//

Home knop, zorgt dat Ipod uit gaat

Home knop, zorgt dat Ipod uit gaat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag forum, In het verzameltopic, schreef ik laatst over problemen die ik had met herstellen van iPod. Ik dacht dat mijn probleem was opgelost, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-06-10, 23:38
schuurmachine schuurmachine is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard Home knop, zorgt dat Ipod uit gaat

Dag forum,

In het verzameltopic, schreef ik laatst over problemen die ik had met herstellen van iPod. Ik dacht dat mijn probleem was opgelost, maar het was slechts gedeeltelijk opgelost. Ik kan nu namelijk wel mijn iPod herstellen maar deze herstel is maar van korte duur nuttig. Na de herstel krijg ik het beginscherm als je een iPod of iPhone voor het eerst synchroniseert, Ik start dan bijvoorbeeld Safari op maar als ik uit deze app wil door op de home knop te drukken krijg ik het scherm dat je normaal zou krijgen als je 2 a 3 seconden de Power/sleep knop inhoudt. Ik kan dan een stuk of 2 keer op annuleren drukken, maar daarna vliegt de iPod weer in zijn herstelmodus. Dus het bekende Apple Logo, met daarna de connect to iTunes die vervolgens zegt dat ik hem moet herstellen, daarna weer precies hetzelfde verhaal.

Ik had dit probleem met de vorige versie van iTunes en 3.1.3 nadat de niewe iTunes en iOS4 uitkwam dacht ik dat dit misschien mijn probleem op zou lossen. Het updaten en synchroniseren verliep zonder problemen, maar nadat ik de home knop ook maar eventjes kort indrukte kwam het bekende 'uitgaan' scherm.

De iPod is dus hersteld, en het lijkt me dan ook dat de eerdere jailbreak van Spirit op 3.1.3 niet meer van toepassing is. (voor dit verhaal verwijs ik naar verzameltopic.

Verder is er nog iets vrij vreemds. Zoals ik al zei komt mijn ipod in het 'uitgaan scherm' na het kort indrukken van zowel de home knop maar ook de power/sleep knop. Als mijn ipod dan in herstelmodus wordt gedetecteerd in iTunes en je herstelt hem niet, hoor je na ongeveer 10 minuten het geluid wat je hoort te horen als je je ipod aansluit en kan ik hem weer ontgrendelen. Het herstellen is dus niet altijd nodig.

Maar nou is mijn vraag dus wat ik hier aan kan doen? Heeft iemand dit wel eens eerder meegemaakt? want ik kan het probleem nergens vinden. Heb al overwogen om naar de winkel te gaan, maar dacht dat ik het misschien nog zelf kon oplossen.

Alvast Bedankt.

Laatst gewijzigd door schuurmachine; 21-06-10 om 23:45. Reden: onvoledige beschrijving
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-10, 14:58
schuurmachine schuurmachine is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Niemand een goede oplossing voor dit probleem?

Ik denk dat ik vandaag of morgen met de ipod naar de winkel ga? Kom ik daar niet met verrassingen te staan? omdat hij hiervoor gejailbreaked was?
  #3  
Oud 23-06-10, 15:25
Gigachris Gigachris is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 47
Standaard

Ben je al een keer begonnen zonder reservekopie? Ik weet dat er een programma is in cydia, SBsettings als ik me niet vergis, waarin je deze mogelijkheden hebt? Misschien zit daar de fout? Maar ik neem aan dat je dat wel een keer hebt gedaan.

Volgens mij konden ze wel op 1 of andere manier zien of je hem ooit hebt gejailbreakt, weet alleen niet hoe.

Ik zou bij de winkel langs gaan, alhoewel ik niet weet of ze net zoveel weten als hier(A)
  #4  
Oud 23-06-10, 18:44
schuurmachine schuurmachine is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Ja ik heb hem als nieuw gesynchroniseerd. En ook op een andere computer. Dat was nog wel op de oude versie van iTunes. Maar het lijkt mij toch dat de fout niet in een net nieuw gedownloade versie van iTunes zit.

Ga morgen maar naar de winkel, maakt me niet uit wat ze doen. Als ze maar iets doen, stuur dat ding dan maar op. Op dit moment mis ik mijn iPod gewoon heel erg
  #5  
Oud 29-06-10, 20:37
schuurmachine schuurmachine is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Dag,

Ben naar de winkel geweest en de iPod werd ingenomen, de voorspelling was een week, maar nog niet na 3 dagen werd er al gebeld.
Mijn iPod is binnen de garantie vervangen, dat betekend dus dat ik een NIEUWE ipod heb.

Goeie service
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
home knop 3G armandoth iPhone algemeen 6 13-02-11 20:06
Home knop mausy iPhone algemeen 0 16-10-10 22:05
Geluid uit knop gaat aan tijdens bellen beeldbuis iPhone algemeen 6 14-05-09 16:47
Muziek: Home Knop Loopt Soms vast onder muziek/Ipod jurjenvelthoen Muziek, foto & video 2 31-10-08 09:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.