of die wel internet had)... Grrr...

Edit: foto van het zwarte vlak.

Laatst gewijzigd door iSponge; 17-07-10 om 16:05.
  #412  
Oud 17-07-10, 18:44
doctonk doctonk is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard location service werkt niet

Na update werkt location service niet meer. Onder settings/general wordt aangegeven dat location services on staat. Als je doorklikt staan er de apps die er gebruik van maken. Bij alle apps staat ie off. kan echter niets veranderen in die pagina. Iemand een idee?

Ik lees veel over dubbelklik van de homeknop en multitasking, bij mij werkt dubbelklikken nog als vanouds, start de ipod om dat ik dat had ingesteld. Dus geen multitasking.

Laatst gewijzigd door doctonk; 17-07-10 om 18:46.
  #413  
Oud 17-07-10, 19:11
doctonk doctonk is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Zie volgende, sorry geen quote.

Laatst gewijzigd door doctonk; 17-07-10 om 19:17.
  #414  
Oud 17-07-10, 19:15
doctonk doctonk is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riz Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb een probleem met de locatievoorzieningen. Ik kan hierin niets veranderen. In het kopje Algemeen staat locatievoorzieningen op JA.. maar als ik op locatievoorzieningen klik dan kan ik daarin niets wijzigen.

In google maps kan hij mijn huidige locatie niet vinden, ook bij verschillende apps waarbij ik mijn locatie kan vermelden geeft ie aan dat mijn locatievoorzieningen niet aan staat..

Wat kan ik hier aan doen??
Sorry zie dit nu pas, heb hetzelfde probleem, al een oplossing?
  #415  
Oud 18-07-10, 19:30
matsombo matsombo is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St. Elmo Bekijk bericht
Ik heb, geloof ik, een bug gevonden in de agenda na het updaten naar iOS4...

Het verwijderen van herhaalde activiteiten lukt niet! (Ik heb veel verjaardagen als een herhaalde activiteit in mijn agenda staan.) Zijn er meer mensen die dit hebben?
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik geloof dat ik dat nog voor de update naar 4.0 al had.
  #416  
Oud 20-07-10, 19:46
ysf ysf is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Limburg
Berichten: 18
Standaard

Ok vrienden na 3 weken en paar dagen is men iphone terug van herstelling.. hij is in orde naar mijn grote verbazing, had hem gekregen als "emergency call" en nadat ik hem heb ingestoken kon ik hem aan de praat krijgen.. (heb dus nu os 4.0)

maar nu ben ik bang om het volgende te doen
iphone vraagt nu het volgende;
dfd.jpg

ik durf reservekopie niet aan te duiden, gebeurt er iets als ik vanaf reservekopie herstel? want bij sync was mijn iphone op 3.1.3..
en nu heb ik 4.0
kan ik mijn foto's, berichten etc terug krijgen met dit reservekopie?
  #417  
Oud 20-07-10, 19:54
Soxbrother Soxbrother is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 122
Standaard

Sinds de update naar iOS 4.0 op mijn 3GS, valt regelmatig mijn Wi-Fi verbinding weg op de meest willekeurige momenten, dan moet je "vernieuw lease" kiezen en dan werkt hij weer even.
Update naar 4.01 heb ik nog niet gedaan.
Ik heb ook gelezen dat er veel klachten zijn van mensen waarbij de Wi-Fi helemaal niet meer werkt en dat het iOS 4.0 de Wi-Fi chip kapot doet.
Hopelijk komt in een volgende update een softwarematige oplossing hiervoor.

Graag had ik geweten of hier nog mensen zijn waarbij de Wi-Fi niet meer naar behoren werkt.

Vriendelijke groeten,
Soxbrother
  #418  
Oud 23-07-10, 00:07
Juniorg Juniorg is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Yo,
Ik weet niet of deze oplossing al ergens stond maar ik deel m toch even. Ik had na de update naar ios 4 geen visual voicemail meer,kon geen mms meer versturen en had de hele tijd een irritant doorschakelen actief bericht als ik wilde bellen of gebeld werd. Nu heb ik ergens gelezen dat je je iphone gewoon weer moet jailbreaken maar dan met redsnow 0.9.5b5-5. Als je m al gejailbreakt hebt moet je cydia deselecteren. Ik heb de 3g dus heb multitasking en wallpaper ook gedeselecteerd. Ik weet niet of dit ook voor de 3gs werkt. Hoop dat het helpt.

Greetz Juniorg
  #419  
Oud 25-07-10, 14:09
Annelien Annelien is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Breda
Berichten: 3
Standaard batterij sneller leeg na update 4.01

De batterij van van IPone 3G is na de update 4.01 opvallend snel leeg. Zonder bellen verbruikt hij 50% van de batterij in ongeveer 4 uur. Wie heeft een oplossing?
  #420  
Oud 27-07-10, 11:49
Bien Bien is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Ook hier troubles. Had voor update naar iOS4 jailbreak met spirit. Besloot geen jailbreak meer te willen dus update gedaan. Na update geen G3 verbinding meer. Resetten via itunes gedaan, geen resultaat. Wat ik bij de jailbreak gedaan had was tmobile naam bovenin vervangen met eigen naam en ook dat staat er nog. Iemand een idee hoe dit op te lossen ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 20:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 21:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 16:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.