//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou het kunnen dat je al die nwe functie zelf moet downloaden in iTunes zoals iBook en Hulp Prog. ? En niet dat alles mee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 22-06-10, 13:10
lotteke2005 lotteke2005 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Venlo
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar lotteke2005
Standaard

Zou het kunnen dat je al die nwe functie zelf moet downloaden in iTunes zoals iBook en Hulp Prog. ?
En niet dat alles mee komt met OS4 :-(
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 22-06-10, 13:12
postbus31's schermafbeelding
postbus31 postbus31 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Stadskanaal
Berichten: 122
Standaard

Hier alles probleemloos verlopen. De Google sync problemen had ik in eerste instantie ook ,maar na een uurtje bleek toch alles netjes gesynced (mail, agenda, contacten)

De APN settings moesten handmatig opnieuw ingevoerd worden ,maar da's een eitje.

Hebben de mensen die internetproblemen hebben hun APN al gechecked? Ook is het verstandig om tijdens de update je iPhone niet in flightmode te zetten maar gewoon actief te laten. Heb bij een vorige update ook data-problemen gehad doordat ik mijn iPhone niet bij het netwerk had aangemeld toen ik de update draaide.
__________________
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
http://www.postbus31.com
  #103  
Oud 22-06-10, 13:13
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lotteke2005 Bekijk bericht
Zou het kunnen dat je al die nwe functie zelf moet downloaden in iTunes zoals iBook en Hulp Prog. ?
En niet dat alles mee komt met OS4 :-(
Folders (wat jij hulp prog. noemt) moet je niet installeren via iTunes, maar kan je gewoon activeren door icoontjes op elkaar te slepen.
  #104  
Oud 22-06-10, 13:15
Woody36's schermafbeelding
Woody36 Woody36 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peeetr Bekijk bericht
Helaas, na de iOS4 update geeft mijn iPhone 3gs (32gb) wel aan een volledige 3g verbinding te hebben met T-Mobile, maar is enige vorm van internet ver te zoeken. Zowel Safari als Opera en iTunes en de AppStore blijven maar proberen te connecten. Ik heb dit in Den Bosch vanochtend geprobeerd. Ik zit nu op mijn werk in Hilversum, maar nog steeds niets >(
Hier ook geen 3G meer. Vanochtend nog wel kon ik nog wel worden gebeld maar nu is bellen, gebeld worden, internet en mail via 3G niet meer mogelijk. Laatste 2 werken via Wi-Fi wel. Een collega ervaart met zijn 3GS hetzelfde.
Gisteren de IOS 4.0 op mijn iPhone 3G gezet en toen geen problemen ondervonden. Oorzaak lijkt mij bij T-Mobile te liggen. Op hun forum zijn er meer die hetzelfde probleem ervaren.

Laatst gewijzigd door Woody36; 22-06-10 om 13:18.
  #105  
Oud 22-06-10, 13:19
robbertuges robbertuges is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
Die (Vodafone) melding heb ik al heel lang. Irri inderdaad. Maar geen iOS4 probleem.
Die had ik in vorige OS opgelost, inclusief vodafone logo linksboven (ipv "vodafone NL" als tekst naast bereik). Via Vodafone/KPN/Telfort settings voor je iPhone 3G/GS met firmware 3.0 en 3.1.
  #106  
Oud 22-06-10, 13:24
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peeetr Bekijk bericht
Helaas, na de iOS4 update geeft mijn iPhone 3gs (32gb) wel aan een volledige 3g verbinding te hebben met T-Mobile, maar is enige vorm van internet ver te zoeken. Zowel Safari als Opera en iTunes en de AppStore blijven maar proberen te connecten. Ik heb dit in Den Bosch vanochtend geprobeerd. Ik zit nu op mijn werk in Hilversum, maar nog steeds niets >(
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djuroen Bekijk bericht
Dit heb ik dus ook!!!...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niickx Bekijk bericht
Heeft wel iedereen internet??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QJP Bekijk bericht
Inderdaad geen 3G internet meer, collega op de zaak heeft de update nog niet gedaan en heeft gewoon 3G. Je krijgt geen public IP-adres meer, en dus dan ook geen internet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woody36 Bekijk bericht
Hier ook geen 3G meer. Vanochtend nog wel kon ik nog wel worden gebeld maar nu is bellen, gebeld worden, internet en mail via 3G niet meer mogelijk. Laatste 2 werken via Wi-Fi wel. Een collega ervaart met zijn 3GS hetzelfde.
Gisteren de IOS 4.0 op mijn iPhone 3G gezet en toen geen problemen ondervonden. Oorzaak lijkt mij bij T-Mobile te liggen. Op hun forum zijn er meer die hetzelfde probleem ervaren.

Ik had na de update ook geen 3G verbinding meer, hoewel dat wel bovenin de statusbalk stond. Aan het eind van de update gaf iTunes aan dat de iPhone niet geactiveerd kon worden, waarschijnlijk overbalsting van de servers. Ik denk dat het hiermee te maken heeft.


Heb namelijk een restore gedaan, iPhone geactiveerd en daarna had ik gewoon weer 3G (let wel, via T-Mobile). Om eventuele conflicterende instellingen te voorkomen heb ik geen backup teruggezet, maar de iPhone als nieuw opgezet. Las ergens (weet niet meer waar helaas) dat iemand hier problemen mee had.
  #107  
Oud 22-06-10, 13:25
darren72 darren72 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

bij mij werkt internet niet en bij de berichten kan je geen foto bijzetten, dus ook geen mms
  #108  
Oud 22-06-10, 13:27
lotteke2005 lotteke2005 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Venlo
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar lotteke2005
Standaard

Inderdaad ik was op zoek naar een soort hulp map omdat ik die ook zag zoals afgebeeld op de Iphone afbeelding ! Ik zag alleen een map met diversen bestanden erin ,maar door te slepen en op de ander te plaatsen krijg je een map met inhoud.
Nog maals dank !
Denk dat er nu veel opgelost is,.
Ik wilde net zoals anderen waarschijnlijk alles te snel voor elkaar hebben en meende dat er fouten waren ingeslopen of dingen niet waren geinstalleerd,maar gelukkig tot nu toe niet dus
Dank je wel voor de hulp !
  #109  
Oud 22-06-10, 13:29
darren72 darren72 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard geen internet en geen mms

leuke update van Apple, heb al weer spijt, geen internet meer en geen mms.volgens tmobile wordt dit vandaag of morgen opgelost, ik ben niet de enige??!

Een totale nieuwe restore zou helpen??
  #110  
Oud 22-06-10, 13:55
Lente's schermafbeelding
Lente Lente is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alireza Bekijk bericht
Werkt WhatsApp bij jullie goed? Ik krijg de notificatie wel, maar ik kan niet het hele bericht lezen en kan ook niets versturen. Ik zie dus ook mijn gesprekken niet meer. Ik zit wel op 2.5.6, zogenaamd iOS 4.0 tested.
En ik heb het gevoel dat mijn iPhone 3G bij veel handelingen trager is geworden en bij sommige weer iets sneller. Maar vooral trager viel me op, bij jullie ook?

[EDIT] WhatsApp werkt nu weer wel, chat verwijderd en opnieuw een nieuwe chat aangemaakt. Alleen vind ik hem nog steeds erg traag werken.
What's App werkt al traag sinds de nieuwe update van afgelopen weekend n.m.i. staat het los van iOS 4.
  #111  
Oud 22-06-10, 13:59
eddimello eddimello is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Waar moet ik de APN settings aanpassen en in wat dan wel? Zit zelf bij Tmobile?
  #112  
Oud 22-06-10, 14:05
I Stig I's schermafbeelding
I Stig I I Stig I is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 42
Standaard

Mijn iPod op mijn iPhone valt gewoon uit na 3 seconden :S Ik heb mijn iPhone al afgezet, gereset...
  #113  
Oud 22-06-10, 14:09
gerhoogendoorn gerhoogendoorn is offline
• iOS 11.0
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

Op mijn 3GS werkt alles. Alleen kan ik geen reservekopie meer maken met Itunes 9.2.
Multitasking werkt overigens alleen als de app daarvoor geschikt is gemaakt. Nu sluiten veel programma's af bij het switchen.
  #114  
Oud 22-06-10, 14:13
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik heb soms dat de Wi-Fi niet inschakelt, hij blijft op het rondje staan.

Hier zit dus een vertraging in , ik heb wel gelezen dat met IOS4 Wi-Fi langer aanblijft.

Behoorlijk irritant eigenlijk, reboot etc heeft niet geholpen
__________________

  #115  
Oud 22-06-10, 14:34
Katth Katth is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Gmail synchroniseren lijkt weer te werken, maar pushen doet het niet. Ook al geeft mijn iPhone aan dat ik 3G heb, kan die toch geen verbinding krijgen.
  #116  
Oud 22-06-10, 14:39
Jinta Jinta is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Ik durf de update niet te doen, als ik dit allemaal zo lees!
  #117  
Oud 22-06-10, 14:41
eddimello eddimello is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik zou inderdaad nog ff wachten want ik heb nog steeds geen verbinding met de Exchange server van Gmail?
  #118  
Oud 22-06-10, 14:54
Arletta Arletta is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Na wat opstartproblemen (mail en mms) werkt alles prima. Alleen speelt hij geen muziek meer af via mijn radio.. Iemand hier een oplossing voor?
  #119  
Oud 22-06-10, 15:03
eddimello eddimello is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Tot mijn verbazing wordt het iets beter. Heb nu de A van de contacten! Het lijkt of het allemaal ongelofelijk langzaam gaat.
  #120  
Oud 22-06-10, 15:05
Berik61 Berik61 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbertuges Bekijk bericht
Hmm, een aantal zaken werkt hier goed na upgrade met 3G. Alleen instellingen allemaal weg en krijg een fout (-34) in iTunes.. Niet helemaal soepel. Gelukkig al mijn contacten en afspraken vanuit iCal en Adresboek makkelijk te syncen.

Enige probleem: geen enkele app werkt. Ze laten allemaal gedurende +/- 1 sec. het opstartscherm zien om vervolgens weer te sluiten. Iemand anders hier ook last van of een oplossing voor?
Dat heb ik dus ook!
En rebooten hielp niets, dus wat kan ik doen?
Voor de duidelijkheid: geen enkele app -behalve die van Apple- werkt meer bij mij; meteen na de opstart zie ik mijn springboard weer....
:-((
__________________
iphone 5 (32) iOS 8.1, MacBookPro 15" 2,5 i7, OSX 10.10.1

Laatst gewijzigd door Berik61; 22-06-10 om 15:14.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 20:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 21:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 16:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.