Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ViperNL Die is pas zichtbaar als je meer dan 1 regel text hebt. Hier werkt Google sync ook nog niet . ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Update
|
|
|||
|
|||
Hmm, een aantal zaken werkt hier goed na upgrade met 3G. Alleen instellingen allemaal weg en krijg een fout (-34) in iTunes.. Niet helemaal soepel. Gelukkig al mijn contacten en afspraken vanuit iCal en Adresboek makkelijk te syncen.
Enige probleem: geen enkele app werkt. Ze laten allemaal gedurende +/- 1 sec. het opstartscherm zien om vervolgens weer te sluiten. Iemand anders hier ook last van of een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand een oplossing?? Wel zo handig om algemene instellingen aan te kunnen passen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Kies instellingen-->algemeen-->stel opnieuw in --> Herstel netwerkinstellingen. 2. Vul de vodafone-instellingen weer in: APN live.vodafone, user/ww: vodafone Werkt als een zonnetje |
|
|||
|
|||
onscherpe fotos
Op een of andere manier zijn de fotos uit de fotobibliotheek onscherp na de upgrade. Hoe dit te verhelpen?
|
|
||||
|
||||
samengevoegd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3GS, 16GB.
Deze zojuist geupdate naar ios4, alleen hoe kan ik multitasking aanzetten? Daarnaast heb ik de hulpprogramma map niet, en kan ik niet met mappen werken? |
|
|||
|
|||
Dat was net ook al uitgelegd, maar goed. Sleep een applicatie op een andere, dan maakt de iPhone automatisch een map aan. Je kan dan ook de naam wijzigen, het wijst zich vanzelf
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sorry, bedankt voor je antwoord voor het aanmaken van mappen.
Maar hoe werkt de mutitaskting dan? Er moet dan toch een map aangemaakt zijn met Hulpprogramm? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord.
|
|
|||
|
|||
die van mij loopt volledig vast. Ik heb gisteren van de verzekering een nieuwe 3GS gehad en gisteravond liep hij helemaal vast. met paarse strepen en dergelijke.
Dus harde reset en hij bleef continue hangen op het appeltje. Vanochtend deed hij het weer, maar hij liep weer vast nu starte hij wel op! Raar.. Wat moet ik doen verzekering bellen maar dan ben ik hem weer 3 weken kwijt of moet ik langs de t-mobile shop gaan? hij is nu niet betrouwbaar! Enig idee of dit aan de software ligt of aan de (nieuwe) iPhone? Gr. Mark
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat crashen kan te maken hebben met het feit dat hij Jailbroken is, zoals ik aan je status zie?
|
|||
|
|||
Synchronisatie blijft hangen
Na de installatie van iOS4 (met horten en stoten) merk ik op mijn 3G geen enkele verandering. Folders werken kennelijk niet op de 3G.
Erger is dat de synchronisatie blijft hangen bij "Op iPhone zoeken naar nieuw geïnstalleerde onderdelen" . iTunes reageert niet meer en is slechts geforceerd te stoppen. Gevolg is dat ik een zojuist gekocht nieuw programma niet kan installeren. Ik heb zowel de iPhone als de Mac helemaal fris opgestart, maar het blijft zo. Suggesties? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP | Mischa84 | iPhone Apps | 2 | 23-04-11 21:29 |
Problemen na updat IOS 4.1 | Makeza | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 22:28 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
Problemen met ios $ | TACO71 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-07-10 23:14 |
|
|