//

iOS4.0 vragen

iOS4.0 vragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ben vanaf vandaag nieuw op het forum, gister meteen iOS4 geinstalleerd. (heel vreemd, maar al mijn opgeslagen foto's zijn ineens in kwaliteit verminderd) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-10, 12:37
Pommes13 Pommes13 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Koffiegat
Berichten: 7
Standaard iOS4.0 vragen

Beste mensen,

ben vanaf vandaag nieuw op het forum, gister meteen iOS4 geinstalleerd. (heel vreemd, maar al mijn opgeslagen foto's zijn ineens in kwaliteit verminderd)

Zomaar eens een paar vraagjes, hopelijk heeft iemand antwoorden.

(Even ter info, mn phone staat geheel ingesteld op Engels. Hij is simlockvrij, de winkel waar ik em heb gekocht zegt dat ie uit Duitsland komt, met een Vodafone kaartje en internetabo.)

Wat zijn de voor en nadelen van (of wat betekent) "dataroaming" en "VPN" ?

Kost "location services" en "notifications" geld in het buitenland?

Waarom moet ik iedere keer updaten via mn pc? (op mn phone zit toch ook internet?)

Kan Vodafone me eruit flikkeren of extra kosten opleggen als ze merken dat ik zit te tetheren? (fair-use policy, 250mb / maand)

En waarom moet ik op mn pc registreren voor dit forum? Dat kan niet in de iPC-app.

Mvg, Robin

ps: ik ben onlangs mn ipod touch (32gb, 3e generatie) kwijtgeraakt tijdens een dagje uit in België. (Mogelijk uit mn rugzak gerold door een dief) Hij is verzekerd, maar die klojos willen em niet dekken omdat er geen sprake is van braak of geweld. Vervolgens bij de reisverzekering geprobeerd (ABN Amro, hiephiephoera!!) maar zij zeggen dat er sprake moet zijn van een hotelovernachting. Ik was een dagje weg maar ik heb dus niet overnacht. Ik heb het bonnetje nog en tevens een aangiftebewijs van de "Federale Politie."

Jullie begrijpen dat ik baal van dit verlies. Mijn laatste vraag: Is het mogelijk dat ik het serie-nummer doorgeef aan Apple zodat zij hem óf kunnen localiseren, óf geen support meer aan verlenen? Hij is bovendien beveiligd met een PIN en na 10 foute pogingen doet ie alles wissen. Dat maakt niet uit want alles staat nog op mn pc. Toch mag ik aannemen dat een beetje electronicadief de PIN er zo vanaf heeft.

nogmaals, de groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-10, 12:41
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Problemen dqsdfqsdf
  #3  
Oud 22-06-10, 12:56
Pommes13 Pommes13 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Koffiegat
Berichten: 7
Standaard Uuuuh?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
 Verplaatst naar: Problemen dqsdfqsdf
Beste moderator Wouter. Mijn post gaat niet uitsluitend over iOS4.0 vragen maar vooral over algemene vragen. Ik begrijp dat je hem hebt verplaatst naar de rubriek 'problemen' (ik veroorzaak idd nogal wat problemen )

Maar de naam van het topic is dus niet "iOS4,0 vragen" maar "Why???"

(ik moet toegeven, je was er snel bij.)

Misschien ben ik ook gewoon te lui om sommige antwoorden zelf op te zoeken, dus ik dacht: Ik stel al mijn vragen maar in een keer.

Mzzl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vragen Massief Koopinformatie en ervaringen 9 04-11-10 19:15
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet bruut Jailbreak 2 01-11-10 09:27
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet jpwoesthuis iPhone algemeen 6 23-06-10 10:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:42.