iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen met iOS 4.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62153-problemen-ios-4-0-a.html)

basjuh93 21-06-10 23:29

Problemen met iOS 4.0
 
Ik hb en aantal rare problen opgemerkt in ios 4.0
Zo heb ik op de iPod touch een vliegtuigmodus. Waar die voor nodig is???

Is hij al minimaal 4 x het springboard "gecrashed". (vastlopend 'bezig' rondje)

Is hij al twee keer uit gevallen.

Zunne 21-06-10 23:35

Op iPhone werkt het bij mij prima tot nu toe, maar wel 1x safari helemaal vast gehad. Hard afsluiten en hij deed het weer, maar toch opvallend want nooit eerder gehad

basjuh93 21-06-10 23:42

Ja maar vooral de vliegtuigmodus vind ik appart. Waarvoor zou je die gebruiken? Want als je hem inschakelt gaat de Wi-Fi en de Bluetooth niet uit...

PeHa5772 22-06-10 01:26

3G Instellingen crash
 
Ik heb een iPhone 3G geupdate naar iOS4 en heb nu een probleem. Ik kan niet meer naar intellingen->algemeen want dan kom ik weer telkens terug op het springboard. Ook lukt het me niet om bij mijn gmail exchange account te komen. Iemand meer deze problemen ?

edwardvanmeel 22-06-10 06:56

Hier dezelfde problemen! Mijn vrouw en ik hebben allebei nog de oude 3G en daarop Exchange voor ons Gmail Account. Werkte altijd perfect en gisteren de update naar 4.0 en ik krijg het niet meer aan de gang. Ben nu de iPhone aan het herstellen naar fabrieksinstellingen en dan vanaf 0 eens kijken.

dalessandro 22-06-10 07:24

Na een nachtje slapen doet mijn email en agenda van Google het weer, alleen mijn contacten werken niet meer. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Peeetr 22-06-10 07:33

Helaas, na de iOS4 update geeft mijn iPhone 3gs (32gb) wel aan een volledige 3g verbinding te hebben met T-Mobile, maar is enige vorm van internet ver te zoeken. Zowel Safari als Opera en iTunes en de AppStore blijven maar proberen te connecten. Ik heb dit in Den Bosch vanochtend geprobeerd. Ik zit nu op mijn werk in Hilversum, maar nog steeds niets >(

eddimello 22-06-10 07:41

Ik krijg Exchange ook niet aan de gang op mijn phone. Daar baal ik echt van. Kan ik mijn contacten niet zien.

mavical 22-06-10 07:42

PDP-indentiteit niet geaccepteerd
 
Na het installeren van OS 4 krijg ik de melding PDP-indentiteit niet geaccepteerd. Ik zag dat onder mobiel datanetwerk de gegevens van Vodafone waren verdwenen, t.w.

APN live.vodafone.com
Gebruikersnaam vodafone
wachtwoord vodafone

Ik heb dit weer ingevuld, echter ik krijg nog steeds dezelfde melding en kan dus via 3g het internet niet meer op. . . . .

Iemand een oplossing dan wel het zelfde probleem ???

kokkie44 22-06-10 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mavical (Bericht 470065)
Na het installeren van OS 4 krijg ik de melding PDP-indentiteit niet geaccepteerd. Ik zag dat onder mobiel datanetwerk de gegevens van Vodafone waren verdwenen, t.w.

APN live.vodafone.com
Gebruikersnaam vodafone
wachtwoord vodafone

Ik heb dit weer ingevuld, echter ik krijg nog steeds dezelfde melding en kan dus via 3g het internet niet meer op. . . . .

Iemand een oplossing dan wel het zelfde probleem ???

Ik heb het net even geprobeerd omdat ik hetzelfde probleem had.
Had ik het maar niet gedaan, kreeg net 156 mailtjes binnen :mad:
Hij loopt vast

JJthefamous 22-06-10 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basjuh93 (Bericht 469729)
Ik hb en aantal rare problen opgemerkt in ios 4.0
Zo heb ik op de iPod touch een vliegtuigmodus. Waar die voor nodig is???
Antwoord: die heb je nodig om in het vliegtuig je wi/fi uit te zetten en geen storingen te voorkomen!!! logisch.......zoek mijn acc voor een tutorial op youtube, gwn JJthefamous op youtube.

Is hij al minimaal 4 x het springboard "gecrashed". (vastlopend 'bezig' rondje)
Niet jailbreaken....doe met redsn0w 0.9.5mb1

Is hij al twee keer uit gevallen.

Luie batterij....

dalessandro 22-06-10 08:09

Bij mij doet Google Contacts het ook weer... Als ik het goed heb gelezen heeft Google gisteren wat problemen gehad wat tot gevolg heeft gehad dat er "onderhoud" gepleegd moest worden.

JJthefamous 22-06-10 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalessandro (Bericht 470052)
Na een nachtje slapen doet mijn email en agenda van Google het weer, alleen mijn contacten werken niet meer. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Niet op te lossen jammergenoeg:rolleyes: Apple heeft contacten geupdate dus je moet via een ander programma een backup maken volgende keer...

eddimello 22-06-10 08:16

Bij mij nog steeds niets!

peanut1685 22-06-10 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peeetr (Bericht 470058)
Helaas, na de iOS4 update geeft mijn iPhone 3gs (32gb) wel aan een volledige 3g verbinding te hebben met T-Mobile, maar is enige vorm van internet ver te zoeken. Zowel Safari als Opera en iTunes en de AppStore blijven maar proberen te connecten. Ik heb dit in Den Bosch vanochtend geprobeerd. Ik zit nu op mijn werk in Hilversum, maar nog steeds niets >(

Ik heb precies hetzelfde na update met os 4 heb ik helemaal geen internet meer op de 3GS

Weet iemand of T mobile hier al mee bezig is?

gserban 22-06-10 08:29

De problemen die ik heb

1) Exchange werkt nauwelijks of niet hij zegt er is nieuwe mail wil je deze openen duurt het eeuwen voordat hij de mail ophaalt.

2) mijn telefoon lijkt wel 2x trager te zijn geworden ( 3GS 32gig) als voorheen ik merk dit met games zoals airhockey liep eerst vloeiend nu hortend en stotend puck die beweegt

3) programma's chrashen achter elkaar terwijl ik er voor zorg dat er niet op de achtergrond draait

en ga zo maar door

Mijn conclusie IOS 4 is nog heel erg buggie en hoop dta er snel een update gaat komen vooral voor Exchange

stevekamta 22-06-10 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peanut1685 (Bericht 470092)
Ik heb precies hetzelfde na update met os 4 heb ik helemaal geen internet meer op de 3GS

Weet iemand of T mobile hier al mee bezig is?

Ik ook heb precies hetzelfde probleem hij geeft 3G aan maar niks qua internet werkt.

nlrela 22-06-10 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peeetr (Bericht 470058)
Helaas, na de iOS4 update geeft mijn iPhone 3gs (32gb) wel aan een volledige 3g verbinding te hebben met T-Mobile, maar is enige vorm van internet ver te zoeken. Zowel Safari als Opera en iTunes en de AppStore blijven maar proberen te connecten. Ik heb dit in Den Bosch vanochtend geprobeerd. Ik zit nu op mijn werk in Hilversum, maar nog steeds niets >(

Heb exact hetzelfde probleem .... echter alleen in Zwitserland met Swisscom als provider.

Lente 22-06-10 08:40

Ik maak veel gebruik van mijn agenda op de iPhone. Nu met iOS 4 op mijn toestel heeft hij er opeens twee verjaardagskalenders erin staan. Een onder het kopje ' andere' en de andere onder het kopje 'van mijn Mac' (incl de agenda's thuis en werk). Weet iemand hoe ik dit de verjaardagskalender onder 'andere' kan verwijderen?

truckdiver 22-06-10 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nlrela (Bericht 470103)
Heb exact hetzelfde probleem .... echter alleen in Zwitserland met Swisscom als provider.

staan je netwerkinstelingen goed ingesteld?
http://img13.imageshack.us/img13/921/img0329.png http://img580.imageshack.us/img580/4896/img0330.png


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.